این است که با دوام ترین صندل وجود دارد

به نظر من نادیده گرفته ترین نوع کفش است, صندل. نه تنها کفش مناسب برای تابستان, من فکر می کنم شما می توانید و ب

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

به نظر من نادیده گرفته ترین نوع کفش است, صندل. نه تنها کفش مناسب برای تابستان, من فکر می کنم شما می توانید و باید دور پوشیدن آنها را در هر زمان آن را باران. صندل راحت هستند وجود دارد اتاق را برای پای خود را به تنفس بهتر و در عین حال طراحی آنها بسیار برجسته است. در حالی که شما ممکن است عشق خود را Birks دیگری وجود دارد صندل من دوست دارم برای ماجراهای در فضای باز و یا فقط استفاده روزمره است که به خوبی به ارزش سرمایه گذاری ها: Chaco

در حالی که Chaco بیشتر outdoorsy کفش از دیگر گاهی آن را بی نظیر و همه کاره راحتی و با دوام ترین صندل من تا کنون در سراسر آمده است. من شده است با پوشیدن معدن برای سال و در حالی که آنها در حال پاره در برخی از مکان ها کار می کنند و تقریبا بهتر از همیشه. مردم پیاده روی کل آپالاچی نوین در آنها پس از آن باید قادر به شما خدمت می کنند و در پیاده رو در اطراف بلوک و یا سفر به فروشگاه مواد غذایی. این Chaco, به طور خاص Z/2, کلاسیک, کامل, صندل بپوشند بدون توجه به جایی که شما در حال رفتن. تسمه قابل تنظیم برای مناسب قابل تنظیم, اما شما نمی توانید از دست امضا بزرگ حلقه پا. نه تنها این است که عملکردی شاهکار به اطمینان حاصل شود پای خود را هرگز سقوط از صندل, آن هم فقط جالبترین صندل جزئیات وجود دارد. هیچ اشتباه وجود دارد آن است که برای مطمئن. این زیره ساخته شده است با یک غیر مارک لاستیک ترکیب است که بی نظیر گرفتن بنابراین شما می توانید راه پر پیچ و خم در سراسر هر نوع زمین و Luvseat نرمی footbed اشکال به پای خود را به ارائه تمام طول روز به راحتی و با هر مرحله. بالایی از صندل ساخته شده از پلی استر ژاکارد بافته شده است که بافت راه خود را در اطراف پای شما و از طریق midsole. در حالی که پایه است که به طور معمول سیاه, تسمه آمده در مقدار زیادی از طرح های مختلف برای ایجاد صندل بیشتر شخصی و منحصر به فرد است.

این که آیا شما در حال برنامه ریزی یک ماجرا و یا فقط به دنبال یک روزمره صندل که می توانید آن را همه من می توانم توصیه Chaco Z/2 کلاسیک کافی است.

Chaco Z/2 کلاسیک

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن