این ابزار کمک می کند تا نگه داشتن سینک آشپزخانه مسدود-رایگان مهم نیست که چگونه بسیاری از غذاهای من انجام

تصویر این: شما در حال انجام این شمار از غذاهای که ستون در نزول خود را به دلیل آن را قرنطینه و شما در حال پخت و

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

تصویر این: شما در حال انجام این شمار از غذاهای که ستون در نزول خود را به دلیل آن را قرنطینه و شما در حال پخت و پز heck از بسیاری بیشتر. شما فراموش کرده اید که دیگر شب پس از آزادسازی کردن پاستا به یک صافی شما از دست رفته و یک تعداد انگشت شماری رفت و مستقیما برای تخلیه. شما نگاه کردن و دیدن است که خود را غرق هنوز هم پر از غذاهای دارای توضیح مسدود است. در حال حاضر شما را مجبور به رسیدن به آب و ماهی کردن خیس رشته فرنگی هستند که پوشش تخلیه جلوگیری از آب از فروکش. این یک ثابت برای من تا زمانی که من در بر داشت آشپزخانه SinkShroom.

بر خلاف سنتی تخلیه پوشش آشپزخانه SinkShroom نیست فقط گرفتن باقی مانده قبل از آن پایین می رود تخلیه آن نیز مانع از آن از گرفتگی مهم نیست که چگونه بسیاری از قطعات پاستا یا سبزیجات شمع تا. دیگر تخلیه پوشش انجام یک کار بزرگ حاوی nastiness اما SinkShroom منحصر به فرد مرکز سیلندر است که زوج با ساخت سبد نگه می دارد جریان آب از طریق.

در حال حاضر پس از انجام این ظروف همه من نیاز به انجام است را به آشپزخانه SinkShroom به زباله و پرتاب مواد غذایی مانده به سطل زباله. آن را فوق العاده آسان برای تمیز (فقط تلنگر آن را بیش از و اجرا آب از طریق آن) و آن را متناسب با بیش از استاندارد ترین تخلیه بیش از حد. در حالی که بسیاری از چیزهای سخت برای دریافت از طریق این روزها خود اطمینان سینک پاک است و دیگر هیچ یکی از آنها است.

آشپزخانه SinkShroom

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Wayfair, هدف, Kohls, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن