این شبانه لایه برداری شیمیایی ذخیره شده پوست من از قرنطینه

روزی که من چه بود احتمالا دومین صورت از زندگی من و esthetician به سرعت تعطیل تمام محصولات مراقبت از پوست روال

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

روزی که من چه بود احتمالا دومین صورت از زندگی من و esthetician به سرعت تعطیل تمام محصولات مراقبت از پوست روال پس از من به او گفتم که من (ساده لوحانه) هنوز هم با استفاده از اسید سالیسیلیک در صورت شستشو مانند آکنه زده است. ظاهرا من قرار بود به فارغ التحصیل شده اند به لایه برداری شیمیایی و رتینول در حال حاضر.

در نهایت من به طور منظم پوست بازدید می باشد bi-monthly لایه برداری شیمیایی و لیزر درمان است که تا به حال پوست من درخشان است.

و پس از آن آمد coronavirus.

مانند بسیاری از, من شده اند قادر به رفتن به یک پوست در ماه, خرید و فروش عمده به من دوباره روال مراقبت از پوست. صورت من شروع به گرفتن اخطار شکستن در جوش است که منجر به زخم و خشن پوست کسل کننده می کند. دانستن لیزر درمان نمی خواهید به اتفاق می افتد در حالی که من سعی کردم به پیدا کردن برخی بیش از حد لایه برداری شیمیایی, اما آنها چیزی برای صورت من. به عنوان یک تیره پوست, سیاه, زن من, محصولات مراقبت از پوست نیاز دارد گاهی متفاوت از آنچه که مردم با فندک-complexions آنها ممکن است نیاز به.

من با اکراه راه اندازی مجازی پوست مراجعه دعا چیزی می تواند انجام شود مایل دورتر از دفتر پزشکی, اما من تا به حال کمی امید. بود که تا زمانی که پزشک توصیه می شود ISDIN Isdinceutics شب پوست.

در ابتدا من فکر اگر, مانند بسیاری از پزشکان او فقط هل دادن یک نام تجاری او موظف به توصیه می کنند اما پس از چند استفاده می بینم شبانه لایه برداری شیمیایی مشغول به کار بود خیلی بهتر از هر چیزی که من در تلاش بود در خانه. با استفاده از آلفا هیدروکسی اسید (AHAs) و hydroboost آن را آرام به اندازه کافی برای من به استفاده از با من رتینول اما به اندازه کافی قوی به علت قابل توجه پوست بدون overdrying.

من متخصص پوست دکتر Adebola دل-مایکل چرا او توصیه می شود این لایه برداری برای پوست من و او گفت:,"این پوست دارای فرمولی ملایم برای استفاده روزانه و در عین حال آن را ثابت کرده است مواد تشکیل دهنده به آدرس تغییر رنگ پوست است." و او حتی با استفاده از آن خودش! "این یکی از من رفتن به در خانه لایه برداری در طول پناهگاه در محل سفارش و آن را بسیار کاربر پسند بنابراین یکی نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی" او گفت:.

در حالی که دکتر دل-مایکل معتقد است شب پوست مواد تشکیل دهنده "در حال همکاری با یکدیگر برای بهبود قابل توجه و حداقل سوزش پوست" او هشدار می دهد که شما نباید استفاده از هر محصول بدون مشورت با هیئت مدیره گواهی متخصص پوست چرا که "بسیاری از غیر حرفه ای لایه برداری شیمیایی که مواد تشکیل دهنده که بسیار تحریک کننده به پوست است."

ISDIN همراه با رتینول کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب به پوست من متعادل و دوباره در دستور کار اما آن را با یک برچسب قیمت سنگین.

این ISDIN شب پوست در مورد هزینه $112 30 آمپول, اما آنها گذشته حدود 48 ساعت پس از باز کردن بنابراین شما می توانید کشش یک آمپول بیش از یک زن و شوهر از شب. من به طور کلی حدود دو استفاده از هر یک و در حال حاضر که من پوست خوبی انجام می دهند من فقط نیاز به آن را چند بار در هفته.

با استفاده از این آمپول خود را به یک بیت از یک منحنی یادگیری به عنوان آن نیاز به استفاده از یک پلاستیک کوچک آستین به پاپ به بالا و سپس یک قطره چکان ابزار است که واقعا نیاز به قرار داده می شود و ایمن برای جلوگیری از ظروف سرباز یا مسافر. اما هنگامی که من نمیفهمد چگونه آمپول کرد و آن را صاف قایقرانی از وجود دارد.

در حال حاضر بدون توجه به زمانی که من قادر به سرمایه گذاری دوباره به مطب متخصص پوست به طور منظم, من با اعتماد به نفس ISDIN شب پوست را به من پوشانده شده است.

ISDIN شب پوست لایه بردار شب سرم (10 Ampules)

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Sephora, CVS, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب