این Kitsch پنبه ماسک صورت در حال رفتن به برای در امان ماندن

زمانی که CDC اعلام کرد که هر کس باید با پوشیدن پارچه ماسک برای جلوگیری از گسترش COVID-19 من (مانند تقریبا هر ک

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

زمانی که CDC اعلام کرد که هر کس باید با پوشیدن پارچه ماسک برای جلوگیری از گسترش COVID-19 من (مانند تقریبا هر کس دیگری) بلافاصله شروع به تلاش کردن انواع مختلف ماسک صورت. من سعی کردم DIY ماسک صورت دستور انواع ماسک در طرح های جالب و snagged برخی از N95 ماسک از شوهر من که با این نسخهها کار در یک سایت ساخت و ساز که در آن آنها فراوان است. آن را تنها در زمان چند فروشگاه مواد غذایی اجرا می شود به درک من متنفر بودم همه آنها.

DIY ماسک تا به حال به بستن پارچه ماسک من دستور داده بودند یا خیلی شل و یا خیلی تنگ و یا خیلی شل و ول و N95s در حالی که موثر بودند به معنای واقعی کلمه دردناک است. سپس به من دستور داد مجموعه ای از Kitsch پنبه ماسک صورت و آنها به سرعت تبدیل شد به به من.

آنها نور به اندازه کافی برای پوشیدن در تابستان داغ روز بدون احساس خفه اما آنها احساس نمی مانند آنها در مورد به سقوط از هم جدا است یا نه. آنها بسیار راحت و آنها متناسب با صورت من کاملا در حالی که به راحتی پوشش هر دو بینی و تحت دهان من. گوش حلقه چسبناک و هرگز احساس به شدت تنگ است. من دریافته ام که آنها جا واقعا خوب بیش از من N95 ماسک هم که خوب است که من می خواهم به دو دلیل من احساس می کنم نیاز به برخی از حفاظت اضافی. آنها همچنین قابل استفاده مجدد و قابل شستشو ماشین یک مزیت بزرگ برای من از بسیاری از ماسک دیگر نمی توانید در ماشین لباسشویی.

من هم دوست دارم که این زیبایی خشنود هستند (اگر شما در حال رفتن به آنها را می پوشند هر روز آنها نیز ممکن است خوب نگاه کنید). سه بسته من آمد با دو پلنگ چاپ ماسک هایی که من دوست دارم و یکی از ساده ماسک سیاه که مناسب برای زمانی که من می خواهم به مرتب کردن بر اساس مطابقت با ساز و برگ من آن روز است. من فقط با قرار دادن یک سفارش برای خنثی بسته که ویژگی های یک بژ خنثی یک نقطه رقص لهستانی پولکا سفید و یک کراوات رنگ. من دوست دارم یک الگوی, اما هیچ چیز بیش از حد قریب به اتفاق اینها بزرگ است.

در واقع اگر شما به دنبال چیزی شیک و امن و راحت این گزینه فوق العاده. و برای 12 دلار برای سه ماسک, قیمت یک مزیت خوب.

خنثی پنبه ماسک صورت

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن