این است که در تابستان از کولر کوله پشتی

بسیاری از زمان این روزها من دور است. اما جایی که من هستم رفتن همیشه خارج و من در تلاش برای آمدن به عنوان آماده

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

بسیاری از زمان این روزها من دور است. اما جایی که من هستم رفتن همیشه خارج و من در تلاش برای آمدن به عنوان آماده به عنوان امکان پذیر است. این بدان معنا نیست که فقط آوردن یک ماسک صورت و ضد عفونی کننده دست, اگر چه آن چیزهایی که مهم هستند. هیچ برای من وقتی که من قصد دارم به لحاظ اجتماعی فاصله در یک پارک من نیاز تنقلات در دست نوشیدنی در عرشه و همه باید یخ سرد است. من معمولا فقط می آورد و همه این مسائل را در کوله پشتی من اما پس از آن تابستان من آمده ام تا با یک راه حل جدید: کولر کوله پشتی. کولر کوله پشتی کوله پشتی از قرنطینه به دلیل در حالی که به طور معمول شما در حال رفتن به رفتن به پر کردن آن با مواد غذایی و یا چیز دیگری در حال حاضر شما فقط از سر خارج و شما نیاز به چیزی است که قابل حمل و نگه می دارد همه چیز سرد است. برای کمک به شما انتخاب یکی از بهترین برای شما در این تابستان ما گرد کرده ام تا برخی از مورد علاقه ما است.

به صورت یک زنجیر کولر

IceMule کلاسیک

این IceMule دارای 15 لیتر بنابراین شما می توانید هر چیزی را که آیا آن را یک بسته شش یا یک بطری شراب و نگه داشتن آن سرد تا 24 ساعت. پوسته بسیار سبک وزن و بنابراین شما در حال حمل یک دسته از یخ و سنگین کولر فقط آنچه شما نیاز دارید. در مورد آن را به طور ناگهانی باران در محفظه مهر و موم شده و جوش داده شده درز اطمینان leakproof حمل و نقل به طوری که هیچ آب می شود ، همچنین این شناور در صورتی که شما رها کردن آن را از شما قایق پارویی اسکیموها.

برای انجام این همه کولر

آبی فلاسک Unbound

این کرم د لا کرم از کوله پشتی خنک کننده. می آید در شش رنگ مختلف دارای یک دهان گسترده ای درب دو تسمه که فوق العاده راحت و بهترین از همه, چند جیب برای نگه داشتن چیزهایی که شما نمی خواهید سرد نگه داشته. این طراحی مینیمال به نظر می رسد بزرگ با هر چیزی بیش از حد این که آیا شما در یک پیاده روی یا فقط برای یک پیاده روی در پارک.

برای 2-در-1

Carhart کولر کوله پشتی

در حالی که گزینه های دیگر عبارتند از کولر کوله پشتی این یک کولر و یک کوله پشتی. یک محفظه است که ایده آل برای نگه داشتن مواد غذایی و دنده در حالی که دیگر محفظه به شدت عایق بنابراین شما می توانید هر آنچه شما می خواهید در آن وجود دارد. این ایده آل است اگر شما فقط می خواهم به نگه داشتن یک یا دو نوشیدنی سرد و واقعا می خواهید برای انجام یک دسته از مسائل که فقط نیازی به کولر.

برای شیک کولر

چراغ خوراک پزی کیسه های کولر

این به نظر نمی آید مانند یک کولر در همه اما این اخرین یکی. فقط پر کردن آن با یخ و یا یخ بسته و ضد آب داخلی را حفظ کنید کم دمای داخلی. این براق به اندازه کافی را به پارک بدون چرخش سر و در عین حال ناهموار به اندازه کافی برای رسیدگی به خراش و خش که با بودن در خارج از منزل.

برای ناهموار کولر

یتی Backflip 24L

این کولر می تواند برگزاری بیست و کنسرو تنقلات و به نظر می رسد مثل شما می تواند اجرای آن را با بیش از یک کامیون و این امر می تواند خوب است. آیا انجام این کار نیست اما آن را به پارک در افزایش و یا در هر نقطه ، این را حفظ خواهد کرد چیزهایی فراتر از سرما و شما می توانید ضمیمه قابل اعتماد ابزار مانند یک درب بازکن بطری به پشت, بنابراین شما همیشه آماده می شود بدون توجه به آنچه.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن