این مورد تایید FDA Coronavirus تست می شود در نتیجه در دقیقه—اما آن را دقیق ؟

نیوجرسی, شرکت دارویی Becton Dickinson شرکت و موفق به کسب تاییدیه از سازمان غذا و دارو برای سریع آسان برای استف

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

نیوجرسی, شرکت دارویی Becton Dickinson شرکت و موفق به کسب تاییدیه از سازمان غذا و دارو برای سریع آسان برای استفاده و تست برای رمان coronavirus عفونت.

در نگاه اول Veritor تست سیستم از BD به عنوان شرکت به طور گسترده ای شناخته شده است ممکن است به نظر می رسد دقیقا همان چیزی که بهداشت عمومی مقامات شده اند تقاضاهای مصرانه برای پس SARS-CoV-2 اولین رسیده ایالات متحده در اوایل این سال است.

اما نگاهی دقیقتر BD داده نشان می دهد محدودیت های جدید آزمون اثربخشی. و تأکید چقدر دشوار می توان آن را به سرعت توسعه coronavirus تست که هر دو سریع و دقیق است.

FDA تایید BD تست سیستم برای استفاده در جولای 2 نامه است. تصویب منقضی می شود زمانی که دولت فدرال به پایان می رسد رسمی آن دولت اضطراری در پاسخ به این بیماری همه گیر.

اساسی Veritor سیستم که retails برای حدود 500 دلار نیست در واقع جدید است. صنعت پزشکی در حال حاضر با استفاده از آن به سرعت تست آنفولانزا و عفونت. چه چیزی جدید است ویژه "روش" برای رمان coronavirus. شما سواب یک بیمار چوب نمونه در یک ویال حاوی یک کوکتل ویژه معرف منتشرشدن نمونه بر روی یک کارت پلاستیکی و سپس لغزش کارت به یک خرما به اندازه تست واحد است.

در 15 دقیقه یا بیشتر واحد صفحه نمایش دیجیتال به شما می گوید که آیا آن فکر می کند بیمار به ویروس.

در تئوری سریع "point-of-care" آزمون مطابق با نیاز فوری. "ما در حال تلاش برای ایجاد این چیزی است که نه در کل خیلی پیچیده تر از یک تست حاملگی" کیت جروم یک دانشگاه واشنگتن virologist گفت: روزانه وحش در ماه مارس است.

اما آن را آسان تر از انجام گفت, جروم تاکید کرد. بسیار دقیق تست معمولا نیاز به تجهیزات پیچیده. "یک دلیل وجود دارد که چرا ما آن را در یک بزرگ و پیچیده آزمایشگاه," او توضیح داد.

به عنوان معلوم Veritor ماشین با یک coronavirus سنجش دقت تشخیص این ویروس تنها 84 درصد از زمان DB یافت و پس از محاکمه شامل 226 بيمار در 21 مکان. آزمایشگاه مولکولی آزمون در مقابل تقریبا 100 درصد حساس اما می توانید به روز کامل.

"نتایج منفی باید درمان شود به عنوان presumptive, آیا حکومت نه از SARS-CoV-2 عفونت و نباید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان تنها اساس و یا به درمان بیمار تصمیم گیری در مدیریت از جمله کنترل عفونت, تصمیم گیری" FDA هشدار داده است.

فقیر حساسیت محکوم قبل از آن 13 دقیقه coronavirus آزمون از شیکاگو دارویی Abbott Laboratories که مورد تایید FDA برای استفاده در ماه مارس است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حتی تبلیغ این آزمون در کاخ سفید چمن.

اما برخی از کاربران نا امید شدند. کلینیک کلیولند گفت NPR در ابوت آزمون تحویل داده کاذب منفی نزدیک به یک زمان را از شش. در مارس FDA صادر شده تجدید نظر شده راهنمای ابوت آزمون که آژانس امیدوار بود که بهبود تست حساسیت.

"آخرین نقطه از مراقبت های آزمون توسط ابوت شکست خورده به خاطر آن بود که به عنوان حساس به عنوان استاندارد آزمون" جفری Klausner, یک استاد پزشکی و بهداشت عمومی در UCLA که قبلا در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: روزانه وحش.

DB آزمون می تواند همان مشکل Klausner گفت.

مشکل دیگری وجود دارد. FDA تنها تایید DB آزمون برای بیماران "که مظنون به COVID-19 توسط ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را ظرف پنج روز از شروع علائم است." و تنها آزمایشگاه مجاز به استفاده از آزمون جدید کسانی هستند که FDA قبلا مجاز به استفاده از Veritor سیستم برای تشخیص بیماری های دیگر. کسانی که محدودیت محدودیتی که چگونه بسیاری از مردم ممکن است قادر به گرفتن تست شده با Veritor سیستم.

با وجود محدودیت های Veritor coronavirus آزمون BD بانکی در تقاضا بالا است.

"ما در حال ramping تا بزرگتر تولید ظرفیت های موجود در BD گیاه در سوژو چین به عنوان به خوبی به عنوان یک تولید کننده قرارداد در ماساچوست" این شرکت گفت: Daily Beast, در بیانیه ای. "ما انتظار داریم که برای تولید به 10 میلیون آزمون از جولای تا سپتامبر و سطح شیب دار تولید به دو میلیون آزمون در هفته آخر ماه سپتامبر است."

پس از FDA تصویب Veritor آزمون به صورت اضطراری با استفاده از BD سهام افزایش بیش از 2 درصد به $250.61 در اوایل معاملات به گفته نیویورک تایمز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب