این اندازه Uniqlo Jumpsuit من است نهایی در خانه کمد لباس اصلی

این است چهار ماه از من پا در یک دفتر. این بدان معناست که چهار ماه از, تراش, ساق پوش, و (البته) jumpsuits. چرا

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

این است چهار ماه از من پا در یک دفتر. این بدان معناست که چهار ماه از, تراش, ساق پوش, و (البته) jumpsuits. چرا jumpsuits? چون در صبح وجود دارد هیچ چیز بهتر از قرار دادن بر روی یک قطعه از لباس و ساز و برگ. این روزها من jumpsuits بیشتر برای راحتی در تمام طول روز از سبک به همین دلیل است که من شده است با پوشیدن این یکی از Uniqlo بدون توقف.

آن را به من گرفته اما من انباشته سالم مجموعه ای از jumpsuits. بسیاری از آنها در اتاق-مناسب اما من Uniqlo یکی است من در خانه تنها گزینه است. آن را ساخته شده از یک تنفس کتانی مخلوط کرده و مواج گسترده و حتی جیب برای میان وعده و یا گوشی من (اولویت). چه چیزی باعث این jumpsuit بسیار ویژه برای من است که آن را مد روز است اما آسان برای پوشیدن دارم. وجود دارد بدون زیپ یا دکمه و یا قفل. وجود ندارد هر گونه قطعات اضافی و یا روابط طولانی در راه هنگامی که شما خاطره از نیمکت. آن را احساس می کند مانند من با پوشیدن هیچ چیزی از 50 درصد از پوشاک حتی نمی لمس بدن من.

وقتی که من از حمام بیرون من انتخاب کردن برای پرتاب این روز به جای یک لباس بلند و گشاد, بنابراین من می توانید سالن آزادانه و به راحتی. و چون آن را به یک شکل منحصر به فرد و مناسب من به راحتی می توانید آن را می پوشند با یک تی شرت زیر اگر من باید برای اجرا به فروشگاه و یا سگ. من حتی می توانید آن را می پوشند در زوم جلسات با یک ژاکت برای مبارزه با پمپاژ AC در اتاق نشیمن.

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن