این است که چرا جان استوارت بوده است میا طی چهار سال گذشته?

منrresistible نتیجه با اواسط اعتبارات مصاحبه بین نویسنده/مدیر جان استوارت و ترور پاتر رئیس سابق فدرال کمیسیون

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

منrresistible نتیجه با اواسط اعتبارات مصاحبه بین نویسنده/مدیر جان استوارت و ترور پاتر رئیس سابق فدرال کمیسیون انتخابات و رئیس جمهور فعلی از مبارزات انتخاباتی قانونی ، خود را بسیار مختصر ارز پاتر میسازد نهادی مشکلات که نه تنها اجازه می دهد برای کمپین-امور مالی میشوند اما مانع هر قانونی یا حقوقی تلاش برای اصلاح آن است. آن را مختصر بیان اساسی شکست ما در انتخابات سیستم و طراحی شده است به اعتبار آنکه این داستان داستانی است که فقط قبل از آن.

متاسفانه استوارت دوم پشت-دوربین تفرج (پس از 2014 را گلاب) به مراتب کمتر تیز و یا آموزنده از آن زودگذر coda که نشان می دهد که سابق روزانه نشان می دهد میزبان می توانست بهتر از مقابله با خود را انتخاب و موضوع از طریق غیر داستانی به این معنی است.

Debuting در VOD در جمعه, ژوئن 26, ویژگی های یک jokey حماسه در مورد عشق به پول ریشه همه سیاسی بد با تمرکز بر تلاش های به ظاهر خوبی نیت استراتژیست گری زیمر (Steve Carell) برای احیای دموکراتیک ملی حزب—و با گسترش حرفه خود را—تبدیل یک ویدئو ویروسی احساس به یک نامزد شهرداری. فرو رفته در دولت-آبی-دولت پویایی آن را یک داستان تثبیت مالی و رسانه ای و ماشین آلات است که تشویق حرص و آز و پرورش قطبش. با وجود تابیده سوم عمل می کنند که flips همه چیز را بر روی سر خود را, آن را نیز یک فیلم در محتوا به افراط در مهربان کلیشه و cornball طنز. در نیاز ناامید از ظالم incisiveness آن می رود نرم و در هر نوبت.

استوارت میل به آدرس یک مسئله جدی در متعارف اصلی, سینمایی, مد نشان می دهد که هر چند او واگذار شبانه اش Comedy Central وظایف skewering آمریکا چشم انداز سیاسی او متعهد است و در مورد دولت از اتحادیه ما. چه بسیار مأیوس کننده در مورد مقاومتاین است چگونه دندان آن معلوم می شود. استوارت فیلم آغاز می شود پس از سال 2016 انتخابات با زیمر وضعیتی وخیم از شکست خود را به سوق دادن هیلاری کلینتون به کاخ سفید است. بخت و اقبال خود را آشکار به نوبه خود برای بهتر هنگامی که یک پست دستیار تماس به او توجه یوتیوب کلیپ سابق دریایی سرهنگ جک هیستینگز (کریس کوپر) در حال حاضر یک کشاورز در Deerlaken ویسکانسین نرده در برابر تحمل قطعنامه تصویب توسط شهردار براون (Brent Sexton). به زیمر, Hastings, مثل یک هدیه از در بالا به خوبی صحبت محافظه کار تایمر با شجره نامه و آرمان مترقی. به عنوان او بعد از توصیف او "او معامله واقعی است. آن را مانند یک بیل کلینتون با کنترل تکانه. مانند یک churchgoing برنی ساندرز با بهتر شدن تراکم استخوان است."

قبل از اینکه طولانی, زیمر است که در راه خود را به Deerlaken یک هملت در ابتدا مشخص بر روی صفحه نمایش متن به عنوان "روستایی امریکا: Heartland, ایالات متحده آمریکا." که قطعا چگونگی این منطقه مشاهده شده است توسط زیمر نخبگان ساختگی که به کار اضافه کاری به خود را به عنوان معتبر روزمره لیبرال به عنوان ثابت خود را اجاره یک اکسپلورر برای سفر خود را و در عین حال درخواست برای یک فانتزی بوز یا Bang & Olufsen سیستم صوتی و یا سفر خود به محلی Hofbrau که در آن او تلاش میکند تا متناسب با bumpkins با سفارش یک Budweiser و برگر. هیستینگز است زیمر فرصت به restage 2016 انتخابات در microcosmic نظر با دموکرات ها در نهایت به "دیدن" آنها قرمز-دولت هموطنان صحبت کردن به نیازهای خود و مهمتر از برنده شدن خود را رای. هنگامی که خود را جمهوری خواه رقیب ایمان بروستر (رز بایرن) یک قاتل هیولا با براق و به همان اندازه شدید لباس می رسد بر روی صحنه به اجرا شهردار کمپین زیمر نمایش این نه به عنوان یک تهدید بلکه به عنوان چالش او به دنبال در وهله اول.

در وسط این مبارزه است هیستینگز و دخترش دایانا (Mackenzie Davis) که زیمر به وضوح طول می کشد یک میل به رغم این واقعیت است که او در دهه های مسن تر از او. که تفاوت سنی یک احتمالی شوخی در مقاومتاما مانند بسیاری از اقدامات' zingers آن به مراتب کمتر اشاره کرد از نظر گرفته شده است. بزرگ عصری بصری یکنواخت و خسته کننده فیلم اختصاص داده شده به wan تحقیرآمیز فرهنگ-clash کمدی با زیمر اولین اقدام بی دست و پا و تعجب در شهر های کوچک نوازی و ساده لوحی و پس از آن به طور فزاینده ای مؽرور بی اعتنا و هر چیزی می رود بی رحم پس از مسابقه گرم. او را شاد پسر آوردن پرقدرت (و انبوه بودجه) واشنگتن قدرت را به محاصره رنج می برند بسیار زیاد مشکلات اقتصادی و بسیاری از جوک ها در استوارت اسکریپت تمرکز بر رابطه بین زیمر ساحلی شخصیت و خواب آلود استان است که در آن او خود را میبیند—به عنوان مثال او خواسته گاو به عنوان یک پس زمینه برای Hastings,' کمپین اعلام (اما نه بیش از حد بسیاری از سیاه پوستان همه با هم در وسط!), رشد می کند و نا امید با کافه محلی صاحب عادت روزانه ساخت قهوه راه اشتباه است.

"کارل مظهر شخصیت خود به عنوان یک دوست داشتنی که کاملا بدیهی است که همچنین یک سایه, pandering خزش و تعادل ندارد."

Carell مظهر شخصیت خود به عنوان یک دوست داشتنی که کاملا بدیهی است که همچنین یک سایه, pandering خزش و تعادل ندارد. یک دقیقه به نظر می رسد او صادقانه سرمایه گذاری در هیستینگز و بعد او را آشکار رنگ واقعی خود را به عنوان بلند پروازانه مشاور فقط علاقه مند به شکست بروستر (که او گاهی اوقات مخفیانه پیچ). انگار وسط-of-the-road با کیفیت به Carell عملکرد است که در هماهنگی با کلی milquetoast طبیعت غیر قابل مقاومت's طنز و اساسی نقد که گسترش به کابل-تلویزیون اخبار رسانه ها (مانند CNN و MSNBC) که شادی کردن در بخش به دلیل آن را در غرفه خود دانشمند محور سرگرمی پارادایم. Topher Grace and Natasha Lyonne به نظر می رسد که رای گیری کارشناسان تنها به عنوان punchlines برای meek حفاری در تجزیه و تحلیل, در حالی که بایرن یک صحنه سرقت comedienne قادر به حیات حتی dreariest از حالات خواسته است برای انجام یک استاندارد غیر اخلاقی-جمهوری معمول است که به عنوان کسل کننده آن را به عنوان narratively بی اهمیت است.

استوارت نیست اشتباه در تشخیص کمپین-امور مالی دستکاری به عنوان یک سرطان در بدن اجتماعی و یا در کوبیدن سی و لرزاننده برای بهره برداری از کلیشه ها و تعصبات خود را برای مقاصد خودخواهانه. مشکل این است که او این کار را با یک داستان است که احساس به عنوان اگر آن را به حال خود pointiest بین بردن لبه های خاموش به منظور درخواست تجدید نظر به هر دو طرف راهرو. در حالی که نشان می دهد مانند Veep انداخت بی حرمتی roundhouses در ارائه هر کس در این پر مخاطره عرصه به عنوان یک رشوه خوار خود خدمت cretin Stewart فیلم doles از بچه مشت به همان نقطه و از طریق اواخر بمب برای نشان دادن که هیستینگز و خانواده او به مراتب savvier از زیمر و بروستر به عهده گرفت. با 2020 انتخابات چند ماه دور که "تعجب" به نوبه خود از وقایع می آید در سراسر به عنوان یک محاسبه تلاش برای نخ سوزن بین خشنود و بیگانه تهمت و بایدن هواداران که به تمسخر به همان اندازه supercilious شیوه ای. اما این باعث می شود مقاومت ضعیف و humorless درخواست برای گرفتن پول از سیاست است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن