این شرکت ها باید بیشتر ریاکارانه Black Lives Matter پیام

در اوایل سال 2017, پپسی منتشر شده در سه دقیقه "فیلم کوتاه" را با عنوان "زندگی می کنند در حال حاضر لحظات سرود"

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

در اوایل سال 2017, پپسی منتشر شده در سه دقیقه "فیلم کوتاه" را با عنوان "زندگی می کنند در حال حاضر لحظات سرود" است که در آن یک جین چادری Kendall Jenner ریپ کردن کلاه گیس sashays از طریق جمعیت از معترضین حاضر برای برخی از unidentifiable علت منازعه امضای خود را سودا می و دست آن را به یک افسر پلیس است. در تبلیغ او باعث صلح از طریق شادی پپسی. در زندگی واقعی تجاری کشیده شد در عرض 24 ساعت برای trivializing خشونت پلیس.

این پپسی اشتباه در میان بیش فاحش شده به بحران-تبلیغات کانن ساخته شده آشکار چیزی در حال حاضر بسیار شفاف: که شرکت های درک مخاطبان خود تمایل برای تغییر اجتماعی و برنامه ریزی شده به سود حاصل از آن. سه سال بعد برندها هنوز در تلاش برای پیوستن به مکالمه اما بیشتر صادقانه با یک تنور از خود جدیت. در دو ماه گذشته به عنوان جهانی COVID-19 همه گیر ویران زندگی و مشاغل, شرکت هضم انسان تروما به cloying, الهام بخش, مونتاژ در یک سرعت سریع آتش. و هفته گذشته زمانی که این کشور آغاز شد به اعتراض (پلیس و تجاوز) بر عموم قتل جورج فلوید توسط پلیس مینیاپولیس درک چوین شرکت ها دوباره chimed در. برخی از ارائه بسیار مورد نیاز کمک های مالی; دیگران parroted مبهم بیانیه در حمایت از برابر یکسان سیاه-و-سفید پس زمینه.

که شرکت های بزرگ بر اظهارات عدالت اجتماعی اغلب در تقابل با سوابق خود به سختی نیازهای بیان (اتمام خود را مالیات بر درآمد فدرال). اما اخلاقی ژیمناستیک برخی انجام می شود حیرت انگیز به عنوان جاد Legum نشان داده شده در عضویت در خبرنامه, محبوب اطلاعاتدر روز سه شنبه. سیتی گروپ برای مثال در توییتی که یک بیانیه در حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, اهدا $242,000 به اعضای کنگره با "F" امتیاز از NAACP در سال 2020 چرخه انتخابات به تنهایی. گوگل نیز با صدور بیانیه در اعتراض اهدا کرده است $351,000 به "F"-رتبه سیاستمداران این سال است. است و از آن بدتر که شرکت هایی مانند سرگرمی لابی خارج شده و فولکس واگن گفت: هیچ چیز ؟ آن را قطعا برند.

آمازون

در مه 31, آمازون پرسیدم این نابرابر و وحشیانه, درمان سیاه و سفید از مردم در کشور ما باید متوقف شود. ما با هم در همبستگی با جامعه سیاه و سفید – ما کارکنان و مشتریان و شرکای تجاری در مبارزه با نژادپرستی نظاممند و بی عدالتی است."

این شرکت نیست توضیح دهد که چگونه آنها برنامه ریزی شده شروع به مبارزه با. آنها می توانند شروع با اهدای مقداری پول داده می شود که جف بزوس در مسیر تبدیل شدن به اولین بار در جهان trillionaire توسط 2026. یکی دیگر از توصیه های, هر ACLU, "متعهد به جلوگیری از فروش, تشخیص چهره, تکنولوژی نظارت که supercharges پلیس سوء استفاده است." آنها با اشاره به آمازون حلقه های تصویری مفت شده است که در ناودان توسط سازمانهای مدافع حقوق مدنی برای ترکیب نرم افزار تشخیص چهره و همکاری با ادارات پلیس. واقعیت این است که آمازون کارگران مواجه خسته کننده شرایط حتی قبل از جهانی همه گیر شده تحویل کارگران یکی از مهمترین و در خطر زايمان نیروها در کشور و حتی پس از آن محروم بودند خطر پرداخت مرخصی استعلاجی و اساسی بهداشت به نظر می رسد مانند یکی دیگر از خوب نقطه ورود.

بلومبرگ

مایکل بلومبرگ که نظارت شهر نیویورک را خلاف قانون اساسی "توقف و frisk" سیاست که متوقف شده بیش از 5 میلیون نفر بین سال های 2002 و 2019 و اکثریت هدفمند سیاه جوامع منتشر شد یادداشتی به کارکنان خود را در مارس 31, بیان, "تصویری از یک مینیاپولیس افسر پلیس به قتل یک غیر مسلح سیاه جورج فلوید به عنوان او خواهش کرد که برای زندگی او عمیقا نگران کننده و عمیقا اشتباه است. آن را هولناک – بیمار – به تماشای, و در آن پس از دیگری های اخیر کشتار افراد بی گناه آمریکایی های سیاه و سفید آن نیز وحشتناک است."

دو سال پس از توقف-و-frisk جستجوهای اوج خود رسید در 685,000 مردم در سال 2011 بلومبرگ در دفاع از این برنامه در واشنگتن پست op-ed با عنوان "توقف و Frisk نگه می دارد نیویورک امن" که در آن او ادعا کرد که "90 درصد از تمام کسانی که مرتکب قتل و دیگر جرایم خشونت آمیز — سیاه و اسپانیایی."

بلومبرگ که به ارزش حدود 60 میلیارد دلار و اهدا کرده است حداقل 10 میلیارد دلار به خیریه و مبارزات سیاسی است نه ساخته شده هر سهم در پی تظاهرات.

POPEYES

صبح روز سه شنبه پس از یک هفته خشونت پلیس اجتماعی مدیریت رسانه در Popeyes لوئیزیانا آشپزخانه وارد شده به آتش خاموش یکی از unhinged توییتهایی آمده از شرکت های بزرگ اینترنتی در حداقل 24 ساعت. "Popeyes است که هیچ چیز بدون سیاه زندگی" این شرکت نوشت: در یک بار اضافه کردن چیزی به گفتگو نمی اهدا به هر گونه وثیقه بودجه و به استناد یک نژادپرست کلیشه معمولا تنزل به خنگ بچه ها با خط نازک آبی رنگی سپر تابلوچسبها. این شرکت حذف صدای جیر جیر در عرض چند دقیقه.

"ما هیچ چیز بدون سیاه زندگی" Popeye را در توییتی در آنها تجدید نظر کرد. "وجود دارد هیچ جایی برای بی عدالتی است. ما متعهد به تقویت هر جنبه از فرهنگ ما و سیاست هایی برای پرورش یک محیط که در آن برابری برای مردم در اولویت است. ما می خواهیم با استفاده از پلت فرم ما به حمایت از این جنبش است. #BlackLivesMatter."

هدف

هفته گذشته هدف تبدیل به یک نگرانی عمده در میان wringing دست دانشمند, کلاس, در بخشی به دلیل طول اولیه شب در اعتراض به تجاوز پلیس آب پز به هرج و مرج برخی از کسب و کار را غارت کردند از جمله یک مینیاپولیس هدف است. در پاسخ به هدف قرار دادن بسته یا کاهش ساعت در حدود 200 فروشگاه در سراسر کشور.

در مه 29, هدف, مدیر عامل برایان کرنل منتشر شد بیانیه ای در مورد تظاهرات. بر خلاف بسیاری از پوشش رسانه ای در مورد فروشگاه کرنل ذکر نکرده غارت و یا شرکت در ترس از اذعان به این که "قتل جورج فلوید به راه انداخته است مقید کردن درد از سال به عنوان قتل Ahmaud Arbery و Breonna تیلور." او گفت: خوانندگان این شرکت مشغول به کار بود با خود کارگران آواره از جمله کسانی که از مینیاپولیس فروشگاه برای اطمینان از پرداخت کامل و مزایای در هفته های آینده.

اما به عنوان Mónica ماری Zorilla گزارش Adweekشرکت مینیاپولیس محل بود انتخاب شده توسط حادثه. هدف ارتباط با پلیس محلی قدمت آن حداقل به سال 2004 زمانی که این شرکت اهدا 300.000 دلار به MPD به راه اندازی دوربین های مدار بسته در سراسر 40-بلوک شعاع در مرکز شهر مینیاپولیس. در سال 2011 آنها اضافه پزشکی قانونی crime lab به خود دانشگاه در مینه سوتا به جمع آوری تصاویر با وضوح بالا از دوربین های مدار بسته که در حال ارائه به پلیس محلی بدون هیچ هزینه.

مجموعه ای منحصر به فرد نیست به مینیاپولیس. هدف وب سایت خود را در خطوط مختلف آن مشارکت با سازمان های اجرای قانون در نزدیکی فروشگاه های خود را از جمله چه بود یک بار به نام "اجرای قانون اعطای برنامه" اما تاکنون retitled "امنیت عمومی متمرکز بر کمک های مالی."

در مارس 1, هدف کارگران در کنار کارگران در آمازون, خارج, Instacart و دیگر شرکت های صحنه اعتصاب به تماس توجه به خرده فروشان' عدم اجرای کار حمایت در طول بیماری همه گیر. هدف گفت: آنها تا به حال "معرفی ده ها تن از جدید اقدامات" برای حفظ کارگران سالم است." اما یک نماینده برای هدف اتحادیه کارگران CNBC گفت که کارکنان مجبور به انتخاب بین چک های خود و سلامت خود را.

ق

در ژوئن 1, ق, مدیر عامل شرکت استیو هافمن مشترک بیانیه ای نوشت: او در ق را از کانال های رسانه های اجتماعی است که جزئیات در بخش "به عنوان Snoos ما نه تحمل نفرت و نژاد پرستی و خشونت و در حالی که ما باید کار را به انجام به مبارزه با این پلت فرم ما ما مقادیر مشخص است." با توجه به این که سایت میزبان بارهای نژادپرستانه و نفرت محتوای پیام این بود که بلافاصله با انتقاد سابق Reddit مدیر عامل شرکت الن K. پی ای نوشت که "من موظف به تماس با شما: شما باید تعطیل the_donald به جای تقویت آن و آن نفرت و نژاد پرستی و خشونت است. خیلی از آنچه که اتفاق می افتد در حال حاضر نهفته است در پای خود را. شما نمی توانید می گویند BLM زمانی که reddit پرورش و monetizes سفید برتری و نفرت در تمام طول روز."

NFL

در مه 30, NFL کمیسر راجر Goodell وزن در نوشتن: "NFL خانواده تا حد زیادی متاثر شده حوادث غم انگیز در سراسر کشور ما" ارائه تسلیت به جورج فلوید خانواده و همچنین خانواده های Breonna تیلور که کشته شد توسط لویی پلیس در هفته گذشته و Ahmaud Arbery بود که قتل توسط دو مرد سفید در حالی که یک تنه زدن در ماه گذشته.

طنز از یک سازمان است که تفویض به حمله و تشنج بیش از khezri صلح آمیز سرود ملی اعتراض حاضر به امضای او را برای یک فصل دیگر و در نهایت حل و فصل قرارداد خود را شکایت آنها را متهم به تبانی نقاشی خود را به عنوان یک متحد به عدالت اجتماعی حرکات به سختی نیازهای بیان کرد. اما اگر شما می خواهید در اینجا Ava Duvernay آن را بیان کرد. آن را نگه نمی, سان فرانسیسکو 49ers, Kaepernick سابق تیم, از وزن به عنوان به خوبی. باید NFL تصمیم می گیرید به یک mensch در مورد آنها می تواند به دنبال Kaepernick سرب و پرداخت هزینه برای معترضان هزینه وکیل.

اگر که نیست به اندازه کافی Washington Redskins توییتی یک مربع سیاه و سفید صبح روز سه شنبه بازتاب گسترده ای منفور رسانه های اجتماعی کمپین "خاموشی شنبه" که سیاه دهندگان ادعا غرق اطلاعات مفید در مورد تظاهرات. خانه در ایالات متحده در کنگره اسکندریه Ocasio-کورتز (D-NY) پاسخ داد: "می خواهم به واقعا برای ایستادن نژادی عدالت ؟ تغییر نام خود را."

FACEBOOK

روز پس از صدها Facebook کارکنان برگزار مجازی "اعتصاب" در اعتراض به این شرکت تصمیم شجاعانه به انجام هیچ چیز در مورد رئیس جمهور نوشته و خواستار معترضین را "اراذل و اوباش" و condoning خشونت علیه آنها را ("در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود"), مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ در زمان به Facebook به اظهار نظر در مورد دیگر تظاهرات, ذکر, "همه ما باید مسئولیت برای ایجاد تغییر است."

در همان پیام زوکربرگ را متعهد به اهدای 10 میلیون دلار به "گروه کار بر روی نژادی عدالت است." او مشخص نکرد که کدام گروه و یا زمانی که آنها می تواند پیش بینی پول است.

گلدمن ساکس

گلدمن "سود از '07 سقوط کوتاه-فروش Subprime وام مسکن مورد حمایت اوراق بهادار و سپس در بر داشت یک راه برای سود کردن وام مسکن تسکین Foreclosing در هزاران خانه" ساکس نیز تا به حال چیزی برای گفتن.

"من همچنان امیدوارم که شما و خانواده خود را در حال مراتب به خوبی در طول این زمان فوق العاده ای," گلدمن مدیر عامل David M. جزایر نوشت: در یک پیام صوتی به سهامداران با عنوان "پیام من در گنجاندن" که او بعد از منتشر شده در ارتباط با. "من باقی می ماند بسیار سپاسگزار برای آنچه شما در حال انجام به جمعی کمک گلدمن ساکس از طریق این جهانی و همه گیر."

اگر شما تعجب آنچه که با هر چیزی که او می شود به نقطه ای چند نمودار پایین. "من وحشت زده با ادامه حملات در برابر جامعه" سلیمان نوشت. "من می خواهم به یاد هر یک از شما که به عنوان یک جامعه – وجود دارد هیچ جایی در گلدمن ساکس برای نژادپرستی یا تبعیض علیه هر گروه در هر فرم."

در آن توجه داشته باشید: هنگامی که یک زن یهودی در زمینه کت و شلوار تبعیض علیه آنها در سال 2017, او نوشت: "به عبارت ساده گلدمن ساکس می کند عملا چیزی برای استخدام, ترویج و توسعه, سیاه, استعداد به جای تمرکز تلاش خود را در حفظ و ترویج سفید کارکنان به مواضع رهبری است."

همچنین آنها نمی donate هر گونه پول.

زوم

در #BlackoutTuesday که در حال حاضر در همه جا تصویری-تماس با پلت فرم زوم توییتی حمایت خود را از جنبش نوشتن "ما می دانیم که این پست ثابت نیست این مسائل, اما ما می خواهیم به ما موضع روشن است. ما با شما هستیم. #blackouttuesday."

همان روز با توجه به بلومبرگشرکت مدیر عامل اریک یوان اعلام کرد که رمزگذاری شرکت controversially hackable free calls, به طوری که آنها می تواند با اجرای قانون کار. "رایگان کاربران" یوان گفت: "برای مطمئن شوید که ما نمی خواهید به من بدهید که چرا ما همچنین می خواهم به همکاری با FBI با اجرای قانون محلی در مورد برخی از افراد استفاده از زوم برای بد هدف است."

یک کاربر توییتر نوشته شده توییتهایی جانبی توسط سمت. "Fuck fuck off," او توضیح داد.

همسایه

همسایه این برنامه به عنوان "بزرگترین شبکه اجتماعی برای محله" است که کشیده شده است بی پایان شکایت از دهها توییتی "Black lives matter.⁣ شما به تنهایی نیست. همه باید احساس امنیت در محله خود را. ⁣برسد. گوش دادن. اقدام است."

INFINITE

ویروسی تصویری نرم افزار ارسال پیام در آن پلت فرم و دیگران از آن مدیر عامل شرکت کوین مایر بیان کرد: "تنوع قدرت ما است. به عنوان یک جامعه به عنوان یک سازمان به عنوان یک پلت فرم. من به عنوان شروع کار من در Infinite آن نبوده است و مهم تر از زمان به پشتیبانی سیاه, کارمندان, کاربران, سازندگان, هنرمندان, و ما گسترده تر جامعه است. من در ساخت این تعهد از امروز من روز 1. کلمات تنها می توانید تا کنون. دعوت می کنم جامعه ما به نگه دارید ما مسئول اعمال ما را در طول هفته های آینده ، ماه و سال است."

پیام آمد در کنار یک دیگر عذرخواهی از ونسا Pappas, Infinite ما مدیر کل و Kudzi Chikumbu مدیر خالق جامعه بیش از نگرانی هایی است که این نرم افزار بازرسان سیاه و کاربران زمانی که آنها در مورد بحث نژاد پرستی.

قبل از زمان تظاهرات حتی شروع, سیاه, Infinite سازندگان صحنه حاضر جنبش به "سیاه و سفید" پلت فرم با تغییر مشخصات خود را عکس به سیاه و سفید قدرت مشت به تماس توجه به برنامه سیاست های نژادپرستانه. این اولین بار نیست زمان برنامه شده بود متهم به تبعیض است. در ماه مارس رهگیری گزارش داد که Infinite مدیران گفته شد به سرکوب پست های "زشت" مردم و فقرا است.

نایک

نایک که بستری برای استفاده از کار کودکان بود بارها و بارها با انتقاد از برای عامل کارگاههای که پرداخت کمتر از حداقل دستمزد گرفتار شدم تا با استفاده از پوسته شرکت به طفره رفتن مالیات و اخیرا حمایت دولت چین را فرسایش دموکراسی در هنگ کنگ افتخار در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس با...آگهی.

SPOTIFY در

جریان موسیقی خدمات پرداخت خدمات لب اما هیچ پولی به این علت است. تعجب آور نیست پس آنها را پرداخت نمی خیلی به هنرمندان یا نه.

FOX TV

آن را متعلق به Murdochs.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب