این روبات می تواند کمک به زندان جلوگیری COVID-19 فاجعه

این داستان منتشر شد در همکاری با مارشال, پروژه, غیر انتفاعی, سازمان خبری پوشش ایالات متحده در سیستم عدالت کیفر

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

این داستان منتشر شد در همکاری با مارشال, پروژه, غیر انتفاعی, سازمان خبری پوشش ایالات متحده در سیستم عدالت کیفری. ثبت نام برای خبرنامه خود را در اینجا.

در Dane County زندان در مدیسون ویسکانسین روبات که شبیه فانتزی بخاری فضا نورد از یک اتاق به اتاق در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پس از پایان ماه مارس. این دستگاه منتشر می کنند با شدت بالا نور ماوراء بنفش از یک تکنولوژی است که می تواند از بین بردن ویروس ها از جمله آنفولانزای خوکی و سارس (سندرم حاد تنفسی).

کلانتر دیو Mahoney خریداری جفت UVC قطره چکان که در مورد هزینه $80,000 مدت کوتاهی پس از coronavirus همه گیر ضربه و پرداخت را از طریق فدرال (FEMA اعطای این شهرستان برای دریافت COVID-19 هزینه. در حال حاضر روبات هدف همه چیز را از سلول انفرادی به خوردن ظروف. Mahoney می گوید: او تا به حال 40 نفر در زندان تا کنون بعد از تست تقریبا 450 زندانیان و 600 کارکنان است که وجود دارد یک سطح از عفونت است که او معتقد است خواهد بود اگر نه بالاتر برای روبات.

"وجود دارد خیلی چیزهای تند و زننده در زندان" Mahoney گفت. "هنگامی که شما تمیز کردن یک اتاق آن را تنها به عنوان خوب به عنوان فرد بعدی که می آید. به همین دلیل ما آن را در سراسر ساعت."

زندان ها و زندان که در آن اجتماعی فاصله تقریبا غیر ممکن است در حال فاصله برای COVID-19 عفونت و اصلاحات مقامات تلاش برای پیدا کردن راه هایی برای متوقف کردن گسترش. به طوری که آنها به طور فزاینده ای تبدیل به UVC فن آوری به طور معمول مورد استفاده توسط بیمارستان ها برای کاهش موجودات زنده که منجر به عفونت های جدید.

در Dane County زندان در مدیسون ویسکانسین یک ربات است که ساطع می کند نور ماوراء بنفش است که در پشت یک پارچهای است که استفاده می شود برای محافظت از مردم از قرار گرفتن در معرض ماشین قدرتمند اشعه.

بسیاری از قفل یو پی اس و تکیه بر مردم زندانی وجود دارد به مالش دادن آنها را اغلب با رقیق و الکل-محصولات رایگان. که می تواند در حفظ و پاک کننده از گرفتن مست و یا زخمی شدند اما همچنین می توانید ضد عفونی مشکل تر است.

این Marion County زندان در Indianapolis, Indiana, سفید کننده استفاده می شود به عنوان یک ضد عفونی کننده قبل از همه گیر گفت: سرهنگ جیمز مارتین. اما آن را همیشه ممکن است برای زندانیان به ترک آن را بر روی سطوح مانند دیوارها به اندازه کافی بلند به کار می کنند. در حال حاضر مارتین می گوید: علاوه بر مواد شیمیایی ضد عفونی افسران اجرای UVC ماشین آلات که در این شهرستان خریداری شده در پایان ماه آوریل است.

"ما مبارزه سخت و آب و خاک و دوده," او گفت: "اما در حال حاضر ما در حال مبارزه با چیزی کاملا متفاوت است."

مارتین گفت که او و دیگران در زندان برای اولین بار در مورد UVC در ایندیانا کلانتر جلسه انجمن در پاییز گذشته به جایی که آنها ملاقات با نمایندگان از Skytron یک میشیگان بر اساس شرکت تولید کننده UVC سیستم های تصفیه و دیگر تجهیزات برای بیمارستان های بزرگ از جمله کلینیک کلیولند.

سال گذشته Skytron شروع به دنبال جای پایی در این زندان و زندان بازار شرکت در کنفرانس ها و عرضه ماشین آلات به زندان به صورت رایگان دموی گفت: لری پرز یک شرکت معاون رئیس جمهور. "من شروع به فکر می کنم که چرا ما به اشتراک گذاری با دیگر مکان ها در جامعه ما?" پرز گفت. "یکی از کثیف ترین مکان های شما گام در یک زندان است."

که استراتژی پرداخت می شود پرز گفت. Skytron را UVC فروش به زندان بیش از چهار برابر شده در مارس رفتن از 11 زندان به مجموع 48. پرز گفت: چند زندانها نیز به دستور واحد که هزینه بین $40 ، 000 و $80,000.

موریس میلر مدیر اجرایی Virtua که باعث می شود UVC روبات گفت: او را نیز متوجه علاقه بیشتری از ادارات پلیس و زندان. سال گذشته این شرکت ساخته شده و اول آن چنین فروش زمانی که پلیس لس آنجلس خریداری UVC که هزینه حدود $100,000 پس از یک افسر قرارداد تب حصبه.

شرکت های در حال تبادل جدید کروناویروس-مبارزه با محصولات lockups از جمله یک ماشین است که یک اسپری مؤثری ضد عفونی کننده و مرطوب کننده است که تصویب شده توسط زندانها در کنتیکت و کارولینای شمالی و از یک مرطوب کننده است که یک پروموتر گفته شد استفاده می شود برای مبارزه با این ویروس در 83 unnamed زندان ها و زندان های سراسر کشور است. مطالعات نشان داده است که ویروس آنفلوانزا نه به عنوان به راحتی در محیط های مرطوب.

اما UVC است که همچنین به عنوان UVGI (اشعه ماوراء بنفش ضد باکتری uv) دارای مزیت سابقه طولانی. برای چند دهه, آب شهری, گیاهان استفاده کرده اند UVC برای پاکسازی آب. بیمارستان ها در سراسر کشور در حال حاضر با استفاده از UVC برای ضدعفونی تجهیزات از جمله N95 ماسک. نیز وجود دارد یک رشد تکیه بر UVC ضد عفونی خارج از بیمارستان ها از جمله در شهر نیویورک مترو اتومبیل و این طبقه از پیتسبورگ فرودگاه.

با این وجود استفاده از آن تا حد زیادی غیر قابل تنظیم است و هیچ استانداردهای یکنواخت برای اندازه گیری عملکرد. "در حال حاضر آن را فقط هر کسی می خواهد به می گویند" گفت: مردیت Stines مدیر عامل شرکت آمریکایی اشعه ماورای بنفش و عضو انجمن بین المللی ماوراء بنفش است که فشار استاندارد در صنعت است. وجود دارد طیف وسیعی از UVC محصولات از جمله دستگاه های دستی است که بسیار کمتر گران تر از روبات ها که تولید شده توسط یک شرکت ده کشور Stines گفت که برخی از محصولات با هدف مصرف کنندگان ارائه نمی در سطح ضد عفونی آنها وعده داده است.

محققان در حال مطالعه تاثیر UVC نور به طور خاص در کروناویروس که باعث COVID-19 و برخی از مطالعات نشان داده اند که آن را احتمالا به عنوان موثر در این ویروس به عنوان آنهایی که قدیمی تر مانند سارس.

با وجود رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شناور نور ماوراء بنفش به عنوان یک امکان coronavirus درمان برای مردم شدت اشعه UVC است که نیاز به کشتن ویروس ها و دیگر میکروب ها هستند و برای انسان خطرناک است و می تواند سوختگی پوست و چشم.

"این تکنولوژی امیدوار کننده برای زندان به عنوان طولانی به عنوان شما را افشا نمی زندانیان و یا کسی که به این نور به طور مستقیم گفت:" استیون DenBaars استاد در دانشگاه سانتا باربارا است که دارای تخصص در ماورای بنفش نور LED. او گفت که او دیده است افزایش بودجه برای تحقیقات به UVC است و انتظار دستورالعمل در استفاده از این تکنولوژی در فضاهای عمومی از موسسه ملی بهداشت به زودی. NIH در حال حاضر قرار دادن دستورالعمل استفاده از UVC برای ضد عفونی کردن تجهیزات حفاظت شخصی.

کارشناسان می گویند UVC باید در ارتباط با دیگر تمیز کردن و تلاش است و نه یک گلوله نقره ای. "چه می کند این است که آن را می دهد یک لایه اضافی امنیتی به خاطر ما مردم و مردم را از دست لکه هنگام تمیز کردن" گفت: Shawn گیبس دین از دانشکده بهداشت عمومی در تگزاس A&M University.

UVC شرکت گفت: این روبات به قیمت بالا چرا که آنها منتشر می کنند بیشتر قدرتمند اشعه و می تواند به طور خودکار ارزیابی یک اتاق را اندازه که اجازه می دهد تا دستگاه به منظور برآورد دوز صحیح از نور مورد نیاز موثر باشد. روبات ها هم می آیند با یک تنوع از ویژگی های ایمنی از جمله auto shutdown تابع اگر یک فرد می رود و در اتاق در حالی که آن را در درب و سنسورهای حرکتی برای تشخیص مردم در تلاش برای ورود به.

کنت شهرستان کلانتر دفتر در Grand Rapids, Michigan, کاهش هزینه های عوامل شیمیایی پس از آن می تواند به استطاعت خرید یک UVC ربات. آن است که به دنبال بازپرداخت از طریق اداره دادگستری کمک کمک هزینه فدرال کلانتر میشل LaJoye-جوان گفت.

1400 تخت زندان تا کنون فقط دو موارد مثبت COVID-19 حتی اگر میشیگان یکی از بالاترین مثبت مورد شمارش در کشور با توجه به داده ها از جان هاپکینز. LaJoye-جوان بخشی از اعتبارات جدید روبات ها برای نگه داشتن این ویروس را در کنار کاهش زندان جمعیت حدود 350 نفر است.

"ما باید به این روش از تمام زوایای" LaJoye-جوان گفت. "شما نمی توانید فقط پاک کردن راه خود را خارج از این."

Dane شهرستان کلانتر ماهانی گفت: او معتقد است UVC است که یک ابزار مهم است که او می خواهم برای دیدن سایر زندان ها و زندان در آغوش. به عنوان ورودی جمهور از ملی کلانتر انجمن ماهانی گفت: او قصد دارد برای توزیع یک کاغذ سفید به اجرای قانون ملی در مورد "مزایای سرمایه گذاری در این تکنولوژی برای حفظ مرگبار موجودات زنده از زندان جمعیت."

Mahoney می گوید او در حال حاضر به اشتراک گذاشته شده شور و شوق خود را برای UVC با دیگر کلانترها در سراسر ویسکانسین که به دنبال خود منجر شود و همچنین خریداری UVC قطره چکان. او گفت که او هیچ وابستگی به هر UVC کسب و کار.

"من فروخته شده ام بیشتر از کسانی که ماشین آنها را از خود فروشنده گفت با خنده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن