این اسپری اشکال که من را نجات داد تابستان

برای چند هفته گذشته من شده اند تست کردن اشکال اسپری. این بود یک کار چیز, اگر چه آن را به سرعت تبدیل به یکی. ای

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

برای چند هفته گذشته من شده اند تست کردن اشکال اسپری. این بود یک کار چیز, اگر چه آن را به سرعت تبدیل به یکی. این یک مسابقه در برابر ساعت. من پا شد و پوشش در گزش پشه فقط از صرف زمان در خارج از خواندن و یا پیاده روی سگ. از حیاط خلوت است که من امیدوار بودم به صرف تمام وقت من در این تابستان من نیاز به یک راه حل و من نیاز به یک سریع. پشه شمع و repellers بزرگ هستند, اما شما باید به آنها نور و یا روشن کنید و آنها را در هر وقت شما بیرون بروید. من نیاز به چیزی است که طول می کشد زمان طولانی است که آسان به درخواست و نگه می دارد پشه از من در همه هزینه ها.

من نمی تواند پاسخ به این سوال سن که آیا DEET خوب است به استفاده از و یا نه. اما آنچه می توانم بگویم این است که این اشکال اسپری بدون DEET با این نسخهها کار فقط به عنوان به خوبی به عنوان آنهایی که با آن شما نمی خواهد نگران سلامت خود را. این اسپری اشکال است 20 درصد غلظت picaridin است که به عنوان موثر به عنوان DEET. آن را در واقع کار می کند و من واقعا دوست دارم این یکی به دلیل آن را آسان به درخواست است. پیدا کنم که پمپ اسپری کار بهتر از خود آئروسل همتایان چون شما کمتر احتمال دارد به overspray. به جای پمپ در یکی از این اسپری های برتر اشکال اسپری به طور مساوی و با دقت برای حداکثر حفاظت. چیز های مورد علاقه من در مورد این اسپری هر چند به اندازه. در ابتدا شما می خواهم فکر می کنم شما می خواهم می خواهم بزرگترین اشکال اسپری خارج وجود دارد فقط لکه آن را در. اما در حقیقت شما لازم نیست که چقدر و چه چیزی مهم تر از میزان دسترسی و راحتی. شما می توانید این را در جیب خود را بدون هیچ گونه نگرانی در مورد آن نشت بنابراین هر زمان که شما بیرون بروید شما می توانید اسپری یک زن و شوهر از پمپ های خود را در پاها و بازوها و قدم در خارج نگران رایگان. اشکالات نمی خورید. حداقل نه در این زمان.

با تشکر از این اسپری, من در واقع با بهره گیری از خارج از منزل صرف زمان دوباره. من نیازی کرم تسکین دهنده دیگر (اگر چه آن کمک می کند). من فقط می توانید صرف زمان خارج از منزل با بهره گیری از آسمان و نه نیاز به نگرانی در مورد آن دسته از پشه های مزاحم.

ساویر 20% Picaridin دافع حشرات

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن