این مد سیاه و سفید حرفه ای می خواهید به صحبت کردن با CFDA. این CFDA نمی خواهد با آنها صحبت کنید.

در ژانویه 2018 به عنوان پس از آن رو به رشد #MeToo جنبش پرسیده روح فعالیت در سراسر کشور و هزاران نفر از زنان آم

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

در ژانویه 2018 به عنوان پس از آن رو به رشد #MeToo جنبش پرسیده روح فعالیت در سراسر کشور و هزاران نفر از زنان آمریکایی به خیابان ها ریختند و در اعتراض به نویسنده Kibwe تعقیب-مارشال منتشر شده op-ed در کسب و کار مد با عنوان "چرا وجود بیشتر سیاه طراحان؟"

"زمان را هم مد نهادی خروج و محل کار سرکوب سیاه, طراحان," او نوشت. این قطعه نیز گذاشته یک چالش برای شورای طراحان مد (CFDA) و رواج به قبول اصلاحات برنامه با هدف ترویج و استخدام بیشتر سیاه معماران و طراحان است.

تعقیب و گریز-مارشال, همراه با سبک Jason کمپبل و نام تجاری مشاور هنریتا Gallina تلاش برای دیدار با CFDA به امید ترویج عدالت در بدنام دروازه نگه داشته و جامعه است.

"این بسیار دشوار فرایند تلاش برای دیدار با آنها را که در آن آنها تا به حال بسیار خاص بپرسید از تنها جلسه نیم ساعت است که من احساس شد ناکافی به این بحث واقعا ماکرو موضوع" چیس-مارشال گفت: روزانه وحش. او می گوید که او نیز خواسته شد به "نه صحبت در مورد این جلسه پس از آن." در نهایت هیچ بحث رخ داده است.

دو سال بعد پس از عمومی قتل جورج فلوید و متعاقب آن در سراسر جهان تظاهرات برندها در هر بخش مواجه شده اند یک حساب در نحوه آدرس نژادپرستی در صفوف خود را. برخی از این تلاش ها—یعنی صرف پست در رسانه های اجتماعی—بدیهی است که بیشتر نمایشی از مولد.

در ژوئن 2, CFDA اعضای هیئت مدیره مونتاژ برای ایجاد "طرح های که بلافاصله انجام می شود برای ایجاد تغییرات سیستماتیک در صنعت" که شامل توسعه یک برنامه نظارت قرار دادن مد سیاه و سفید دانشجویان و فارغ التحصیلان در نقش در تاسیس برندها و اهدا به NAACP.

تعقیب و گریز-مارشال, کمپبل و Gallina احساس کردند که بیشتر می تواند انجام شود—و آنها در حال حاضر انجام می شود برخی از مقدمات خود را تا سال 2018 پیشنهاد. در 15 ژوئن آنها و 250 مد سیاه و سفید حرفه ای امضا نامه ای به CFDA. آنها نام این سازمان جدید کلی ابتکار به نام بعد از اواخر طراح افسانه ای Patrick Kelly.

طراحان مانند ویکتور Glemaud و رومئو ب اضافه شدن نام خود را به این نامه آیا به عنوان افراد مشهور سبک Jason بولدن لا پستونی ویلسون و Shiona Turini. مد مدیران در گاراژ, i-D, شلوغی های دیجیتال و Highsnobiety نیز امضا کرده است. سازمان می خواست به (دیجیتالی) ملاقات با CFDA در یا توسط Juneteenth.

کلی ابتکار پیشنهاد شروع یک صنعت سرشماری که در آن علامت های تجاری شرکت ها و سازمان ها انتخاب کردن در به گزارش نژادی آرایش از کارکنان. این اطلاعات خواهد بود منتشر شده در سال "اعطای مطلع دید از صنعت به حرفه ای مصرف کننده و علمی جوامع است."

این تیم همچنین می پرسد که آژانس های استخدام کار در مد فضا "اجازه می دهد جامع حسابرسی از خود پروتکل ها و شیوه های قرارداد شخص ثالث" و نشانه "تعهد تعهد به ایجاد عادلانه تاخت و تاز به صورت سیاه و استعداد از طریق شایسته سالاری استخدام شیوه است."

همراه با آن کلی لیست خواهد بود سالانه پایگاه داده برجسته و با استعداد سیاه معماران و طراحان است. "در پذیرش کلی لیست-اذعان آفرین را نشانه تعهد تعهد به ایجاد عادلانه تاخت و تاز به صورت سیاه و استعداد در درون خود آینده تلاش حرفه ای" نامه می خواند.

تعقیب و گریز-مارشال اضافه شده است که این طرح ایجاد شده با الهام از استراتژی های جداگانه اجرا در زمینه های دیگر. NFL به تصویب رسید رونی قانون در سال 2003 که نیاز به تیم به مصاحبه اقلیت نامزدها برای باز کردن سر مربیگری موقعیت. بالا شرکت های حقوقی در امریکا را القا مشابه "منسفیلد قاعده" برای اطمینان متنوع نامزدها در نظر گرفته شده برای ارشد مشارکت نقش.

"در حالی که هیچ یک حکومت و یا یک راه حل برای رسیدگی به برخی صنایع وجود دارد این سابقه مجموعه" چیس-مارشال گفت. "این فقط در مورد شروع برخی از کارآموزی. که چگونه شما به صورت پویا تغییر فرهنگ است. شما لازم نیست آن را از پایین تا آن بالا به پایین. من می خواهم جامعه سیاه و سفید حرفه ای به ادامه reassert که ما می خواهیم نقش تاثیر نه فقط کارآموزی و تجاری مشارکت. شما در حال رفتن به مجبور به توزیع قدرت عادلانه تر می شود. "

"بسیاری از این سازمان ها با تمرکز بر mentorships یا بودجه" Gallina اضافه شده است. "هنوز هم وجود دارد که حکومت که اساسا سفید و حفظ ساختار هستند که مشکل ساز در محل. اهدا به NAACP بزرگ است و ما نه نافی آن, اما در حال حاضر ما نیاز به حقوق صاحبان سهام. که چه چیزی باعث کلی طرح های مختلف از دستور کار CFDA مندرج است."

به عنوان از مطبوعات زمان CFDA عمومی در پاسخ به این کلی طرح یا برنامه ای برای دیدار با.

در بیانیه ایمیل به The Daily Beast, یک نماینده این سازمان نوشت: "این CFDA بلافاصله شروع به اجرای برنامه های مشخص شده در بیانیه صادر شده ما در ژوئن 4. کمک های مالی داده شده به NAACP و مبارزات صفر است. این CFDA ادامه ارتباط آن با Bethann Hardison و هارلم را مد ردیف در تنوع طرح و همچنین با در مد شورای رهبری وگ نوجوان Editor-in-Chief لیندسی مردم واگنر و روزنامه نگار Sandrine چارلز."

"چند سازمان به تازگی با ما تماس زیر به ما اعلام از جمله کلی ابتکار. ما باید احترام فوق العاده ای برای همه این گروه اما در این زمان باید انتخاب چند گروه های کلیدی به کار با ما به طوری که ما می تواند تمرکز ما انرژی و جمع آوری کمک توانایی های کردند." نماینده نیست را پاک کردن در صورتی که به معنای CFDA هرگز ملاقات یا صحبت می کنند به طور مستقیم با کلی ابتکار سازمان.

کلی ابتکار سازمان باقی می ماند و امیدوار است که آنها می توانند کار با CFDA در برخی از راه. "در تمام روابط اغلب آزمون واقعی تعهد برای هر دو طرف می آید هنگامی که وجود دارد یک چالش لحظه ناهماهنگی و یا اختلاف نظر" چیس-مارشال گفت. "شما تست اگر شما در یک رابطه که داده شده اما شما آزمایش خود را فردی تعهد به آن است.

"بیش از چند بار در این هفته من در مواجهه با این سوال که چرا شما را مصر بر انجام همه این کار و اقامت در یک صنعت است که به وضوح نمی متعهد به شما ؟ "

"ما به عنوان مد سیاه و سفید حرفه ای باقی می ماند متعهد به این صنعت است. هیچ کس در حال برنامه ریزی یک تحریم یا یک اعتصاب ما فقط درخواست برای شرکت در یک گفتگو در مورد ما عدالت. برای بیش از حد طولانی مردم مقاوم بودند به آن. [این CFDA عدم پاسخ] است elucidating واقعی عدم تعهد متقابل به رابطه است."

"بیش از یک بار در این هفته من در مواجهه با این سوال که" چرا شما خیلی اصرار بر انجام همه این کار و اقامت در یک صنعت است که به وضوح نمی متعهد به شما؟" Gallina اضافه شده است. "بود که به نوعی یک ouch لحظه. آن را تقریبا مانند لحظه ای که از او تنها نیست که به شما.' آن چیزی است که باید در نظر گرفته شود. من نمی خواهد صحبت می کنند در آینده, اما من فکر می کنم که معتبر صحبت کردن نقطه است."

همانطور که بیشتر سیاه و سفید حرفه ای, اضافه کردن نام خود را به این نامه (و متحدان ثبت نام خود را به یک جداگانه پشتیبانی از فهرست) کلی ابتکار در ادامه به دست آوردن شتاب ساخت CFDA را hesitance به پاسخ حتی بیشتر خودنمایی میکند.

"من نمی توانستم تصور کنید CFDA عدم تمایل به کار در ایمان خوب" کمپبل گفت:. "ما هیچ دیگر دستور کار در اینجا اما فقط به تاثیر تغییر دهید. وجود دارد هیچ چیز پیچیده در این مورد آن است که بسیار روشن پیشنهاد. یکی فکر می کنم که CFDA پس از خواندن آن و بسیج داخلی را گسترش دست به یک گفتگو در مورد ابتکار عمل ما. به نگه داشتن آن بسیار دوستانه و نگه دارید و یکدیگر را در این حرکت برای تغییر."

زمانی که اولین گزارش در مورد طرح کسب و کار مد نوشته بودند "به طرز محسوسی وجود ندارد" نام که ثبت نام در این نامه از جمله برخی از CFDA اعضای هیئت مدیره مانند ویرژیل Abloh و Kerby Jean-ریموند. با توجه به تجارت نشریه "[نشان می دهد] وجود دارد ممکن است مکاتب مختلف فکری در میان سیاه و سفید حرفه ای به عنوان به چگونه بهترین فشار برای تغییر در صنعت است."

"ما احساس می کنیم بسیار به شدت مورد harping در belaboring و یا دادن هر گونه توجه به تفرقه تاکتیک معمولا این سایت متعلق به سیاه و سفید جامعه" Gallina گفت. "این نیست Tyra/نائومی لحظه. ما همچنان متحد در تلاش های ما برای دریافت سهام. وجود ندارد و تنها سیاه کسی را نمی خواهم که. اگر circumstantially کسی در لیست نیست, همه ما می دانیم که وجود دارد نکات دقیق وظریف و زمینه وجود دارد. ما لازم نیست همه زمینه [اما] وجود دارد تعدادی از دلایل [به نشانه] که نیست مخرب است."

Gallina اضافه شده است که با تمرکز بر از دست رفته signees نادیده روح پشت این طرح است. "بسیاری از مردم آن را امضا کردند در یک زمان اختصاص داده شده," او گفت:. "این تنها راه کوکی اینو بدونیم. من واقعا می خواهید را به مطمئن شوید که ما انرژی و تمرکز ما بر همه چیز درست است. این نیست یک لحظه عصبانی و یا مبارزه."

این هفته Jean-ریموند صحبت با جیان DeLeon از Highsnobiety در مورد ضرورت defunding پلیس و واکنش او به CFDA را "لعنتی سیراب به پایین گهگاه آدامسی-باسن بیانیه ای که آدرس نیست این مسائل."

ژان-ریموند گفت: سایت او در CFDA جلسه و ایجاد یک لیست از خواسته های این سازمان همراه با ویرژیل Abloh, Prabal Gurung و دائو-یی چو. کسانی که درخواست شامل "با دعوت از تمام خرده فروشان ایالات متحده برای آموزش و آموزش کارکنان خود را ندارد و بیهوده و بیمعنی 911 تماس برای غیر خشونت آمیز تخلفات" و برای جلوگیری از استخدام خارج از وظیفه افسران پلیس برای محافظت فروشگاه.

این تیم همچنین می خواستم CFDA-شرکت های وابسته به "متعهد به داشتن 15 درصد از رهبری ارشد, کارکنان, سیاه و سفید, نمایندگی آنچه ما در جامعه است." در انعکاس طراح شفق James' "15 درصد تعهد" آنها همچنین از ما خواسته خرده فروشان به تخصیص دادن آن مقدار از فضای قفسه به سیاه و سفید متعلق به مارک.

ژان-ریموند به نام CFDA امتناع به اجرای آن درخواست به نفع Instagram وکالت "لعنتی لب به جنبش است."

"راستش این است که احتمالا یکی از بزرگترین سیلی در این صورت است که من تا کنون بدست و و و ویرژیل [Abloh] در حال رفتن به عقب و جلو بر روی این چیز مانند "چه تماشا کنیم ؟" او گفت: این سایت. "تا آنجا که راهی که آنها با انجام خود و تصمیم به حذف زبان خاص است که می تواند مردم سیاه و سفید احساس حمایت ، بدن حاکم مانند CFDA نگه می دارد بنابراین مقدار اعتبار در مد فضا برای آنها نیست مدافع در راه مناسب منجر سیاه مردم به این باور است که وجود دارد نیست برای رفتن به هر گونه کمک در زمانی که ما از اینجا دریافت کنید—و یا اگر ما می توانیم همیشه در همه وجود دارد."

یکی از کلی ابتکار نامه را امضا توسط ادوارد Buchanan, یک طراح و بنیانگذار لباس بافتنی برچسب Sansovino 6. هر چند او مشغول به کار در میلان از سال 1996 او به شدت احساس می کند که مد نیویورک صنعت می تواند طلیعه چیزی بودن در تغییر جهانی است.

"ما در این نمایشگاه بین المللی طیف" او گفت:. "چه اتفاق می افتد در امریکا می آید به ایتالیا چه اتفاقی می افتد در ایتالیا را به لندن می رود. کلی ابتکار مجموعه چیزی از سابقه چگونه سازمان های دیگر باید به کار به عنوان به خوبی. اغلب این چیزها شروع در امریکا و سپس حرکت به مکان های مختلف که من امیدوار اتفاق خواهد افتاد."

"من می توانید تعداد در دست من تعدادی از طراحان که در کسب و کار در میلان"

در طول این دوره از کار خود را Buchanan می گوید که او عادت به بودن یکی از تنها سیاه طراحان در یک اتاق. "ما همیشه مورد بحث نیاز به یک سیستم کنترل و توازن" او گفت:. "چرا من به سر شکار و می دانم وقتی که من راه رفتن از درب که من نمی خواهید برای دریافت یک پاسخ به تماس? من می توانید تعداد در دست من تعدادی از طراحان که در کسب و کار در میلان است."

برای Buchanan, گفتگو در مورد "پاسخگویی." "این یک بحث نیست," او گفت:. "ما در حال ماهر طراحان merchandisers هنرمندان که شایسته یک نمایشگاه در فضای بازار و این مایه تاسف است که ما به درخواست است. که مشکل واقعی برای من است. اما ما به نوعی وارد است که سقف که در آن ما احساس می کنیم نمی توانم بیشتر بدون یک پیشنهاد مثل این که اعمال می شود."

او اضافه کرد که "کلی ابتکار عمل نیست و تنها گروهی از مردم که در حال صحبت کردن [به CFDA در مورد نژاد]. که یک چیز منفی. ما نیاز به مقدار زیادی از مردم در واقع در خط مقدم. من شگفت زده است که CFDA نشده پاسخ? نوع, اما من نمی دانم که چه چیزی اتفاق می افتد در پشت صحنه."

"ما در حال صحبت کردن در مورد چیزی که تعجب آور به مردم" بوچانان اضافه شده است. "این مشکلی است که وجود داشته است. اما ما نمی تواند یک مکالمه در مورد فراگیر تنها در خارج اگر آن را در داخل برای اولین بار. این شرکت ها و شرکت های بزرگ هستند نه نمایندگی. که یک مشکل و آن را به یک مشکل در آینده اگر این اتفاق نمی افتد. من خیلی نگران آینده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب