این ادعا سفید Supremacist 'چتر' پلیس مشکوک از مینیاپولیس هرج و مرج

یک مرد دیده می شود شکستن پنجره ها در یک ویدئو ویروسی از مینیاپولیس تظاهرات مشکوک است به عنوان یک عضو شناخته شد

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

یک مرد دیده می شود شکستن پنجره ها در یک ویدئو ویروسی از مینیاپولیس تظاهرات مشکوک است به عنوان یک عضو شناخته شده از یک supremacist گروه پلیس گفته اند در یک حکم جستجو استشهاد. مرد در سوال Mitchell کارلسون نشده است متهم به جرم و جنایت.

ویدیو, فیلم برداری در مه 27, نشان داد یک مرد در لباس تمام سیاه و سفید متد فوق العاده ویندوز از یک AutoZone در مینیاپولیس در طول نژادی عدالت معترضان با پلیس از قتل جورج فلوید. این مرد همچنین اسپری رنگ "رایگان گه برای همه منطقه" در ساختمان را درب. مرد به نظر می رسد به لباس پوشیدن و به عنوان یک ضد فاشیست بود اما چشم به عنوان یک امکان infiltrator یا "خارج همزن" هنگامی که معترضان به سوال او بیش از فعالیت های خود را. او شناخته شده به عنوان "چتر" در رسانه های اجتماعی در کنار افشا و خنثی نظریه که او یک افسر پلیس در تلاش برای بی اعتبار شد.

در حال حاضر در یک حکم جستجو استشهاد اولین گزارش , مینیاپولیس استار تریبیون, پلیس می گویند که آنها دریافت کرده اند یک نکته که انسان Mitchell کارلسون "تمام عیار عضو جهنم فرشتگان" و "شناخته شده مرتبط آریایی کابوی ها. آریایی کابوی ها شناخته شده, زندان, باند خارج از ایالت مینه سوتا و کنتاکی."

میچل را بلافاصله بازگشت صوتی از دیلی روز سه شنبه.

جستجو برای انسان چتر رفت و ماه بدون سرب تا محققان موفق به دریافت یک نکته که او یک عضو از Hells Angels که "می خواستم برای ایجاد اختلاف و ناآرامی های نژادی با شکستن پنجره" از AutoZone با توجه به حکم جستجو استشهاد.

اگر چه حکم جستجو به اتهام نیست میچل با جرم آن اظهار داشت که محققان به دنبال داده ها از برج های تلفن همراه است که ارائه اطلاعات به محل نگهداری او در طول این رویداد.

پس از فلوید کشته شد در مینیاپولیس بازداشت پلیس در اواخر ماه مه مقامات منتخب در مینیاپولیس و در جای دیگر متهم به نام "خارج از آشوبگران" تحریک خشونت و هرج و مرج. برخی از این اتهامات افتاده اند ، با وجود گزارش اولیه است که بسیاری از افراد بازداشت شده در مینیاپولیس شد از خارج از دولت بیشتر شد بعد نشان داد به محلی باعث فعالان به استناد "خارج همزن" روایت به عنوان وسیله ای برای بی اعتبار جنبش خود را. با این وجود برخی از این ادعا به نظر می رسد به یک هسته از حقیقت است. به بیرون درز اجرای قانون اسناد منتشر شده توسط روزنامه نگار اما بهترین نشان می دهد که سفید supremacist باندهای—به طور خاص Hells Angels و آریایی کابوی ها—تا به حال نیز مورد بحث نما به عنوان ضد فاشیست در مینیاپولیس به بی اعتبار ساختن آنها در طول تظاهرات.

کارلسون شد دخیل در یکی دیگر از وقایع اخیر با توجه به استشهاد: او که گفته می شود در حال حاضر زمانی که آریایی کابوی متهم به اذیت و آزار یک زن مسلمان در اواخر ماه ژوئن.

میچل است مناجات قبلی دستگیری بسیاری برای ترافیک مسائل اما برخی از حوادث خشونت آمیز. در ماه فوریه او به اتهام ساخت terroristic تهدیدات داخلی و سوء استفاده توسط اختناق. او محکوم, در یک بزه در سطح تهدیدات اما این اتهامات را رد کرد. در یک مورد جداگانه است که ماه او را محکوم به سوء استفاده های داخلی.

A Facebook account که در ظاهر به او نشان داد یک همدردی سفید supremacist علل از جمله الگوهای رفتاری با صلیب های شکسته و نازی ها سلام.

مینیاپولیس اداره پلیس بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب