این دانشمند قرن 17 کشف سلول. من کشف خود را از دست رفته پرتره.

Groundbreaking اکتشافات در علم آمده اغلب با تصاویر یاد یکی به نمایندگی از دستیابی به موفقیت و کاشف. برای مثال

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

Groundbreaking اکتشافات در علم آمده اغلب با تصاویر یاد یکی به نمایندگی از دستیابی به موفقیت و کاشف. برای مثال صفحه از داروین نوت بوک طراحی این الگوی شاخهای از تکامل اغلب همراه با یک پرتره از داروین در سال های اولیه خود را هنگامی که نوت بوک نوشته شده بود. به همین ترتیب طراحی مدار قمر مشتری اغلب همراه با یک پرتره از گالیله.

یکی دیگر از پیشگامانه کشف در علم کشف سلول توسط رابرت هوک (1635-1703). این تصویر نمادین از دستیابی به موفقیت های منتشر شده در علمی, پرفروش 1665 را "Micrographia" یک اچ سلول ها را تشکیل می دهند که یک قطعه از چوب پنبه. آن را قطعه قطعه دو راه در سراسر دانه و طول دانه و نه تنها سلول بلکه قطب خود را. وجود دارد هیچ تصویری از هوک خود را.

عدم وجود هر گونه معاصر پرتره از هوک می ایستد چرا که او عضو موسس همکار سرپرست و دبیر انجمن سلطنتی لندن یک گروه اساسی برای استقرار فعلی ما مفهوم علوم تجربی و آن گزارش که همچنان تا به امروز.

به عنوان یک تحسین هوک, من نمی تواند مقاومت در برابر کنار گذاشتن من بعد کار به عنوان یک گیاه همراه استاد زیست شناسی به بررسی چه چیزی می تواند به نام رمز و راز از دست رفته پرتره. و حتی بدون تنظیم پا در یک گالری هنری من فکر می کنم من ترک خورده در این مورد.

شروع کردم به زیر یک شایعه پشت آن نبود که هیچ یک دیگر از اسحاق نیوتن بود به نحوی درگیر در سرکوب آن است.

فرضیه من این بود که تصویر نشان می دهد باید کسی نشان دادن یک ریاضی اصل که نیوتن ادعا اعتباری است که می تواند اشاره در یک انگیزه برای چرا نیوتن ممکن است سرکوب یک نقاشی از یک علمی رقیب.

بهترین نامزد برای این هنرمند شناخته شده portraitist مریم Beale که هوک می دانستند و بازدید اگر چه هیچ صریح رکورد او نشسته ، شگفت آور, زمانی که من وارد این واژه های جستجو "مریم Beale ریاضیدان" آنلاین اولین لینک که ظاهر شد (و هنوز هم) او را "پرتره یک ریاضیدان."

آن را همسان فیزیکی شرح هوک از منابع معاصر: او شناخته شده بود به چشم های خاکستری و قهوه ای طبیعی مو که تا به حال "عالی مرطوب حلقه" و آویزان کردن بیش از پیشانی خود را. عدم وجود یک periwig نشان می دهد که جانشینی است نه اشراف یا بالای اجتماعی نتیجه همانا هوک یکی از اولین و حرفه ای دانشمندان است. اگر چه او شناخته شده است به یک ناتوانی انحنای ستون فقرات زیادی گوشته فرسوده توسط مرد در نقاشی را تحت پوشش آن است.

مورخان هنر به باور که مطابق توصیف فیزیکی کافی برای شناسایی نگهدار. این اشتباه ساخته شده توسط مورخ لیزا Jardine زمانی که در سال 2004 او misidentified یک پرتره از 17 قرن شیمیدان ژان باپتیست Van Helmont به عنوان هوک.

پس وجود شواهد دیگر در Beale نقاشی علاوه بر ظاهر نگهدار برای حمایت از این ایده است که آن را به تصویر می کشد هوک?

پرستار آشکارا درگیر مخاطبان خود و امتیاز خود را به نقاشی های بیضوی حرکت است. دیجیتالی بهبود تصویر آنلاین من در بر داشت که عمده خطوط مطابقت با کسانی که از یک منتشر نشده 1685 مقاله توسط هوک که در آن او هندسی ثابت کرد که ثابت مرکزی نیروی تولید یک مدار بیضوی.

در 1687 "Principia Mathematica," نیوتن ثابت صحبت و ادعا اولویت است. دو مرد بودند در تضاد است. تنها هوک برخوردار نقاشی از نسخه خود را از چگونه همه چیز کار می کرد. این بود شروع به نگاه مانند این نقاشی در واقع شامل تصویری از فیزیک اصول مهم به نیوتن و که او ممکن است مشتاق به نمایش گذاشته شده است.

Beale رنگ آمیزی نمایی از یک دستگاه در جدول به چپ مرد. تکمیل مدل نشان می دهد که آن را یک جهان نما—مکانیکی مدل منظومه شمسی—به تصویر می کشد جیوه, زهره و زمین elliptically به دور خورشید. این یک نسخه فیزیکی از نقاشی های بیضوی حرکت نیز نمایش داده شده در جدول. برای من, آن را فراهم می کند بیشتر شواهد برای حمایت از طبیعت نقاشی و که این مرد هوک.

که Beale شامل دستگاه جالب است که در حق خود به خاطر او این نقاشی پرتره دهه قبل از مدرن جهان نما ساخته شد در سال 1704 توسط یک ابزار ساز و همکار از هوک توماس Tompion. ابزار نام خود را از 4 ارل از جهان نما از بستگان از رابرت بویل برای آنها هوک کار کرده بود قبل از اشتغال خود را در انجمن سلطنتی می باشد. من اعتقاد دارم که او نقاشی هوک نمونه اولیه از یک جهان نما در اینجا.

چشم انداز پس زمینه نادر برای Beale, ارائه نهایی. من فرض است که هوک شهر معمار از لندن تا به حال طراحی ساختمان ها در تصویر در نقاشی. مشاوره یک لیست از هوک معماری کمیسیون از 1675-1685 نزدیکترین visual match بود Lowther قلعه و کلیسای سنت مایکل. و در واقع هوک دوباره طراحی دومی با بازسازی و تکمیل شده در سال 1686.

سپس سوال شد که آیا مریم Beale می تواند ترسیم قلعه و کلیسا. من شگفت زده به یاد بگیرند که او دریافت کرده بود قابل توجه کمیسیون 30 پرتره از Lowther, خانواده, بنابراین در واقع احتمالا می دانستند و ترسیم قلعه و اساس آن است.

اگر این هوک در واقع این پرتره را فراهم می کند یک تصویر نمادین.

به طوری که در آن است برای بیش از 300 سال است ؟

من تبدیل به شایعه ای که نیوتن می تواند درگیر شده اند در پرتره ناپدید شدن است. دو دانشمندان انجام یک ستیزه جو تاریخ است.

یکی از بزرگ برخورد شد بیش طبیعت نور است. هوک توضیح داد: آزمایش های خود را در رنگ به عنوان سفر نور در امواج از طریق ورق های نازک از مواد معدنی میکا. نیوتن توضیح داد: آزمایش های خود را در رنگ به عنوان نور سفر از طریق منشور به عنوان گلبول ها یا ذرات. آنها استدلال می کردند – بود که نور یک موج یا آن را ذرات ؟

نیوتن ادعا کرد پیروزی اما اعتراف کرد "اگر من را دیده اند بیشتر از آن است که با ایستادن در sholders [sic] غول"—تاسف نوبه خود از عبارت داده شده هوک تلفظ انحنای ستون فقرات. در هر حال هر دو آنها حداقل بخشی از راست: فیزیکدانان امروز درک دوگانگی موج ذره از نور است.

پس از آن وجود دارد اختلاف شاید اشاره به در پرتره مورد مدار بیضوی سیارات. هوک ادعا کرد در 1684 که او می تواند ریاضی نشان می دهد آنچه شناخته شده به عنوان کپلر اولین قانون که نیوتن منتشر شده در معروف خود "Principia Mathematica" (1687). نتیجه این بود که نیوتن برداشته ذکر هوک سهم مهمی از کتاب خود—و آنها هرگز شدم دوباره.

هوک درگذشت در 1703 همان سال که نیوتن شد رئيس جمهور از انجمن سلطنتی می باشد. هیچ سابقه ای برای انجمن سلطنتی مالکیت این Beale نقاشی. همه نیوتن تا به حال به انجام آن را ترک پشت هنگامی که جامعه منتقل اقامت رسمی در سال 1710 در نتیجه رهایی خود (و تاریخ) از شواهد سخت هوک ادعا می کنند.

که در آن نقاشی شده است در طول مداخله قرن است که یک ماده از حدس. هنگامی که آن را برای اولین بار آمد به نور در حراج کریستی در دهه 1960 آن را جالب اینجاست که برچسب دار به عنوان یک پرتره از اسحاق نیوتن است. ساتبی در آخرین حراج عمومی از کار در سال 2006 نشان داد خریدار هویت است. من امیدوارم که مالک فعلی می آید جلو و فروش پرتره به انجمن سلطنتی می باشد. که در آن تعلق دارد در طولانی گذشته است. من خیلی دوست دارم برای دیدن اصلی است.

لری دای است استادیار زیست شناسی در Texas A&M University



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن