این چند سیب بد. پلیس پوسیدهاند.

Minnesota اجرای قانون آخرین موجی از ترور آغاز شده و با قتل جورج فلوید است و ادامه دارد با پلیس شلیک گلوله های

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

Minnesota اجرای قانون آخرین موجی از ترور آغاز شده و با قتل جورج فلوید است و ادامه دارد با پلیس شلیک گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور در میان تنفسی بیماری همه گیر در اعتراض صلح آمیز. آنها به دور از تنهایی. افسران راه اندازی حملات علیه تظاهرکنندگان در شهرهای سراسر کشور, اوماها, سان فرانسیسکو, Portland, Columbus, دالاس و نیویورک و دنور در میان آنها است.

مردم در میشیگان اعتراض فلوید قتل و قرن ها از دولت حمایت خشونت علیه سیاه مردمی بودند ملاقات با مواد شیمیایی مهمات آزادانه اخراج توسط پلیس. چه تفاوت از نحوه رفتار پلیس یک ماه پیش زمانی که اسلحه toting سفید مردمی که با هجوم به میشیگان خانه ملت از آنجا که آنها می خواستند موهایشان داده بودند تا آنجا که استناد.

پلیس در حال شورش در سراسر این کشور در حال حاضر دوباره با استفاده مسلحانه پلیس با خشونت به مقابله به مثل در برابر مردم برای جسارت به نگرانی نظامی خشونت پلیس و پس از آن نشان می دهد پاسخ این است که چگونه خشونت تمام شروع کرد. این خشونت توسط پلیس در هفته های اخیر—این فلوید مجازات قتل از Breona تیلور تونی McDade قتل و در حال حاضر لاستیک گلوله teargas باطوم و مشت و فضایی ضرب و جرح—هر دو غیر انسانی و آشنا.

در حالی که ممکن است یک اقلیت کوچک از آشوبگران به طور فعال به دنبال حمله به افسران پلیس pro-پلیس جناح استفاده از آنها به لام صدها نفر از هزاران نفر از معترضان در سراسر کشور و به بهانه خشونت پلیس علیه آنها. طنز نمی تواند بیشتر قابل توجه و یا Trumpian: این گروه است که اساسا آلوده است و تلاش برای استفاده از یک تعداد بسیار کمی بد معترضان به لکه دار کردن یک جنبش عظیمی از مردم رو به افزایش در خشم برحق بیش از فاسد نژادپرستانه پلیس.

اما آخرین ضرب و جرح توسط افسران در اعتراض صلح آمیز هستند و در عین حال یکی دیگر از فصل در امریکا داستان از دولتی نژادپرست ظلم و ستم.

آخرین اضافه شده به این داستان بیش از چند هفته گذشته و به خصوص در سه روز گذشته را ساخته اند روشن است که پلیس اصلاحات بی فایده است و قطعا به عنوان یک سیاست و احتمالا حتی به عنوان یک فکر در ورزش است. مشکل نیست چند سیب بد. این هر بشکه رسید.

طرفداران اصلاحات ادعا می کنند "سیستم خراب است" یک خودداری کنند که به طور فعال نادیده می گیرد که این سیستم در واقع عملکرد مطابق با آن طراحی اصلی است. یکی از اولین استعماری اساسنامه قدمت آن به 1686 مورد نیاز تحت مجازات جریمه همه استعمارگران سفید به "دستگیری, سرزنش و ارسال صفحه اصلی" سیاه مردمی آنها مواجه می شوند در حال حرکت آزادانه و بدون اجازه از آنها enslavers. کسانی که با خشونت ضد سیاه "برده گشت" ریشه پلیس آمریکا و استفاده از مسابقه سربازان به "محافظت و خدمت" سیاه و سفید و اموال و قدرت و برتری. آنها همچنین کمک به توضیح اخلاق سفید آمریکایی خود deputization بر روی صفحه نمایش در قتل Ahmaud Arbery و آنچه که تقریبا می تواند به عنوان اقدام به قتل توسط امی کوپر. (همچنین این احمق.)

نه هر پلیس درک چوین سابق مینیاپولیس افسر پلیس که معمولی و ضرب اعمال خود را وزن ده دقیقه به جورج فلوید گلو. در واقع بسیاری از پلیس ها در واقع Tou Thao چوین را تحت اللفظی شریک در جرم و جنایت از مجازات Floyd—افسران که یا دنبال راه های دیگر و یا ایستاده تماشا کنید. سابق و دومی هر دو بد پلیس. کل policing سیستم مشکل است.

وجود دارد هزینه از شر فساد و سوء استفاده است که شایع است و گران. شهرک پلیس سوء هزینه شهر نیویورک $69 میلیون دلار در سال 2019; شیکاگو 100 میلیون دلار در سال 2018 و لس آنجلس بیش از 350 میلیون دلار بین سال های 2005 و 2018. چوین قبلا موضوع "حداقل یک دوجین پلیس انجام شکایتی که منجر به هیچ اقدام انضباطی." Thao تا به حال شش به شکایت او را به عنوان به خوبی به عنوان یک خشونت دعوی در دادگاه است که هزینه دولت $25,000. ("من تا به حال هیچ چاره ای اما به او پانچ و...را در چهره" Thao گفت: در رسوب است.)

حتی با ادارات پلیس' بدنام همدستی در پوشش ماموران جنایی رفتار 2019 ایالات متحده آمریکا امروز تحقیقات نشان داده بیش از 85,000 پلیس "بررسی شده است یا منظم" برای سوء بیش از 10 سال گذشته با گزارش آن در اغلب پنهان از مردم و یا حتی سایر ادارات پلیس زمانی که افسران نقل مکان کرد و بین آنها است. "ماموران مورد ضرب و شتم اعضای عمومی کاشته شواهد و مدالها به آزار و اذیت زنان" این گزارش اشاره می کند. "آنها به دروغ به سرقت رفته در برخورد با مواد مخدر رانده مست و آزار همسران خود است." تعداد کمی از کسانی که افسران رو هر گونه مجازات فراتر از مختصر نانامی به بازی از میز وظیفه. در مورد فلوید را قاتلان صریح مستند تصویری اثبات قتل چپ دولت بی حرکت. آن را در زمان از دست دادن ارزش ملک را به هم بزنید مقامات به حداقل عمل است.

ادارات پلیس نیست فقط بد در برخورد با جنایات خود آنها نیز اختصاص شگفت انگیزی کوچک بریدن از وقت خود را به حل و جرایم خشونت آمیز یکی از دلایل ظاهری ما ریختن پول مالیات به پلیس در وهله اول. David Graeber از مدرسه اقتصاد لندن می نویسد که "پلیس گزارش جامعه شناسان است که تنها حدود 10 درصد از متوسط افسر پلیس را در زمان اختصاص داده شده به امور کیفری از هر نوع. بیشتر از 90 درصد باقی مانده صرف برخورد با تخلفات مختلف اداری کدها و مقررات: همه این قوانین در مورد چگونه و که در آن یکی می توانید غذا خوردن, نوشیدن, دود, فروش نشستن و راه رفتن و رانندگی است." یک 2019 گزارش از این ورا موسسه عدالت ذکر شده توسط رهگیری در بر داشت فقط "40 درصد از قربانیان جرم و جنایت گزارش تجارب خود را به پلیس... و کمتر از 25 درصد از جنایات گزارش شده پاک شده بازداشت." از کسانی که کمتر از 5 درصد هستند برای جرایم خشونت آمیز در حالی که 80 درصد آنها برای "low-level جرائم مانند "سوء مصرف مواد مخدر نقض" و "رفتار آشوبگرانه."

و کسانی که جرایم به ندرت اطمینان افکار عمومی ایمنی و اما نشانه ها از یک موضوع بزرگتر از hypercriminalization. در دهه های اخیر با توجه به مرکز محبوب دموکراسی کالیفرنیا اضافه شده 1,000 جدید جنایات به آن کتاب. میشیگان است 3,102 جرائم جنایی در حالی که شهر نیویورک "است 10,000 جرایم و قوانین و کدهای پلیس می تواند اجرا." محققان نوشتن که بسیاری از شهرهای جرم "فعالیت های بی ضرر مانند بودن در یک پارک ساعت پس از نوشیدن الکل در panhandling تف و خواب در مترو" و حداقل در یک مورد "پوشیدن مامان شلوار." پلیس تنها درخواست این "پنجره شکسته" قوانین و Latinx جوامع—هر چند مطالعات نشان می دهد که زمانی که سیاه مردمی در اکثریت سفید محله آنها نیز نامتناسب ذکر شده برای تخلفات جزئی. و هنوز هم وجود دارد هیچ مدارک بين تهاجمی پلیس و جرم و جنایت کاهش.

اما هر سه ثانیه دستگیری کسی برای همیشه تغییر زندگی با نا معلوم وثیقه عواقب آن از جمله از دست دادن اشتغال و مسکن و حضانت فرزند و اخراج. (پس از دستگیری, سیاه مردمی هستند احتمال بیشتری برای شارژ بیشتر احتمال دارد به اشتباه محکوم و به طور کلی با توجه heftier جملات.) این عواقب نابودی تمام جوامع به ویژه آسیب پذیر مناطق سیاه در حال حاضر ویران شده توسط دهه نژادپرستانه سیاستگذاری در هر سطح.

برای بیشتر قسمت ها, پلیس اطمینان "امنیت عمومی" تنها جایی که آنها اطمینان سفید مردمی که خود را قدرت و اموال است از محافظت و ارزش بیشتر— از تحت اللفظی سیاه و سفید زندگی می کند. و آنها غنی سازی خزانه از همان سفید supremacist موسسات که همیشه سود کردن نژادپرستانه سرمایهداری بهره برداری از مردمی است.

پلیس پس از قتل اریک گارنر در سال 2014 miffed در چه اتحادیه پلیس سر دارای برچسب "خصمانه ضد پلیس محیط زیست در شهر" پلیس در شهر نیویورک اعتراض با درگیر شدن در یک "کار مجازی توقف." که عمدتا به معنای ماموران متوقف و صدور بلیط برای هزاران خرده سطح پایین جنایات و دیگر موارد نقض جزئی. قصد آنها این بود برای نشان دادن ناسپاس منتقدان مهمترین شهردار, بیل د Blasio, چه hellscape شهر خواهد آمد بدون اینکه ای اداره به دندان. در عوض جرم و جنایت کاهش 4.6 درصد و افراط از پنجره شکسته پلیس ساخته شد روشن است.

ما در یکی از آن لحظات. با وجود نزدیک به یک نزدیک به 20 درصد NYPD غایب رای در اوج این بیماری همه گیر کوروناویروس جرم کاهش یافت و در سراسر شهرستان. اقامت در خانه سفارشات احتمالا بخشی هر چند این بحث در میان بسیاری از افسران فقط ماه پیش تا به حال شده است در مورد چگونگی جرم و جنایت و هرج و مرج شد و در مورد بازگشت با انتقام به خصوص به عنوان (عقب افتاده) وثیقه اصلاحات و COVID-19-منتشر شده مرتبط به معنای کمتر نیویورکی قفل شد.

اما به عنوان با تعداد زیادی از شهرهای دیگر در این کشور جرم و جنایت اعداد باید بیشتر رفته. هر چند بعید است این اتفاق می افتد به دلیل ترس از چگونه این خبر را در بخش های خاص, de Blasio و دیگر شهرداران باید به یاد بیاورید این اعداد و ارقام زمانی که نظر آنها در بودجه سال آینده کاهش است.

به عنوان وکیل و روزنامه نگار جوزی دافی برنج نوشته شده است اکثر سفید آمریکایی ها در حال حاضر زندگی بدون پلیس در جوامع خود. "چه بسیاری از آنها را نمی توانید تصور کنید که کسی نیست پلیس, سیاه, قهوه ای و مردم فقیر."

در حال حرکت به دور از پلیس به عنوان ما آن را می دانم, را, زمان, بودجه اولویت تغییرات و تغییر در Overton پنجره از امکان. اما بیشتر از همه, آن را به یک تغییر عمیق در ارزش این کشور مکان های مختلف زندگی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب