این 20 دلار White Noise Machine می خواهد برای کمک به شما خواب بهتر

من مسخره نور دارای جای خواب. من می دانم که بسیاری از مردم احتمالا می گویند که, اما من فکر می کنم من در واقع مم

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

من مسخره نور دارای جای خواب. من می دانم که بسیاری از مردم احتمالا می گویند که, اما من فکر می کنم من در واقع ممکن است در حال اجرا برای یکی از ظریف ترین خواب در جهان است. به من اعتماد — این چیزی است که من خوشحال است.

یک لیست کوتاه از چیزهایی که من از خواب بیدار از خواب عمیق: بالش در حال سقوط به طبقه تهویه مطبوع, لگد زدن در نور جیر جیر از سربار فن و منحصر به فرد پرنده غوغای در صبح است. من حتی یک اشتراک ماهانه در محدوده زمانی معین برای گوش از طریق آمازون به دلیل استفاده از آنها به طوری که اغلب.

این نیست که من باید همه چیز به صورت کاملا خاموش اما نه کوچک و متناقض سر و صدا است که توانایی به طور کامل مختل خواب من. این تبدیل شده است و تشدید در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

نشانه تصمیم به انتخاب کنید تا یک ماشین سفید سر و صدا. من استفاده از آنها را زمانی که اقامت در شهرهای بزرگ و آنها همیشه مانند یک جذابیت کار, اما برای برخی از دلیل من فکر نمی کنم در مورد گرفتن یکی برای خانه خود من تا زمانی که این بیماری همه گیر خسروانه آغاز شده messing با من zzzs. داستان کوتاه من تصمیم گرفتند برای Letsfit ماشین سفید سر و صدا به دلیل آن است بررسی عالی در آمازون 14 برای تلفن های موبایل یک دستی nightlight و آن را تنها هزینه $20.

من خوشحالم که به گزارش آن زندگی می کردند تا به بررسی و کاملا ارزش هر پنی از آن 20 دلار است. من نگران این برای تلفن های موبایل خواهد بود فوق العاده مصنوعی و یا شیرین, اما آنها خیلی حلال است. برخی قطعا کار نمی کند برای من (ahem: پرندگان خشک کن لباس و جیرجیرک) اما سنتی برای تلفن های موبایل از جمله سر و صدا سفید و قهوه ای با صدا و رعد و برق همه برندگان. وجود دارد همچنین سه سنتی لالایی برای تلفن های موبایل است که بسیار تسکین دهنده است. (Protip: اگر شما مطمئن نیستید در مورد تلفن های موبایل شما می توانید در واقع گوش دادن به آنها را در آمازون لیست و یا Letsfit سایت).

در علاوه بر این به نور شب — که می توان در و خاموش فقط با لمس کردن ماشین آلات — من دوست دارم که شما می توانید یک تایمر تنظیم (تا دو ساعت) برای سر و صدا به نوبه خود خاموش است.

شاید بزرگترین اشکال این است که آن را نمی فوق العاده بصری هنگامی که در تلاش برای کشف کردن که چگونه برای به دست آوردن چیزی که به کار هنگامی که شما برای اولین بار شروع به استفاده از آن. وجود دارد سه دکمه مجموع: +, — , و T. به نوبه خود بر روی صدا, هر چند, شما باید به لمس فلز سخنران و نگه دارید تا زمانی که دست زدن به آن را آغاز برای تلفن های موبایل. به حرکت را از طریق تلفن های موبایل شما با آمار + یا — و به افزایش یا کاهش حجم شما را به نگه داشتن آن دکمه پایین. T دکمه کنترل تایمر. بنابراین آره یک کمی روی حیله و تزویر, اما هنگامی که شما از آن آویزان شما خوب هستید.

خط پایین: اگر شما در حال تلاش برای به خواب رفتن و خواب ماندن و سپس یک ماشین سفید سر و صدا می تواند صادقانه به شما کمک کند. و برای یک بار 20 دلار آن را قطعا کمتر از داروها و یا حتی مکمل های. این دستگاه نیز یک گزینه خوب برای مهد کودک.

Letsfit White Noise Machine

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از macy's, خارج شده, Nordstrom Rack, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن