این شهر متوقف شد اعزام پلیس به هر 911 تماس

این داستان منتشر شد در همکاری با مارشال, پروژه, غیر انتفاعی, سازمان خبری پوشش ایالات متحده در سیستم عدالت کیفر

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

این داستان منتشر شد در همکاری با مارشال, پروژه, غیر انتفاعی, سازمان خبری پوشش ایالات متحده در سیستم عدالت کیفری. ثبت نام برای خبرنامه خود را در اینجا.

المپیا بشویید.—در یک هوای بارانی ژوئن روز مدیر یک متل 6 خارج المپیا تصمیم گرفت یک مهمان مجبور به ترک. این زن شده بود سیگار در داخل خانه و تا به حال غیر مجاز بازدید کننده. او به نظر می رسد با مواد مخدر و اقدام شد نامنظم.

به طور معمول که مدیر ممکن است تماس با 911 را افسران پلیس به صحنه است. اگر مهمان حاضر به ترک پلیس ممکن است در دستبند و دستگیری او را برای خاطی. آنها می تواند پیدا کردن یک باز حکم بر ضبط مواد مخدر و یا در اتاق او. تعامل به راحتی می تواند به تشدید خشونت به خصوص اگر این زن بزرگ عصبانی رو بیش از زمان زندان و یا یک شب دیگر در خیابان. این نوع از سطح پایین, "کیفیت زندگی" تماس است که طول می کشد تا مقدار یک افسر ،

اما بیش از یک سال پیش المپیا شروع به گرفتن یک رویکرد متفاوت به خشونت پرهیزی در حوادث ناشی از کسی که دچار بیماری روانی, اعتیاد یا بی خانمانی. به جای ارسال مسلح و ماموران به پاسخ این شهرستان اعزام "بحران پاسخ" به منتشر وضعیت و اتصال فرد با خدمات—یک مدل در حال حاضر در نظر گرفته با تعدادی از شهرستانها در سراسر ایالات متحده

آن روز به جای یک افسر پلیس زن به حال دو "بحران پاسخ" ضربه زدن بر روی درب حمل تنها یک رادیو و یک کوله پشتی از لباس تمیز است.

داخل اتاق هتل خود را با درب نیمه بسته نگهداشته ریزه اندام, 30-چیزی زن را لرزاند و عقب صعود بر روی تخت و شروع کرد تند با عصبانیت در یک نوت بوک. "شما می خواهم به فاک بیش از حد دیوانه اگر کسی آمد و گفت: آنها لگد زدن به شما دلیل این که شما یک بازدید کننده برای 15 دقیقه" او به آنها گفت.

یکی از بحران پاسخ کریستوفر جونز پوشیدن لاغر شلوار جین سیاه و دکتر دله چکمه ماند آرام است. "بهترین سناریو مورد من تماس با مدیر و آنها می گویند من می تواند شما را یک شب دیگر" او گفت:. "بدترین حالت شما می توانید با ما می آیند و من می توانید ببینید که اگر ما می تواند به شما یک تخت در ارتش رستگاری." او وعده داد که در یک مورد کارگر که با زن و روز بعد.

او موافقت کرد و این تیم برنامه ریزی برای بازگشت بعد که صبح به درایو خود را به مرکز شهر.

به عنوان و خواستار لغو و یا بسیار کاهش حضور پلیس در جوامع برانگیخته و با کشتن جورج فلوید ایجاد یک جایگزین بحران تیم مانند المپیا را به نظر می رسد مانند ساده مکان برای شروع است. پلیس در پاسخ به طیف گسترده ای از مشکلات بسیاری از آنها نسبتا جزئی و یا مربوط به کسی داشتن یک روانی قسمت و یا خواب در خیابان. استفاده غیر نظامی اولین پاسخ دهندگان به جای طرفداران این رویکرد می گویند نگه می دارد تعامل از دامن زدن به خشونت و انتقال مردم از زندان و به سمت خدمات اجتماعی. همچنین آزاد کردن منابع پلیس برای تمرکز بیشتر جرم جدی است.

پس از اعتراضات آغاز شد و در اواخر ماه مه شهرستانها از جمله سان فرانسیسکو, مینیاپولیس, Minn. Albuquerque, New Mexico, و لس آنجلس اعلام کرده اند که آنها در حال توسعه غیر نظامی اول پاسخگوی برنامهs. اما در حال حاضر تعداد بسیار کمی از شهرستانها از جمله تیم در پاسخ به 911 تماس. بسیاری از ادارات پلیس باید به جای افزایش سلامت روان برای آموزش افسران در سال های اخیر و یا تاسیس اختصاصی بهداشت روانی و یا بی خانمان توسعه واحدهای میان پلیس. برخی از شهرهای زوج پلیس با مددکاران اجتماعی برای برخی تماس. اما طرفداران جایگزین می گویند حتی به خوبی آموزش دیده و مسلح افسر تشدید می تواند یک وضعیت زمین و یا کسی که در زندان است.

کسانی که برخوردهای نیز می تواند مرگبار: یک تجزیه و تحلیل واشنگتن پست در بر داشت تقریبا 1 در 4 کشنده تیراندازی پلیس درگیر کسی که با بیماری های روانی. اخیر تیراندازی را ترک کرده اند بسیاری از درخواست آنچه را که باید اتفاق افتاده بود پلیس درگیر شده است. خواهد Rayshard بروکس—آتلانتا به ضرب گلوله توسط افسر پلیس که او را در ماشین خود را—هنوز زنده باشد اگر غیر مسلح مددکار اجتماعی به جای آن زدم در و پنجره و خواست اگر او تا به حال در جایی امن به خواب ؟

دست زدن به جرم و جنایت خشونت آمیز حساب برای عنوان کمی تا 4 درصد از یک افسر زمان در محل کار. و تفویض اختیار دیگر بحران—مانند بهداشت روانی و یا مسائل مربوط به اعتیاد به عدم اجرای قانون است که یک ایده به دست آوردن کشش. بررسی های اخیر نشان داده 68 درصد از رای دهندگان به حمایت از ایجاد یک "جدید آژانس از اولین پاسخ دهندگان." (البته فقط یک چهارم از آمریکایی ها می گویند که حمایت از "کاهش بودجه" برای ادارات پلیس.)

کوچک شهر یوجین اورگان, تا به حال چنین برنامه ای از سال 1989 که در حال حاضر دسته حدود 20 درصد از 911 تماس و نجات شهر میلیون ها نفر در پلیس و اورژانس منابع با توجه به برنامه خود را تخمین می زند. CAHOOTS—که مخفف بحران کمک کمک کردن در خیابان—اعزام پرستار یا EMT در کنار با تجربه سلامت روان کارگر برای تماس های از قبیل رفاه چک, بهداشت روان, قسمت, عمومی مسمومیت و یا مرگ اعلامیه.

"31 سال ما شده است نشان می دهد که شما می توانید چیزی است که بودجه شهرستان در پاسخ به تمام انواع شرایط بدون هر گونه دخالت از اجرای قانون" گفت: تیم سیاه, مدیر مشاوره برای برنامه. سیاه و سفید در حال حاضر مشغول به کار تمام وقت در راه اندازی CAHOOTS-مانند برنامه های دیگر در شهرستانها ایالات متحده است. "فکر می کنم در مورد کسی که جامعه را تجربه کرده است ظلم با اجرای قانون است. وجود دارد خیلی بیشتر بالقوه است که برای تعامل به رفتن در یک واقعا در جهت منفی است."

آن را تنها در سال های اخیر که این برنامه را دریافت کرده است رسانه ملی توجه بود و دیگر شهرستانها به دنبال به از نو خلق کردن آن را به عنوان مقامات رشد بیشتر آگاه چگونه افراد مبتلا به بیماری های روانی هستند funnelled به سیستم عدالت. المپیا راه اندازی آن واحد در ماه آوریل 2019; دنور آغاز یک برنامه آزمایشی در ماه ژوئن امسال; استخدام به صورت یک برنامه در پورتلند اورگان شده است به تعویق افتاد با توجه به کوروناویروس. "ما واقعا نمی دانم چه این به نظر می رسد هنگامی که آن را مقیاس به یک منطقه بزرگ شهری" سیاه گفت.

این ایده در زمان خاموش در المپیا با تشکر از رئیس پلیس سابق شهر که تا به حال مشغول به کار در یوجین. بحران تیم تقریبا $550,000 بودجه از طریق تامین یک امنیت عمومی لوی که تصویب شد با رای دهندگان در سال 2017. در حال حاضر بحران پاسخ واحد است که قراردادی با اداره پلیس تماس روزانه از 7 صبح تا 9 بعد از ظهر از آوریل تا ژوئن این سال این تیم ساخته شده بیش از 500 تماس با اعضای جامعه.

در آغاز خود را تغییر جونز و شریک زندگی خود را Nate Wilson جمع آوری منابع خود را از مرکز شهر که در آن جداول پراکنده با میله granola, chapstick, سگ استخوان و سیگار و فنجان قهوه و کمک های اولیه لوازم. یک تخته سفید در گوشه ای آنها را به یاد مردم آنها نیاز به بررسی در: David نیاز به یک ID چاد نیاز به یک قرار ملاقات با گروه های اجتماعی و خدمات بهداشتی و درمانی, لیزا گرفتن لگد از المپیا مسافرخانه به زودی و نیاز به جایی برای اقامت.

هیچ پروتکل سخت برای زمانی که واحد می شود به نام به جای پلیس. تنها کسری از تماس آن را دریافت به طور مستقیم آمده از 911 اپراتور. به جای این تیم است که اغلب تماس اجتماعی ارائه دهندگان خدمات و یا ارسال توسط پلیس که تشخیص یک وضعیت بهتر است برای این تیم مهارت. اغلب آنها ارائه خدمات در حالی که انجام کمک رسانی با کسانی که در خواب بی خانمان encampments یا مرکز شهر المپیا یا پس از قبلی تماس.

"آنچه که ماهیت این بحران گفت:" آن لارسن توسعه خدمات هماهنگ کننده المپیا اداره پلیس که مسئول نظارت بر واحد. "اگر آن را از مصرف مواد سلامت رفتاری و یا فقر که ما wheelhouse."

در یک شهر کوچک مانند المپیا با حدود 52,000 ساکنان اعضای تیم می گویند آنها می دانند که نیمی از مردم آنها را در تماس با آمد—مفید آشنایی که سخت تر خواهد شد برای شهرهای بزرگتر برای ایجاد. بسیاری از کار آنها این است که حل مسئله برای مردم با چند گزینه های خوب: زن مسن مبتلا به زوال عقل که نگه می دارد تلاش برای به دردسر-پیاده روی به دور از پناهگاه; زن با بیماری های روانی متقاعد متل مدیر به سرقت رفته خود توشه; بچه که نگه می دارد گرفتن لگد از درمان; این پیرمرد که نمی خواهد متوقف کردن تماس 911.

پس از بازدید از متل 6 که روز جونز و ویلسون سوار مرکز شهر به دیدار با مردی که گفت که او مورد ضرب و شتم و سرقت در چادر شب قبل از. چشم چپ او بود و بنفش و متورم و او در مورد استفاده از هروئین. زمانی که پلیس او را در بر داشت زودتر او بیان کرده بود هیچ علاقه ای به گزارش جرم و جنایت, اما او قبول ویلسون پیشنهاد لباس ها و کمک های اولیه لوازم.

پس از آن جونز و ویلسون برداشت یک مرد دچار افکار خودکشی و او را به نزدیک ترین بیمارستان. آنها رانندگی سفید اسپرینتر ون جادار به اندازه کافی برای حمل و نقل افراد با سگ, صندلی چرخدار و یا چرخ دستی های خرید. به عنوان آنها بیرون کشیده و از پارکینگ آنها گذشت یک مرد قدم زدن در زیر باران یک حوله روی سر خود و دستکش های لاستیکی بیش از جوراب خود را. ویلسون پریدند بیرون و دست او یک جفت کفش.

"من شده است وجود دارد—من کسی که زندگی خود و معتاد" ویلسون گفت: در این واحد در مرکز شهر تهران ، "من کسی بود که ترس از پلیس که نمی خواهم آنها را ضربه زدن بر روی ویندوز خود را."

یکی از بزرگترین چالش های اعضای تیم می گویند که کمبود طولانی مدت خدمات در المپیا منطقه به خصوص برای مراقبت از سلامت روان. آنها اغلب به نام برای کمک به مردم همان بارها و بارها. المپیا اجرا می شود یک "چهره های آشنا" برنامه برای کمک به پر کردن این شکاف که جفت نظیر سیستم ناوبری با افرادی که مکرر اجرا فهم با اجرای قانون برای اتصال آنها را با مسکن درمان اعتیاد و دیگر منابع است. این برنامه در خدمت 26 نفر در سال گذشته; آنها به تازگی موفق به دریافت بودجه برای خدمت کردن به 100 مشتریان.

پشتیبانی به خصوص کمیاب در طول بیماری همه گیر. در المپیا, جامعه روز, مرکز ارائه شده است که سرپناه در هوای سرد و یا بارانی روز بسته شده است. پذیرش به بیمارستان های روانی محدود هستند. در شهر مسیرهای اتوبوس متوقف شد برای ماه می باشد. تیم jokes که آنها تبدیل شده ایم "CRU-ber," رفت مردم به پزشکان قرار ملاقات, متادون کلینیک یا شهر پناهگاه است.

چرا که آنها از نزدیک با المپیا اداره پلیس و در حال اعزام از طریق 911, لارسن گفت: این برنامه تا به حال برای ساخت جامعه اعتماد برای اثبات آنها "مشترک اما جدا" از اجرای قانون است. "یکی از بزرگترین چیزهایی که ما تا به حال برای غلبه بر این نظر است که ما خواهد بود snitches," او گفت:. "این مورد اطمینان مردمی که ما را اجرا کنید [نام] برای حکم و یا هر چیزی شبیه به آن." لارسن به ذکر است که کار کردن با پلیس باعث می شود آن را آسان تر برای دسترسی به برخی از خدمات مانند مردم شناسایی.

دیگر طرح های در حال بررسی رابطه خود را با اجرای قانون و توجه به آن سابقه نژادی و خشونت است. در دنور برگزار وینی سروانتس با دنور داد برای خیابان سلامت پاسخ گفت که او امیدوار است این شهر برنامه در نهایت کارکنان سازمانهای مبتنی بر جامعه. در حال حاضر این قرارداد با ارائه دهنده سلامت روان است که با این نسخهها کار در سیستم عدالت. در یوجین CAHOOTS با توجه به ایجاد یک جداگانه با شماره های اضطراری برای مردم را به استفاده از اگر آنها ناراحت کننده تماس 911.

برنامه هماهنگ می گویند پاسخ گوی نیاز به منعکس کننده جامعه به آنها خدمت می کنند به خصوص به عنوان مدل به بزرگتر و متنوع تر شهرستانها (هر دو یوجین المپیا و تقریبا 80 درصد سفید). که همچنین بدان معنی است که استخدام افراد با تجربه دست اول از بیماری های روانی و فقر و سیستم قضایی. سیاست فدرال, اما, ممنوعیت بسیاری از افراد با جرم پرونده را از دسترسی به عدالت کیفری اطلاعات پایگاه داده که شامل اکثر قبلا زندانی مردم از پیوستن به تیم های مثل المپیا بحران واحد پاسخ.

در یک بی خانمان گاه در سایه دولت واشنگتن و ساختمان کاپیتول در المپیا ساکنان گفت: آنها آرزو وجود دارد راه های بیشتری برای تماس با بحران واحد که شامل اجرای قانون است.

"من به نام 911 به دریافت نگه دارید از شما بچه ها اما از آن رو ره با تیم ملی فوتبال گفت:" مایکل سنگ با اشاره به المپیا افسران پلیس. او به تازگی به نام به را امتحان کنید و دریافت مراقبت های پزشکی برای یک دوست در نزدیکی چادر. "آنها صحبت کردن به ما. من نمی خواهم که پلیس می تواند رهگیری اگر آنها می خواهند. ما نیاز به مردم که نیست پس مبارزه گرا برای مقابله با بی خانمان."

اجازه دادن به بحران پاسخ به سرب زمان خواهد بود. در سال گذشته المپیا تیم می گوید افسران پلیس در حال حاضر به تعویق انداختن بیشتر تماس به آنها و اعتماد آنها را در طیف گسترده ای از شرایط. اما پلیس هنوز پاسخ به اکثر خودکشی, تماس, برای مثال, از ترس این که ممکن است وجود دارد یک سلاح.

"من فکر می کنم آنها مردد به ما اجازه فقط نشان می دهد" گفت: Aana Sundling بحران عضو تیم راه رفتن به گاه که در آن بسیاری از ساکنان به نظر می رسد به او را می دانم. "آنها نگران ما ایمنی است. اما پلیس در حال تبدیل شدن بیشتر و آگاه است. ما شده ایم در اینجا برای بیش از یک سال و هیچ یک از ما حمله شده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب