این پنبه-کتانی زنانه مناسب برای اوایل بهار آب و هوا

پیش فرض من لباس از نوامبر تا مارس است یک ژاکت و شلوار جین. آن را آسان و راحت نگاه کنید که هنوز هم به نظر می رس

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

پیش فرض من لباس از نوامبر تا مارس است یک ژاکت و شلوار جین. آن را آسان و راحت نگاه کنید که هنوز هم به نظر می رسد مثل شما تلاش به آن. پس از آن بهار بازدید گشاد گشاد راه رفتن خود را هر چند, آن را می شود کمی خطرناک در هنگام استفاده سنگین زمستان, محدود, ژاکت, در طول روز.

این جایی است که خداوند متعال با پنبه و کتان مخلوط در می آید. شکل ممکن است می گویند, ژاکت, اما این مواد می گوید: آسان, شادی بخش. پنبه کتان مخلوط به شما تنفس از تابستان است مواد مورد علاقه (کتانی) با طبیعت جهانی ترین نخ (پنبه).

زنان پنبه کتانی خدمه

چه کسی می گوید ژاکت فقط برای پاییز و زمستان ؟ این ژاکت سبک می آید در سه رنگ و آن را به راحتی جفت با شلوار جین به عنوان یک لایه اضافی برای زمانی که خورشید مجموعه.

مردان Crewneck, ژاکت کتانی-پنبه

ساده نورد-گردن خدمه این به آن بیشتر گاه به گاه فرسوده در احساس. می آید در یک تعداد انگشت شماری از رنگ و آن را نرم و بسیار سبک وزن و تنفس.

امضای پنبه کتانی Ragg Crewneck ژاکت

پنبه کتانی خدمه گردن

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن