این بنای تاریخی به Elon Musk است تولسا ساکنان خشمگین

In a dystopian پیشنهاد برای فریب تسلا Cybertruck Gigafactory به Tulsa, اوکلاهما امور خارجه بنای تاریخی—هفت داس

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

In a dystopian پیشنهاد برای فریب تسلا Cybertruck Gigafactory به Tulsa, اوکلاهما امور خارجه بنای تاریخی—هفت داستان, 22 تن مجسمه نفت کارگر به نام طلایی Driller—دوباره طراحی شده است به عنوان یک تمثال از Elon Musk. مثل Æ X A-12 را multibillionaire در حال حاضر به نام The Driller طلایی " الون,' یکی از بزرگترین رایگان-مجسمه ایستاده در آمریکا

"تولسا یک شهر نیست که سرکوب کارآفرینان - ما حرمت آنها را!" Tulsa شهردار G. T. به bynum نوشت: در Facebook باعث یورش خشمگین پاسخ. "طلایی @elonmusk در حال حاضر 6-بلندترین مجسمه در ایالات متحده است. #TulsaforTesla @تسلا."

عظیم الجثه مجسمه پرده برداری کرد در اوایل این هفته در یک رویداد جامعه و به bynum رسانه های اجتماعی در حال حاضر ویژگی های یک تسلا آرم نقاشی بر روی قفسه سینه خود. The Driller's 48-پا کمربند که یک بار به عنوان خوانده شده "TULSA" تغییر کرد به خواندن "تسلا." اگر شما چپ این مجسمه را سر حال به نظر می رسد مانند یک کم بودجه کارتون یوتیوب از مشک. "به من گفته شد در محل آن را یک 'ایلان ماسک پوست صورت,'" یک کارگر نوشت: در Facebook. "آن رفت و مثل یک میوه رول آپ."

"این عجیب و غریب, شبح مانند, سفید, ماسک مانند چیزی که گفت:" لوکاس آچار 28 ساله تولسا هنرمند همکار اجرا می شود که یک هنر فضایی به نام OK #1. "آن را مرتب کردن بر اساس به نظر می رسد اگر شما FaceSwapped با برخی از موجودی. من فقط می تواند آن را باور نمی کند. من شوکه چگونه شفاف است—نوع نماد آنها ایجاد در قرار دادن این میلیاردر به معنای واقعی کلمه یک غول قوی میلیاردر در تولسا—عدم خود آگاهی. آنها groveling."

"من شوکه چگونه شفاف است—نوع نماد آنها ایجاد در قرار دادن این میلیاردر به معنای واقعی کلمه یک غول قوی میلیاردر در تولسا—عدم خود آگاهی. آنها groveling."

طراحی مجدد پیشگام شد یک "جامعه-رهبری گروه" به نام تولسا برای تسلا در هماهنگی با Tulsa County Fairgrounds یک سخنگوی به bynum گفت: روزانه وحش. این گروه هیچ پروفایل آنلاین اگرچه Facebook صفحه برای یک گروه به نام "تولسا 4 تسلا" که آغاز شد مارس 17 و دارای 104 پیروان از جمعه. مدیر آن صفحه گفته Daily Beast آنها تا به حال سازماندهی مجدد اما به سادگی می خواستم مشک به حرکت وجود دارد. "من تا به حال هیچ ایده [دیگر تولسا برای تسلا] وجود داشت تا چند روز پیش" تولسا 4 تسلا مدیر نوشت. "من فکر می کردم آنها را [a Facebook page]. هنگامی که من به نام این یکی من نگاه [برای دیگران] حتی با استفاده از '4' به جای 'برای' تولسا."

"شهر نیست هماهنگ Driller طلایی Elon," شهردار سخنگوی نوشت. "شهردار به bynum گفت در جامعه منجر رویداد در اوایل این هفته است." هنوز به bynum ساخته شده است که مشابه پیشنهادات برای طراحی مجدد شهر سازه در مشک تصویر. در اوایل این هفته گزارش CBS News, به bynum نوشته شده یک تصویر از یک تسلا Cybertruck ورزشی تولسا آرم پلیس در Instagram, نشان می دهد افسران پلیس خواهد با استفاده از pixelated, sci-fi-به دنبال وحشیگری اگر کارخانه به شهر آمد.

"طلایی Driller چیزی است که معمولا تزئین برای تعطیلات و رویدادهای خاص گفت:" سیدنی اسمیت یک زن 22 ساله از تولسا که در حال حاضر مطالعات در شهر کانزاس هنر موسسه. "گاهی اوقات آنها رنگ آن را به نگاه مانند مسائل حواس پرت, اما نقاشی های آن به رنگ مانند چهره Elon Musk یکی از نگران کننده ترین چیزهایی که من تا کنون دیده ام. این درخواست یک میلیاردر به در آمده و فقط خود را میلیاردر وضعیت به شهر ما."

طلایی Driller دستخوش makeovers در گذشته است. تکرار برای اولین بار ساخته شد و در سال 1952 به صورت بین المللی نفت, نمایشگاه سالانه تجارت عادلانه در تولسا. در آن زمان کمربند دست و پنجه نرم بخوانید "MID-CONTINENT" پس از این شرکت است که راه اندازی آن اواسط قاره عرضه شرکت از فورت ورث. در سال 1959 پس از مجسمه جلب توجه این شرکت ساخته شده یک دوم آن سال را در نمایشگاه قبل از اهدای آن به Tulsa County Fairgrounds اعتماد كنند. در سال 1966 اعتماد به حال آن نصب شده به طور دائم توسط تولسا مرکز نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت روز شهرستان به عنوان "روغن پایتخت جهان است." زمانی که دولت به تصویب رسید آن را به عنوان رسمی آن بنای تاریخی در سال 1979 آنها تغییر عظیم دست و پنجه نرم به عنوان خوانده شده "تولسا."

در پایه مجسمه که "می پوشد" یک اندازه-112 کلاه سخت و اندازه-393DDD کفش, کتیبه آمده است: "طلایی Driller یک نماد بین المللی نفت, نمایشگاه. اختصاص داده شده به مردان صنعت نفت که توسط چشم انداز خود را و شجاعانه ایجاد کرده اند از خدا فراوانی یک زندگی بهتر برای بشریت است."

طراحی مجدد reorients یک شهر به معنای واقعی کلمه با نام مستعار "نفت پایتخت جهان" نسبت به انرژی سبز حداقل نمادین. برخی از ساکنان riled برای دقیقا به همین دلیل است. "چه فوق العاده استفاده از دلار های مالیاتی!! 🙄 "یک Facebook کاربر نام استیسی michael weiss خلیج نوشت. "تولسا ساخته شده بود نه برق/انرژی خورشیدی است. چگونه اهانت آمیز ناامید و شرم آور برای دیدن این."

ترقی خواهان مانند اسمیت مطمئن نیستید که چگونه به دور از ژست می رود. "مطمئن شوید که آنها در حال تلاش برای ایجاد یک پایدار خودرو, اما آن را نه لزوما چیزی که مقرون به صرفه" او گفت:. "این بیشتر از یک نماد وضعیت و راه را برای یک میلیاردر به میلیاردها دلار از چیزی است که رفتن به در واقع یک سهم مثبت به محیط زیست به ویژه در جایی مثل Tusla که احاطه شده توسط پالایشگاه."

"شهردار ما G. T. به bynum, من فکر می کنم او می شود مقدار زیادی از اعتبار برای اینکه این معقول موسوم به" آچار اضافه شده است. "آره ما نفت شهر اما او ترس از انرژی پاک. من فکر می کنم شاید که این آغاز شده است. اما آنها نادیده گرفته شود این واقعیت است که Elon فقط یک دیوانه متنفر میلیاردر که توسط دور غالب نماد است که می آید در سراسر به اکثر مردم است."

آچار برنامه میزبان یک بحث بعدی پنج شنبه به نام Colossus از مشک با تاریخ هنر استاد لایحه Anthes و رم برنده جایزه کلاسیک پروفسور میشل Berenfeld هر دو Pitzer دانشگاه, در مورد تاریخچه مگا مجسمه و چه طلایی "الون" به معنی از هنر چشم انداز.

این مسابقه برای تعیین تسلا جدید خانه آمد و پس از مشک شکایت کرد آالمدا کانتی در کالیفرنیا خواستار بازگشایی خود گیاه در فریمونت در تخلف آشکار از دولت stay-در-خانه سفارش. در توییتر مشک اعلام کرد قصد دارد برای حرکت تسلا "HQ و برنامه های آینده به تگزاس/نوادا بلافاصله."

"در حالی که ما عاشق این ایده از تسلا Cybertruck گیاه در حال حرکت به تولسا که ارائه شغل هایی با درآمد خوب برای اوکلاهما خانواده حرکت می کند کشور ما به سمت انرژی های پاک و انتقال TPD به خودروهای سبز ما نگرانی های مربوط به نمایشگاه درمان کارگران" تولسا فعال نشریه مترقی گزارش گفت: روزانه وحش. "رهبری مشک تسلا مرتکب چندین تخلف به ما ملی روابط کار قانون در سال 2017 & 2018. دانستن تسلا سابقه نقض حقوق کارگران, این مهم است که ما نگه داشتن یک چشم ناظر در آنها به خصوص اگر آنها تصمیم به اقامت در شهر."

با توجه به Electrekتسلا قصد دارد خود را اعلام کارخانه جدید سایت به عنوان به زودی به عنوان این ماه ژوئیه در آخرین.

"شاید برخی از سود با آوردن برخی از مشاغل به تولسا" اسمیت گفت: "اما در همان زمان در خارج از هر گونه نظرات من در مورد Telsa یا Elon Musk—بسیاری از اوقات شرکت های بزرگ پیشنهاد آوردن یک ستاد به Tusla و آن را به شهر دیگری مانند Austin. این gentrification که می آید به شهرستانها است که با استفاده از یک شبیه پرنیان به تولسا است تاثیر افزایش اجاره بها و افزایش مالیات بر املاک برای مردم که زندگی می کنند وجود دارد و تماس آن محل خانه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب