این توافق نامزدهای مغلوب ساختن پیشی جستن-درجه دیوانه و سپس برخی از

این مدت طولانی است که درست است که احزاب سیاسی را نادیده گرفته و بی سر و صدا حواس پرت نامزدها در درون صفوف خود

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

این مدت طولانی است که درست است که احزاب سیاسی را نادیده گرفته و بی سر و صدا حواس پرت نامزدها در درون صفوف خود را در حال اجرا برای unwinnable صندلی. اما به عنوان حزب جمهوری خواه بدست تدریج بیشتر meshugganah تحت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آن نامزدها باید شکوفا شده به مجازی ظرفی شبیه بشاخ یا قیف از بدترین basest طبیعت ، از QAnon nutters به ماشین دزد به سفید supremacists این جمهوری خواه کنگره نامزدهای برخی از امریکا بدترین شویم.

تهمت و دیگر حامل همان وزن در ایران با کنگره مسابقات که او یک بار بود. در حداقل سه اخیر انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه رای دهندگان رفته اند در برابر نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن, تایید, واشنگتن پست گزارش. اما حتی اگر مغلوب ساختن پیشی جستن برگزاری است ebbing همیشه تا کمی Trumpism—که دولت از داشتن دیوانه نژاد پرست احمق نامزدها در حال اجرا برای چیزی است که آنها کاملا بی حد و حصر برای—زنده و سالم است.

معلوم می شود که تهمت نیست به یک مورد جدا شده است اما به جای آن یک جوش علامت بزرگتر GOP عفونت مانند در یکی از آن ستاره بازحمت حرکت کردن قسمت که در آن برخی از وحشی زندگی-فرم طول می کشد بیش از سرمایه گذاری. 2020 انتخابات ویژگی های برخی از شنیع ترین جمهوری خواه کنگره نامزدهای امریکا تا به حال دیده می شود. آنها نامزدها که فراتر از طنز انواع را که Veep شبیه یک مستند PBS.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن