این غرور ماه تجاوز جامعه باید در مقابله با آن نژاد پرستی

به عنوان غرور ماه آغاز می شود, نامزد من, و من حتی نمی تواند شروع به فکر می کنم در مورد جشن آن را در حال حاضر.

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

به عنوان غرور ماه آغاز می شود, نامزد من, و من حتی نمی تواند شروع به فکر می کنم در مورد جشن آن را در حال حاضر.

ما هر دو سیاه, گی, وای تماشای کشور ما رایت قبل از چشم ما. یکی دیگر از سیاه کاری و سیاه نما فرد کشته شده توسط پلیس. ما خشم و استراحت قلب به عنوان ما می بینیم معترضان بود بیشتر وحشت و اشک با گاز کشته شده توسط پلیس.

هفته گذشته جورج فلوید 46 ساله غیر مسلح سیاه پوست کشته شد بر روی زمین بر روی نوار در روز روشن. Breonna تیلور 26 ساله غیر مسلح با ضرب گلوله کشته شد, به مرگ بعد از پلیس گفته اعدام یک حکم جستجو از خانه اشتباه است. تونی McDade 37 ساله سیاه, ترانس مردانه نفر کشته شد در طول یک مشکوک پلیس روبرو می شوند.

برای همه این اتفاق می افتد در وسط یک جهانی و همه گیر است که به طور نامتناسبی afflicting سیاه مردم است که فراتر از تحریک اما یکی دیگر از یادآوری چگونه زندگی ما همچنان بی ارزش کمتر و بیشتر به حاشیه رانده شده.

همانطور که من شروع به دیدن مردم پست رنگین کمان در رسانه های اجتماعی و یادآوری دیگران که آن را غرور ماه من شروع به تأمل در خود من ارتباط درون این جامعه است.

جریان اصلی جامعه تجاوز و جنبش به عنوان ما آن را می دانم شده توسط سفید cisgender مردان و زنانی که از نظر اجتماعی institutionally و فرهنگی محروم بودند. اگر چه بیش از 50 سال پیش سیاه نما زنان مانند مارشا P. جانسون و دیگر عجیب و غریب فعالان رنگ در معرض خطر زندگی خود را در طول تاریخی شورشهای استون وال—ما هنوز شاهد تبعیض نژادی و تضاد در مبارزه برای عجیب و غریب آزادی است.

من نوشتن این, در حالی که زندگی در فیلادلفیا یک شهر با بدنام نژادپرستانه تاریخچه اچ به تنوع آن است. سی و پنج سال پیش این حرکت بمب گذاری, یک تراژدی است که درگیر "شهر عشق برادرانه و گسترده محبت" اجازه یک بمب به رها کردن در یک محله به عنوان یک پاسخ به اعتراض گروهی, کشته و یازده سیاه و سفید نفر از جمله پنج کودک.

شهردار فیلادلفیا جیم کنی هنوز به طور رسمی عذر خواهی از طرف شهر برای یک نژادی کابوس است که در ادامه به امد و شد زیاد فقیرترین عمده شهرداری در امریکا است.

من به تماشای این آخر هفته به عنوان معترضان مخدوش و آتش به فرانک ریزو مجسمه های ایجاد شده به افتخار سابق شهردار فیلادلفیا بود که یک نژادپرست و ضد همجنس سابقه اعمال خشونت پلیس. نژاد پرستی در این شهر به عنوان Philadelphian به عنوان آن جشن چیزاستیک.

آن را تنها چند سال پیش بود که من به طور گسترده پوشش تبعیض نژادی در فیلادلفیا Gayborhood یک LGBTQ بخش از شهر است. سفید, گی, میله, نژاد برفلد سیاه مراجعان با یک مالک حتی رفتن تا آنجا که تماس یک n-word بر روی نوار.

محلی سیاه و قهوه ای عجیب و غریب فعالان led شارژ در شهر فیلادلفیا که کشیده بود پای خود را در پرداختن به این مشکل پاسخ با یک قانون جدید و مترقی علاوه بر این از سیاه و قهوه ای راه راه غرور و افتخار پرچم.

اما که نمی بلافاصله رفع مداوم ویرانی که در ادامه به مجموعه ای از تجاوز افراد به غیر از همتایان سفید. محلی و ملی, سیاه اعضای جامعه تجاوز اغلب ضربه سخت ترین از نظر اختلاف. و اگر شده است وجود دارد بیشتر آگاهی رسانی و گزارش در این سیاه و سفید عجیب و غریب و فراجنسیتی مردم همچنان در کمتر LGBTQ رهبری رسانه ها و دید.

"آن را سخت به هر یک از این گروه ها به طور جدی پس از دیدن چگونه سکوت آنها در هنگام نژادی و ظلم و ستم می گیرد روزانه در پشت حیاط خود را"

در حال حاضر شده است وجود دارد حرکات عمومی از برخی از LGBTQ شرکت در تلاش برای تجدید نظر به سیاه و سفید خود را مخاطب است. Grindr که تا به حال سابقه نژادپرستی در نظر گرفتن محل خود را دوستیابی, برنامه, به اطلاع کاربران که آنها اهدا به تجاوز غیر انتفاعی و از بین بردن قومیت خود فیلتر گزینه برای خوب است.

اما آن را هنوز هم بسیار سخت در حال حاضر برای دیدن این عمدتا سفید-چراغ LGBTQ شرکت های غیر انتفاعی و گروه سعی می کنید به فروش من نسخه خود را از "غرور" در میانه ناآرامی های نژادی در امریکا است. آن را سخت به هر یک از این گروه ها به طور جدی پس از دیدن چگونه سکوت آنها در هنگام نژادی و ظلم و ستم می گیرد روزانه در پشت حیاط خود را.

نفاق تنها صحبت تا زمانی که نژادپرستی وابسته و سفید cisgender مستقیم مردم و از سکوت وقتی که آن اتفاق می افتد در داخل جامعه تجاوز—خودنمایی می کند.

حقیقت گفته شود: من سیاهی هرگز احساس موجود در آنچه در جریان اصلی جامعه از دیدگاه جامعه "جامعه". در واقع من بیشتر ماندن در قرنطینه بیشتر من شروع به سوال دقیقا مانند یک "جامعه" تا کنون مانند نگاه.

برای آنچه در آن ارزش وجود دارد نیاز به یک درست نژادی حساب در LGBTQ جنبش که خواستار پاسخگویی واقعی و تغییر از سفید گی مردم. سیاه, همجنس باز و ترانس بدن شده اند مورد بهره برداری قرار underpaid و overworked. ما شده اند fetishized و هدفمند در حالی که gaslighted به طور همزمان. من دیگر نمی توانید بحث در مورد تجاوز مسائل monolithically دانستن چگونه تفکیک ما به عنوان یک جامعه است.

"اگر وجود خواهد داشت هر چیزی که من قصد دارم به 'جشن' در طول غرور ماه دیگر بیداری که من سیاه و سفید عجیب و غریب هویت همراه با دیگر melanated تجاوز خواهر و برادر مقدس است"

وقتی که من می گویند که #BlackTransLivesMatter این دلیل است که حتی در درون جامعه فراجنسیتی در بزرگ—آن را سیاه نما افرادی که به طور نامتناسبی از کشته شدن و چپ فقیر. زمانی که من تماس بگیرید برای پشتیبانی بیشتر به صورت سیاه و سفید, گی مردان با HIV زندگی می کنند که به دلیل بزرگتر جامعه تجاوز همراه با جامعه به طور کلی اجازه داده است برای این ویروس را مختل کند و این جمعیتی خاص بدون اختلال.

بنابراین اگر وجود خواهد داشت هر چیزی که من قصد دارم به "جشن" در طول غرور ماه دیگر بیداری که من سیاه و سفید عجیب و غریب هویت همراه با دیگر melanated تجاوز خواهر و برادر مقدس است. من دیگر نمی خواهد اجازه می دهد آن را به خطر بیافتد و در کنار حاشیه سفید supremacist LGBTQ ساختار است که رفتار من به عنوان کمتر از.

ما همه ما رو. "ما" بودن سیاه, LGBTQ مردم است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب