این Gen Z سیاسی پیشرفته در حال تلاش برای اختراع دوباره رای گیری

که این اواخر در تاریخ 6 ژوئیه هنگامی که 19 سال Christos Ioannou توییتر DMs شروع وزش باد تا در مورد دوستان خود

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

که این اواخر در تاریخ 6 ژوئیه هنگامی که 19 سال Christos Ioannou توییتر DMs شروع وزش باد تا در مورد دوستان خود را' آخرین رسانه های اجتماعی وسواس: راه اندازی یک نظرسنجی از آلاسکا کنگره نژادها.

اوهایو دانشجویی است که بخشی از رسمی جامعه آنلاین که اعضای بسیاری از آنها در سنین نوجوانی و دهه بیست سالگی nerd با هم در مورد اعداد از سیاست—فروع از آخرین میدان نبرد دولت, نظرسنجی برای مثال یا یک تجسم از رای گیری تغییرات در یک خانه در ایالات متحده در منطقه. و در آن شب این گوشه ای از اینترنت که به سادگی به نام انتخابات توییتر توسط ساکنان آن روشن شد تا با پچ پچ های مورد نیاز برای یک نظرسنجی از آلاسکا ایران دژ که انتخابات ریاست جمهوری و کنگره نژادها توجه بیش از حد معمول این سال است.

کاربران شروع به tweeting در سیاست عمومی رای گیری دموکراتیک رای گیری فروشگاه شناخته شده برای گاه به گاه نامتعارف بررسی درخواست اگر آنها می خواهم انجام یک آلاسکا نظرسنجی. در حدود 10:30 به PPP توییتی آنها را دوست دارم—اگر کسی را استخدام و آنها را به انجام آن. بلافاصله انتخابات توییتر denizens شروع جسارت یک پیشنهاد: چرا استفاده از GoFundMe این پلت فرم crowdfunding به کمیسیون نظرسنجی ؟

یکی از این کاربر, جک, Vaughan 20 ساله از تنسی می گوید Ioannou messaged او بپرسید که آیا او بود که جدی در مورد crowdfunding ایده. "من واقعا نمی شد گفت:" Vaughan "اما پس از او به برخی از منافع در آن ما هر دو تصمیم به دنبال آن است." Ioannou سپس شروع به یک چت گروهی با وان و یکی دیگر از crowdfunding-کنجکاو کاربر 21 ساله Steph هرناندز و در ساعت سه قرار داده شده بود تا یک صفحه: "بیایید نظرسنجی آلاسکا: انتخابات توییتر پروژه است."

خود را به هدف اعلام شده بود $5,000 تعداد که PPP به آنها به عنوان یک معیار برای بررسی. Vaughan به رختخواب رفت فکر این می تواند یک معجزه اگر این پروژه کشیده در بیش از $1,000. "من بیدار شد," او گفت: "وجود بیش از 7000 دلار در این حساب."

در نهایت این کمپین مطرح $8,282 قبل از آن پوش—پول به اندازه کافی برای نه فقط نظرسنجی آلاسکا اما دولت دیگر بیش از حد. PPP در پاسخ گفت: آنها می خواهم انجام این نظرسنجی بدون هیچ هزینه اگر GoFundMe سازمان کمک خواهد وجوه آنها می خواهم مطرح شده به موسسه خیریه. Vaughan هرناندز و Ioannou به توافق رسیدند.

در روز پنج شنبه PPP منتشر آلاسکا نتایج نظرسنجی که به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده توسط نظرسنجی هنردوستان در رسانه های اجتماعی پس از نشان دادن دو دولت ایران امتیازهای دیابت دن سالیوان و تشکر. همین جوان در معرض دموکراتیک حمایت رقبا.

آنها سپس با استفاده از بقیه پول برای یک PPP بررسی مونتانا یکی دیگر از تیره-اسب دولت برای دموکرات ها در این پاییز. نتايج آن روز دوشنبه منتشر شد و نشان داد تنگ مسابقات برای کرسی های برگزار شده توسط این وقت ایران سناتور استیو Daines و دولت یک خانه در ایالات متحده صندلی. هر دو به طور فزاینده ای دموکراتیک اهداف.

میوه crowdfunded سنجی به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی توسط صاحب نظران سیاسی و خبرنگاران—به glee از تلاش های سازمان. Ioannou را صدای جیر جیر در مورد مونتانا نتایج برای مثال به اشتراک گذاشته شده توسط برجسته اخبار کابل میزبان. "من CHRIS HAYES RETWEET" او بوده.

در حال حاضر این امید است که—اگر آنها می تواند در حفظ و بالا بردن پول—گروه گسترش خواهد تلاش های خود را به دیگر رقابت کنید و سعی کنید به سایه در مکان بر روی نقشه انتخاباتی که در حال از دست رفته توسط big-time نظرسنجی.

"در ابتدا من شک و تردید بود—این است که یک چیز کوچک اما احتمالا یک اتفاق است" گفت: Ioannou سیاسی دانشجوی علوم در سرمایه دانشگاه در کلمبوس, اوهایو. "در حال حاضر من فکر, من نمی دانم اگر آن را یک اتفاق است. مردم شروع به درک... اگر آنها می خواهند بدانند که دولت از یک مسابقه آنها را مجبور به نگاه کردن نظر سنجی. آنها می تواند کمک به صندوق بیشتر است."

که نشان دهنده یک ایده کوچک اما تا حدودی رادیکال خروج از نحوه رای گیری سیاسی انجام شده است. آن همیشه معروف گران قیمت شرکت با نامزدها و سازمان حزب به طور معمول توپخانه دلار بالا برای نظرسنجی. آن می تواند هزینه دهها هزار دلار فقط برای گرفتن یک خوب نگاه اجمالی از رای دهندگان در ایالت مسابقه رقابتی مبارزات می توانید صرف به مراتب بیشتر از آن است که در رای گیری در این دوره از مسابقه. دیگر نظرسنجی ها معمولا به سفارش عمیق به جیب گروه های ذینفع و یا به طور منظم انجام شده و منابع نهادهای مانند سازمان های خبری و یا دانشگاه.

همه می گویند پس از آن که انتخابات به طور معمول نیست راه اندازی شده توسط یک گروه از دانشجویان ضربه زدن ایده ها در اطراف در توییتر در اواخر شب و تصمیم گیری به تصویب کلاه به غریبه ها مشتاق به پوسته خود را سخت به دست آورده پول برای دیدن برخی از اعداد در مونتانا در سنای مسابقه.

"این شگفت انگیز است گفت:" تام Jensen, مدیر PPP از Gen Z politicos. "نظرسنجی گران است و اکثر رای گیری شرکت نمی خواهید به وجود دارد با انجام نظر سنجی به صورت رایگان است که مردم علاقه مند هستند. من فکر می کنم این ایده جدید است که آنها جمع آوری پول برای پرداخت pollster جمعی است که واقعا یک راه خوب برای گرفتن شارژ از این مسئله است."

به طور کلی, انتخابات, توییتر کج به سمت چپ و GoFundMe سازمان را به روشنی در مورد خود را لیبرال ناب. Vaughan دانشجوی سال دوم در دانشگاه تنسی در حال کار در این تابستان برای Knox County حزب دموکرات—یک شغل او می گوید او ممکن است با چوب اگر او سقوط کلاس رفتن همه آنلاین با توجه به همه گیر. او گفت که بخشی از منافع در راه اندازی این نظر سنجی به این امید که آنها می تواند یک نتیجه است که امتیاز دموکرات به یک ارزش مسابقه مورد علاقه خود را و جمع آوری کمک های مردمی دلار است.

مونتانا یک مثال خوب است. تا حدودی حاشیه میدان نبرد دولت در ابتدای سال 2020 چرخه انتخابات دموکرات ها در حال دیدن یک محیط رقابتی در آن کنگره مسابقات با رژیم صهیونیستی است. استیو بولاک مصرف در Daines و جمهوریخواه در کنگره گرگ Gianforte ترک خانه خود صندلی برای اجرا به فرماندار. این نظرسنجی دوشنبه منتشر شد نشان داد بولاک تا با دو امتیاز در Daines یک مرده-حتی مسابقه برای دو نامزد در حال اجرا برای خانه صندلی و Gianforte تا چهار امتیاز در حزب دموکرات مایک کونای در مسابقه برای فرماندار. نتایج امیدوار کننده به اندازه کافی برای تضمین آزادی مطبوعات در بعد از ظهر دوشنبه از دموکرات کنگره کمیته کمپین حزب رسمی بازو برای خانه نژادها.

تازه کردن است که این گروه در حال برنامه ریزی برای گسترش crowdfunding, تلاش برای یکی دیگر از مجموعه ای از حالات و آنها به احتمال زیاد برای کار با دیگر شرکت های نظرسنجی فراتر از PPP. جنسن همه به نفع: "هیچ کس نیاز دیگر میشیگان نظرسنجی," او گفت:. "من فکر می کنم وجود خواهد داشت بسیاری از چیزهایی که در طول چرخه است که افرادی که به دنبال نظرسنجی ها می گویند ما نمی نیاز به یکی دیگر از فلوریدا نظرسنجی ما نیاز به یک ردیف دوم دولت است. آنها متوجه آنها باید از این فرصت برای پر کردن این نوع از فاصله به انجام چیزی است که واقعا به اطلاع مردم است."

سازمان نمی دانم چقدر عمیق خود را همکار سیاسی پیشرفته' جیب هستند اما آنها می گویند که موفقیت اولیه ثابت می کند که راه های مختلف رای گیری ممکن است. "پس, آه, این, بود, قطعا, قطعا چیزی نیست که من انتظار می رود در واقع در ابتدا گفت:" هرناندز 21 ساله از منطقه هوستون. "من فکر می کنم در دراز مدت چه درایوهای واقعا که انرژی در crowdfunding است رای گیری خشکسالی بسیاری از ایالت دریافت کنید. همه ما استفاده می شود به نظر سنجی از فلوریدا... اما در هر حال حاضر و پس از آن وجود دارد یک اسب و ما کمک به برگ ریزان برخی از نور در آن است."

"هی" گفت: هرناندز "اگر شما یک گروه از مردم به اندازه کافی بزرگ و به اندازه کافی علاقه مند شما می توانید با پر کردن این شکاف و قطع نظرسنجی خشکسالی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن