این جعلی چمن کاشی من تبدیل به آتش فرار به یک مینی پاسیو

آخرین بار من برای یک آپارتمان است که تا به حال یک فضای بالقوه من listings کاهش یافته و از 15 به یکی. فضا را به

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

آخرین بار من برای یک آپارتمان است که تا به حال یک فضای بالقوه من listings کاهش یافته و از 15 به یکی. فضا را به پرسه زدن در نیویورک آپارتمان آسان نیست برای پیدا کردن اجازه دهید به تنهایی فضای اضافی خارج است. بنابراین گاهی اوقات شما باید به شکل چیزی. با قرنطینه نگه داشتن ما را از جمع خارج شما رو به خلاقیت بیشتری بدست آورید. پس دوست پسر من و من دیدم ما بی ثمر فرار از آتش معمولا فقط از ما sunning گیاهان و خودمان موقت پاسیو. مهم ترین بخش از ایجاد این پاسیو درگیر بدانند یک راه به آن را احساس می کنم مثل یک حیاط خلوت که به معنای سرمایه گذاری در برخی از جعلی چمن.

ما تصمیم گرفتند برای این کاشی های پلاستیکی 1'x1' مربع واقع بینانه به دنبال چمن که دروغ خیط و پیت کردن در برابر پایین از آتش فرار کنند. به سادگی کلیک کنید و آنها را به محل و شما باید با شکوه قطعه زمین در نوک انگشتان خود را (و یا toetips من حدس می زنم). وجود سوراخ زهکشی در هر مربع اجازه می دهد آب به قطره ای از طریق به جای تجمع در سطح. حتی پس از یک بارندگی آن را خشک و روز بعد برای نشستن و آن را نرم و به اندازه کافی برای لذت بردن از حتی بدون یک کوسن هر چند من نگه داشتن یک گره خورده به نرده تکیه برابر. ما حتی اضافه شدن یک رشته از, انرژی خورشیدی, چراغ, به طوری که ما می تواند به صرف زمان در خارج وجود دارد در تابستان.

این پچ چمن است که بیشتر از آن. این مهلت از خشونت از وضعیت فعلی ما. این یک تکه کوچک از آرامش در میان بوق horns and sirens. کاشی اضافه کردن ثبات به باریکه باریکه فلزی است که فرار از آتش ساخته شده است که به معنی شما می توانید بقیه عینک و یا صفحات با سهولت و لذت بردن از شام خارج وجود دارد. من حتی می توانم خودم اجتناب از پنجره به کار در خارج برای یک بیت. و آن را حتی اجازه می دهد تا ما را قادر به قرار دادن سگ ما در خارج وجود دارد با ما به عنوان او basks در آفتاب فرآیند له له زدن کمی. این همه چیز شما می خواهم در مورد خارج تغلیظ شده به یک فضای کوچک. آن را به برخی از مانور به همه جا سه نفر از ما (دوست پسر و سگ گنجانده شده)? بله اما آن نوع از آن را بهتر می کند که راه.

طلایی ماه چمن مصنوعی چمن کاشی

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن