این حساب توییتر بگویید معترضان همه آنها نیاز به دانستن—مستقیم از خیابان

آن را برای تلفن های موبایل یک شغل تمام وقت و سپس برخی از. "تقریبا تمام زمان اختصاص داده شده به این" یکی از خبر

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

آن را برای تلفن های موبایل یک شغل تمام وقت و سپس برخی از.

"تقریبا تمام زمان اختصاص داده شده به این" یکی از خبرنگاران در پشت نیویورک در اعتراض به روز رسانی 2020 (@protest_nyc) حساب توییتر گفت: روزانه وحش. "از خواب بیدار شدم و باز کردن لپ تاپ من. اگر من در خیابان آن روز من غذا خوردن و پس از آن به خواب رفتن را به عنوان به زودی به عنوان من به خانه. اگر من نیستم من در اسکنر انجام تحقیقات و یا سازماندهی تدارکات تقریبا در تمام طول روز."

پس از ایجاد آن در هفته گذشته بیش از 11000 نفر به دنبال نیویورک در اعتراض به روز رسانی به صورت سریع بر روی زمین گزارش انجام شده توسط خود توصیف "مستقل روزنامه نگاران است."

این خبرنگاران که خواسته ناشناس باقی می ماند برای محافظت از خود شغل و ایمنی صورت هیچ کمبود رقابت از جریان اصلی و رسانه های محلی. اما این گروه سریع و دقیق توییتهایی را تبدیل به یک منبع قابل اعتماد برای معترضان و بزرگتر رسانه ها به طور یکسان.

دو حرفه ای خبرنگاران آغاز شد حساب. یک مرد به تازگی گذاشته از بروکلین مقاله با توجه به کروناویروس مربوط به کاهش و دیگری توسط یک زن در حال حاضر شاغل در اخبار تلویزیون محلی در نیویورک است. آنها هر دو در اوایل تا اواسط دهه بیست و تکیه بر شبکه ای از داوطلبان. یکی از داوطلبان دارای freelanced برای چاپ انتشارات اما بقیه در حال, در, سازمان,' کلمات"،"

"[آنها] باید ما دمیده دور با کیفیت, گزارش," مرد روزنامه نگار گفت: بیش از یک پیام مستقیم. "آنها خود را ارسال, اطلاعات, تصاویر و ویدئوها به ما برای سرمقاله نظارت." حدود 10 خبرنگاران پوشش تظاهرات در زمین و 20 بیشتر نظارت پلیس اسکنر. یک روابط عمومی حرفه ای داوطلب شده است برای ترویج حساب.

یکی از رهبران گروه گفت که او تا به شده است "وسواس زیر" پوشش مینیاپولیس اعتراضات پس از 26 ماه مه روز پس از جورج فلوید مرگ است.

"من متوجه شده ملی منابع خبری به سختی تحت پوشش داستان تا [پلیس] حوزه بود سوزانده," او گفت:. "مقالات محلی تا به حال برخی از پوشش خوب اما بهترین چیزهای بود که از فردی خبرنگاران محلی." او به خصوص نگاه برای به روز رسانی از اسب شاخدار, شورش, غیر انتفاعی, رسانه های جمعی بر اساس در مینه سوتا که به میزبانی ساعته جریان زندگی می کنند از مینیاپولیس.

"پس از اولین شب از اعتراضات در نیویورک, من تصمیم گرفتم که اگر آن را به یک سطح معینی از شدت من نیاز به آن را پوشش میدهد حتی اگر من بیکار بود," او گفت:. "آن شب معترضان را به آتش کشیدند یک ماشین پلیس."

هر دو مرد گزارشگر و خبرنگار زن با هم کار کرده ارسال پیام به دیگر اعتماد روزنامه نگاران و دوستان از دوستان که فکر می کردند ممکن است علاقه مند در پوشش سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات. ماموریت خود را: ارائه عمومی به روز رسانی انتقادی "به بهترین توانایی ما untethered توسط رسانه های جریان اصلی روابط است." یک روز بعد نیویورک در اعتراض به روز رسانی 2020 ضربه خیابان.

گروه پیام های مستقیم باز هستند برای راهنمایی از ناشناس آماتور, هر چند اکثر اخبار می آید از مردم در آن سازمان است. "ما همیشه تشویق مردم به ما ارسال فیلم از تظاهرات vigils, پاکسازی و یا دیگر [Black Lives Matter] رویدادهای مرتبط با آنها هستند حضور" زن روزنامه نگار گفت. (هر چند برخی از خبرنگاران می دانم BLM سازمان به آنها وابسته هستند با آنها.)

مرد خبرنگار توصیف صفحه توییتر به عنوان "بخشی منبع خبری بخش منابع" برای کسانی که حضور در تظاهرات.

"ما تنها گزارش حقایق و ما گزارش کامل و دقیق هر چند ما نیست نگران با ظاهری 'متعادل' هر آنچه که به معنی در جهان امروز است," او گفت:. "ما در حال بدیهی است که دلسوز به این اعتراضات و مشاهده پلیس و دولت به عنوان خشونت و سرکوب. من فکر می کنم به تصویر بکشد اما هر چیزی که در واقعیت امر در تناقض با آنچه که ما در حال دیدن بر روی زمین خواهد بود و کناره گیری از مسئولیت های ما به عنوان روزنامه نگاران است."

"برای من روزنامه نگاری طرفی است که در مورد تعهد به گزارش آمار دقیق بدون editorializing اما با زمینه لازم برای درک آنها" مرد خبرنگار اضافه شده است. "من دیده ام بسیاری از خبرنگاران ترک که زمینه ترس ظاهری مغرضانه. به تلاش برای جلوگیری از دیده شدن به عنوان ایدئولوژیک به منظور حفظ برخی از افسانه ای و غیر استاندارد در پایتخت-تی پایتخت-O واقعی عینیت دروغ است و زیانی به خوانندگان خود است."

او معتقد است که "شرایط مانند بی طرفی و انصاف و تعصب اغلب استفاده می شود برای شستن خبری که سیاسی است به نظر غیر سیاسی. من می خواهم برای دیدن بیشتر مصرف کنندگان از اخبار سوال اگر 'هدف' منابع خبری در واقع هدف و یا اگر آنها فقط حمایت سیاسی وضعیت موجود. وضعیت موجود است که اجازه می دهد تا افسران پلیس به قتل مردم سیاه و سفید با مصونیت از مجازات است و از بین بردن محیط زیست محافظت می کند غنی در هزینه فقرا و غیره."

اطلاعات شامل نه فقط لحظه-با-لحظه دادخواستها در آنچه اتفاق می افتد در نیویورک اما گرافیک كردن "در اعتراض به راهنمایی" است که جزئیات "آنچه انتظار می رود اگر شما در حال بازداشت" (تنگ چهارم 2-10 ساعت در بازداشت دسترسی به آب و غذا و دارو) و "چه بهترین راه برای شستن اسپری فلفل را از چشمان شما" (مخلوط یک قاشق غذاخوری شامپو بچه را با یک فنجان آب یا اسپری بریزید و آن را بر منطقه). این تیم در نظر انتشار این اطلاعات "فرم اعتراض."

"فقط به عنوان داشتن آخرین اخبار پزشکی باید شما را بهتر, دکتر, داشتن, آخرین اخبار اعتراض باید شما را بهتر قاره," مرد, خبرنگار, گفت:. "چاپ از مشاوره در مورد چگونه به مسئولیت رسیدگی به اسپری فلفل برای مثال اذعان است که نقش."

زن روزنامه نگار اضافه شده است که در طول همه گیر رسانه های خبری چرخد و به ارائه مخاطبان خود بسیار مهم سلامتی به روز رسانی و منابع است. "ما همان کار را با اسپری فلفل و گاز اشک آور infographs ما فقط باید مخاطبان مختلف," او گفت:.

هر چند این زن خبرنگار در حال حاضر نیست که یک پلیس به ضرب و شتم او در گذشته است. "من با آنها مصاحبه مانند هر منبع دیگر" او توضیح داد. "که می شود گفت من در بر داشت که روزنامه نگاری عینیت چیزی است که برگزار می شود بر روی یک پایه در J-school اما اغلب وقت و زمان دوباره [است] نادیده گرفته و در پخش در حمایت از رأی و روایت. من را دیده اند فوق العاده کنندگان برای تلاش برای ایجاد متعادل تر یا متفکر قطعات. من نمی گویم که بی طرفی نمی تواند به دنبال, اما که در آن احتمال در جریان اخبار بازار متفاوت است از آنچه که فروخته شده و بسته بندی شده به عنوان یک فلسفه است."

تعداد کمی از شبکه روزنامه نگاران هستند credentialed با فشار عبور خبرنگار زن گفت: اما "دیگران وجود دارد با تجربه."

"در یک کشور که در آن روزنامه نگاران به طور خاص هدف قرار دادند توسط پلیس به منظور محدود کردن اطلاعات, گزارش یک عمل اعتراضی" مرد سازمان گفت: "اگر شما درخواست اگر ما شرکت در شعارهای [در راه پیمایی] پاسخ مثبت است."

"مسئله واقعی در ادامه گسترده سیستمیک بی عدالتی در برابر جامعه و سوء استفاده از آنها به دست نیروهای پلیس نظامی"

"خبرنگاران ما انجام بهترین خود را برای جلوگیری از خشونت و بازداشت, اما این همیشه آسان نیست," او گفت:. "خبرنگاران ما شده اند تحت فشار قرار دادند هل و فلفل پاشيده و در زمان مورد ضرب و شتم افسر NYPD. یک خبرنگار تهدید شد توسط یک پیراهن سفید به مطبوعات اعتبار لغو برای گزارش پس از حکومت نظامی (حکومت نظامی که نمی شود به روزنامه نگاران)...اما این موضوع کمکی و ما در حال نوشتن در مورد آن را به تسلیم از جنبش است. مسئله واقعی در ادامه گسترده سیستمیک بی عدالتی در برابر جامعه و سوء استفاده از آنها با در دست نظامی نیروهای پلیس."

سازمان قرار داده و با هم یک گروه چت ارائه حمایت عاطفی به مکاتبات خود را و خود را تشویق داوطلبان به روز کردن زمانی که مورد نیاز هر چند یکی از رهبران گفت که او هنوز یکی برای خودش.

"من در واقع متعهد به زمان بیشتری برای این پروژه بیش از [به] کار من" به خبرنگار زن گفت. "خوشبختانه من شده پیدا کردن راه هایی برای تعادل هر دو آنها را با وجود حجم کار سنگین. تیم ما این است که حمایت از همه نیازها و احساسات است. خود عشق و علاقه و تعهد کمک به رانندگی من و گاهی اوقات من احساس به عنوان اگر من می تواند بی وقفه." او تخمین می زند او ساعت حدود 7 صبح تا 1 هستم و او نیز گرفته بعد خاموش.

"این DMs صلواتی که احساس کرده اند به خصوص فشار به حساب ما رشد می کند چرا که مردم را در رسیدن به ما یک شبه درخواست کمک برای پیدا کردن خود را دستگیر عزیزان و یا جایی که آنها می توانید کمک های حقوقی. این بسیار جدی و بدیهی است که حساس به زمان نگرانی," او اضافه شده است.

سرعت از تظاهرات مسابقات مستقیم و بی واسطه از توییتر. "بسیاری از منابع خبری در حال انجام کار بزرگ اما مدل خود را بیش از حد clunky و آهسته به پوشش این تظاهرات به طور موثر" مرد گزارشگر گفت. "سنتی منابع خبری می کند. . .در خارج از ما در کار خود بهترین پوشش من دیده ام در نیویورک می آید از فردی خبرنگاران بر روی زمین زندگی می کنند به tweeting. که تقریبا چیزی است که ما انجام می دهیم به جز ما یک تیم بزرگ ترکیب منابع ما به صورت جامع تر پوشش."

این گروه رهبران برخی از انتقادات برای رسانه های سنتی. "برخی از منابع خبری به عنوان سخنگوی پلیس, چاپ, تبلیغات, از یک سازمان است که بارها و بارها نشان داده شده است برای دروغ" مرد خبرنگار اضافه شده است. "اگر یکی از منابع من به دروغ به عنوان اغلب به عنوان پلیس را من می خواهم رها کردن منبع. برخی از خبرنگاران در حال اقدام نامناسب و یا lazily در پوشش خود امتناع برای پیدا کردن منابع خوب مانند سازمان و به جای آن تنها با گرفتن هر گونه تجمع اعتراضی را در خیابان به پاسخ برای کل جنبش است."

ما تظاهرات: جدید و به روز رسانی (@USAProtests) یافت مخاطبان بیش از 21,000 پیروان در هفته گذشته; صفحه سرنشین دار توسط سه روزنامه نگاری دانش آموزان بین سنین 18 و 21 است. دو نفر از آنها بومی نیویورک مشغول به تحصیل در خارج از کشور اما به خانه آمد در طول همه گیر; یکی است ، آنها از خانه کار می کنند و نه شرکت در تظاهرات خود به نام اجتماعی فاصله.

"ما در حال گرفتن مقدار زیادی از کمک مستقل روزنامه نگاران و معترضان در سراسر کشور که در حال کمک به نگه داشتن ما به روز رسانی در آخرین تحولات مربوطه خود را در شهرستان" یکی از این سازمان نوشت: بیش از یک پیام مستقیم. "ما کار را به اطمینان حاصل شود که نکات دقیق و موید با تصویر و یا ویدئو شواهد قبل از ارسال مورد هر چیزی."

این گروه ایجاد شده بود هفته گذشته هنگامی که آن سازمان متوجه شدم "یک فقدان قابل توجه در رسانه های جریان اصلی از یک محل که در آن مردم می تواند پیدا کردن-به-تاریخ دقیق گزارش زنده در تظاهرات در سراسر کشور است." مانند نیویورک در اعتراض به روز رسانی 2020 این گروه وابسته نیست و با زندگی مهم است اما کار با آن سازمان به ارائه یک برنامه روزانه از حوادث.

"ما امیدواریم که ما در حال کمک به زندگی ماده حرکت در راه خود ما را از طریق این حساب" یک سازمان نوشت: بیش از یک پیام مستقیم. "ما روزنامه نگاری دانش آموزان, اما نه credentialed. ما احساس به عنوان اینکه این پروژه یک شروع عالی در حس که آن را فراهم می کند یک چشم انداز خوب چه آینده روزنامه نگاری از مشاغل ممکن است مانند نگاه."

رهبر روشن است که آنها را طبقه بندی حساب خود را به عنوان "کار" از آنجا که "آن را کاملا داوطلبانه است."

"چالش اصلی این است که تنها وجود دارد بنابراین بسیاری از تظاهرات در نظر گرفتن محل در همان زمان" به آنها اضافه شده است. "به محض این که آنهایی که در ساحل شرقی در حال بسته بندی تا آنهایی که در سواحل غرب تنها لگد زدن. شده است وجود دارد بسیاری از بی خوابی شب گذشته هفته در تلاش برای نگه دارید تا در همه تحولات کشور است اما ما در حال انجام بهترین ما."

اخبار محلی گرایش به "یک گام به پیش" از رسانه ملی این سازمان گفت: به طوری که آنها با تکیه بر آن برای راهنمایی. "هنگامی که ما می بینیم چیزی بزرگ شروع به آشکار شدن در رسانه های محلی کار ما را برای اثبات این داستان و آن را خارج وجود دارد برای مخاطبان ما به عنوان به زودی به عنوان ممکن است" گفتند.

"رسانه های جریان اصلی گرفته مداوم علاقه به تمرکز گزارش خود را در غارت و شورش در حالی که به طور همزمان نادیده گرفتن ده ها تن بر ده ها تن از تظاهرات مسالمت آمیز در سراسر کشور" سازمان اضافه شده است. "این روشن است که کسانی که باعث خشونت هستند و اقلیت کوچکی از میلیون ها نفر از مردم در سراسر کشور... این البته مهم است که موارد خشونت و غارت و شورش گزارش شده است اما اخبار اصلی سازمان ها به نظر می رسد برای تقویت خشونت آمیز اقلیت بیش صلح آمیز اکثریت."

است که چرا بخشی از این گروه توصیف تن از گزارش خود با عنوان "تا حد زیادی مثبت است. . .بسیاری از ما در پوشش است از تظاهرات صلح آمیز است." آنها نه خجالتی و دور از ارسال تصاویر خشونت پلیس. "این فوق العاده مهم است که این حوادث گزارش شده است و ادارات مسئول در حال مجازات به حد کمال از قانون" گفتند.

هر دو @nyc_protest و @USAProtests مطمئن نیستید از آینده خود. چه مدت طول خواهد آنها چوب در اطراف ؟ "ما صمیمانه امیدواریم که که این یک پروژه کوتاه مدت و گسترده و موثر مترقی اصلاح و یا لغو می آید به عنوان یک نتیجه از این تظاهرات" زن @nyc_protest خبرنگار گفت. "مردم خواستار صدای آنها شنیده شود -- ما در حال انتظار و مشاهده کنید اگر سیاستمداران در حال گوش دادن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن