این جنوب پایتخت احساس مانند یک منطقه جنگی. در اینجا چیزی است که تغییر کرده است.

کلمبیا, کارولینای جنوبی—استیو بنیامین سیاه شهردار کلمبیا عصبانی شد. "خود را سنجش صفحه اصلی" او دستور داد.آن شب

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

کلمبیا, کارولینای جنوبی—استیو بنیامین سیاه شهردار کلمبیا عصبانی شد.

"خود را سنجش صفحه اصلی" او دستور داد.

آن شب شنبه, مارس 30 در این شهرستان از 140,000. یک روز از تظاهرات قتل جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, پلیس آغاز شده بود مسالمت آمیز است. که بعد از ظهر صدها نفر از مردم جمع شده بودند و در دولت ساختمان کاپیتول در انتهای جنوبی شهر شلوغ خیابان اصلی.

آنها علائم. آنها شعار می دادند. آنها سنگ سرودهای. اما آنها نمی شکستن هر گونه قوانین است. هیچ چیز سوخته است.

چه اتفاقی افتاد بعد نقشه ها بر روی تجارب دیگر شهرهای بزرگ در سراسر ایالات متحده است. تظاهرات تشدید و پلیس انتقام با نامتناسب از زور است. اپورتونيست پاسخ با نیروی خود را.

برای یک زن و شوهر از روز بخش هایی از کلمبیا—پشت گذاشته لیبرال-توسط-جنوب-استانداردهای شهر کالج, اگر هم دولت سرمایه با سابقه ای طولانی در مؤتلفه نماد—نگاه و احساس مانند یک منطقه جنگی.

اما رهبران محلی مانع از عمیق تر شدن بحران است. اعتراض سازمان سیاستمداران و پلیس ملاقات و صحبت و د را تشدید کرد. آنها خارج ادعایی خارج از شهر محرکین—مخاطبان مورد نظر از بنیامین "را سنجش صفحه اصلی" نظر, اگر نیز بسیار overhyped پدیده است. آنها سعی کردند واقعا تلاش برای سرکوب افراط گرایان در صفوف خود را.

و در نتیجه تنها چند روز پس از بنیامین عصبانی بیهوده گویی بود حس آرامش نسبی. معترضان هنوز اعتراض, اما آنها نمی شکستن همه چیز. پلیس هنوز دستگیری افراد, اما آنها شلیک گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور دیگر.

به نظر می رسید کلمبیا تا به حال زده نوعی تعادل—یکی که در جوامع دیگر ممکن است به دنبال تقلید به عنوان تظاهرات نشان داد نشانه هایی حداقل برای مدتی از چرخش خارج از کنترل.

سه شنبه گذشته بالقوه برای حیات خشونت در کلمبیا بالا باقی مانده است. آن داغ بود. مدرسه بود و تعداد زیادی از افراد جوان بیکار بودند. رمان coronavirus که در اواخر ماه مه و اوایل ماه ژوئن بود آلوده کردن حدود 300 اهالی کارولینای جنوبی در روز loomed بیش از همه چیز, وام درگیری های سیاسی آخرالزمانی پرنیان.

اما برای بسیاری از مردم ترس که در هوا آویزان است که اولین پنج شنبه و جمعه رفته بود.

که اولین شنبه بعد از ظهر درجه حرارت افزایش به 90 درجه و بسیاری از معترضان را در خانه پشت سر گذاشتن چند صد نفر از جوانترین و angriest. سخت هسته تظاهرکنندگان—ترکیبی از جوان سیاه, مردمی, لاتین متحدان سفید پانک انواع و چند grizzled جانبازان از 1960s ناآرامی—راهپیمایی نیم مایل یا بیشتر تا خیابان اصلی و غرب به سمت Congaree رودخانه.

آنها شلوغ حیاط خارج از مقر پلیس. ماموران با تشکیل یک سرباز پیاده. عوض کردن تنش بود اما مدنی—و سپس all hell broke loose.

چند نفر در میان جمعیت معترضان تعقیب دور یک جوان سفید ضد معترضان. افراد دیگر در میان تظاهرکنندگان ferreted یک پلیس خود را سرباز پیاده و lunged در او. او با استفاده از اسپری فلفل. با توجه به اخبار متعدد گزارش پرتابه کوبیده پلیس و آنها عقب نشینی حداقل یکی از آنها مجروح شدند.

تلاش توسط اکثریت قریب به اتفاق معترضان به آرامش خشونت آمیز اقلیت شکست خورده است. عقب نشینی پلیس رها کرده بود چندین موبایل. به زودی آنها در آتش است.

تاد رادرفورد سیاه مجلس دولت بود که با حضور اصلی تجمع با نامزد خود و بچه ها عجله مرکز شهر و پلیس موبایل در حال سوختن است. او خواهش کرد که پلیس تقویت فشار معترضان به اطراف مناطق تجاری. اما رادرفورد گفت: در حال پیشروی پلیس نادیده گرفته و تقاضای خود را. (اداره پلیس می گوید نمی تواند تایید رادرفورد را ادعا می کنند. "افسران ما تا به حال برخوردهای متعدد با شهروندان آن روز و نه ما آگاه شده و از Rep. رادرفورد ادعا توسط افسران" یک سخنگوی پلیس جنیفر Timmons گفت: روزانه وحش.)

صدها نفر از معترضان در جریان بیرون. تظاهر به نظر می رسد که زدم یک بچه پس از او را تهدید به پلیس تماس بگیرید. آنها را درهم شکست ویندوز از چندین مغازه های محلی و آتش زدند.

رادرفورد گفت که او متوجه نشانه ها و نقاشی های دیواری با خارج از شهر انجمن—شواهد او گفت که خارجی ها نفوذ کرده بود این تظاهرات به شدت اعتراض و اغلب مشکوک ادعا ساخته شده توسط اجرای قانون در مورد rogue آشوبگران در روز های اخیر. او گفت: او را دیدم تظاهر کنندگان سعی کنید به شکستن را به یک فروشگاه طلا و جواهر. مسدود شده توسط فروشگاه security gate خرابکاری نقل مکان کرد و یک فروشگاه پایین و شکست ویندوز و یک صاحب کسب و کار ایستاده در خارج از مغازه خود را به گدایی برای تظاهر به فراغت خود را در محل رادرفورد به یاد می آورد.

پلیس به نظر می رسد ارسال تظاهرکنندگان فرار دوردست. از دور کلمبیا شبیه به یک میدان جنگ. دود مواج به آسمان. Sirens وافغان. هلیکوپتر گردان سربار. مردم در حال اجرا و فریاد.

زمانی که بنیامین شهردار بود در یک تریبون در تالار شهر و اعلام حکومت نظامی شروع در 6 بعد از ظهر آن روز. "هنگامی که تظاهرات از صلح آمیز بودن خشونت آمیز وضعیت تغییرات... و این را نمی توان تحمل" بنیامین گفت. "ما در حال رفتن به آن را تعطیل و آن را تعطیل کند در حال حاضر."

به عنوان برای هر out-of-towners—خوب بنجامین روشن ساخته است که در آن آنها باید به سنجش خود را.

آن را یک شب طولانی برای معترضان و پلیس به طور یکسان. کسی که بعد از یک تفنگ. اگر او با هدف پلیس او از دست رفته است. ماموران به تعقیب و او را دستگیر کردند. در همه پلیس ساخته شده بیش از یک دوجین دستگیری آن شب. چهار نفر از آنها را مجروح شدند یکی به طور جدی هنگامی که او زده بود توسط یک آجر. یک آتش نشان نیز صدمه دیده است.

روز بعد شد و زمان. یک جفت از هلیکوپتر نوبت در زمان گشت زنی در سراسر شهرستان. پلیس از سراسر کشور از جمله یک تیم از دولت اصلاحات گروه شورش-busters در jumpsuits شلوغ به اصلی پلیس ترکیب به سفارشات خود را از کلمبیا رئیس پلیس جست و خیز هالبروک و Richland County Sheriff لئون لات. این شهر را شکست آن آبی روشن ارتش-مازاد معدن-مقاوم در برابر کمین محافظت زرهی وسیله نقلیه که تا به حال صرف سال های پارک شده در نزدیکی محلی مرکز بازیافت.

معترضان به رهبری در بخشی از یک جوان سیاه سیاسی و نامزد سابق برنی ساندرز کارمند به نام لارنس ناتانیل جمع آوری شده در نزدیکی ساختمان کاپیتول. "این است که در مورد عشق" Demetris تپه سیاه و سفید دیگر اعتراض-سازمان گفت: روزانه وحش.

اما این است که عاشق ملاقات ارتش از مقاومت است. پلیس بسیاری از آنها سفید اخراج nonlethal دور زخمی شدن چندین معترض. پارگی کپسول های گاز clattered روی آسفالت. مردم زد—برخی برای فرار از گسترش غبار و گاز های دیگر به دنبال کمک های اضطراری پزشکی در موقت ایستگاه کمک های اولیه است که مردی به نام میسون Crowson تنظیم کرده بود تا خود را در نوار شراب اشراف زاده.

ناتانیل گفت: پست و پیک روزنامه او از دست داده کنترل شدند. "من احساس مانند آن را به من."

بنیامین دستور داد دیگر مقررات منع رفت و آمد. لات و هالبروک راه می رفت باقی مانده-خیابان پهن در پشت دیواره های زرهی پلیس. به عنوان یک پلیس هواپیماهای بدون سرنشین buzzed سربار آنها جاروب مرکز شهر محله و بازداشت یکی دیگر از 30 یا بیشتر مردم از جمله یک مرد و یک شهر در این نزدیکی هست به نام دومینیک خوشحال.

در خوشحال کردن کوله پشتی مقامات در بر داشت تپانچه و 70 مهمات. خوشحال اصرار او تا به حال هیچ برنامه ای به هر کسی آسیب برساند.

دو روز بدتر از روز اول. اما در روز سه تب به نظر می رسید برای شکستن—حداقل به طور موقت. مکالمه ظاهرا ساخته شده تفاوت. ناتانیل صحبت کرد و به پلیس رهبران و بنیامین ارائه آنها را برای خود لیست از خواسته ها.

این لیست شامل اجباری روان-سلامت ارزیابی برای همه افسران اختصاص به جوامع اقلیت و ایجاد یک غیر نظامی بررسی هیئت مدیره برای نظارت بر پلیس انجام شده است.

ناتانیل گفت: روزانه وحش که هالبروک لات و بنجامین به توافق در مورد اصلاحات. "ما از خواسته های ما," او گفت:.

بنیامین گفت: روزانه وحش ایران آغاز خواهد شد به عنوان به زودی به عنوان همه گیر کاسته و آن را امن برای جمع آوری در داخل خانه.

زمانی که حدود 200 معترض بازگشت به کنگره آخرین جمعه بعد از ظهر ناتانیل او با بلند گو حرف زدن عملا چسب به لب های او. او به نظر می رسید مصمم به از دست دادن کنترل دوباره. بنیامین ملاقات معترضان نشسته با آنها صحبت کردیم. او در آنجا ماند در خارج وجود دارد برای بیش از یک ساعت فقط گاهی dodging به سایه برای فرار از آفتاب است.

تظاهرات آرامتر بود. ناتانیل رهبری در صفوف به نزدیکی بنای یادبود برای آفریقایی-آمریکایی جانبازان. تظاهر کنندگان سنگ سرودهای. حدود 4 بعد از ظهر ناتانیل اعلام اعتراض و خواست همه را ترک کنند. "به انقلابیون از خانه," او گفت:. ناتانیل گروه برنامه ریزی شده به صرف روز بعد تجویز رایگان coronavirus آزمون و دور دادن موهایشان به کار شوند.

ناتانیل به خانه رفت. بسیاری از همکار خود اعتراض نمی کند. اما آنها نمی شورش. و حدود 50 پلیس که درنگ در لبه های غیرقانونی نمی کند به آنها حمله. دو بار سربازان دولت darted به جمعیت به دستگیری پزشکان داوطلب به اتهام تحریک به خشونت—اتهامات عنوان شده است که تظاهرکنندگان اصرار بودند ساختگی است.

دستگیری بدستآمده زوزه خشم از جمعیت است. اما هیچ یک جنگیدند. هیچ پارگی کپسول های گاز به پرواز در آمد. وقتی که شب سقوط کرد و حکومت نظامی آمد و هر کس به خانه رفت.

"مردم نا امید" رادرفورد گفت. "آنها می خواهند بدانند که آنها باید یک گوش." بنیامین لات و هالبروک تصمیم به قرض دادن که گوش به جای بیشتر تشدید یک وضعیت خطرناک است.

و آنها حمایت خود را از تمایل به گوش دادن با حداقل چیزی شبیه عمل است. پس از کاربران رسانه های اجتماعی شناسایی یک مرد سفید پوست که ظاهرا پیوست اعتراض گروه به منظور خرابگری کسب و کارهای محلی Lott به سرعت پاسخ داد. "او خواهید بود یک دست کشیدن بر روی درب خود را," او هنوز توییتی.

پس از ادعای از فعالان که کلمبیا یک افسر پلیس فشرده زانو خود را در برابر گردن از تظاهر کنندگان در حالی که دستگیری او در مارس 30, بنیامین یافت و منتشر شد پلیس bodycam فیلم به تصویر می کشد بازداشت. این فیلم به نظر می رسد برای تایید است که دستگیری افسر kneeled در تظاهرکننده گردن یک تاکتیک بنیامین گفت: ممنوع شد در کلمبیا.

"Chokehold مجاز نیست تحت شهرستان کلمبیا سیاست و تحمل نخواهد شد" بنیامین در بیانیه ای گفت. "من بلافاصله صحبت با رئیس هالبروک بود که از وضعیت آگاه و در حال حاضر انجام یک بررسی کامل از وضعیت و همچنین بررسی سیاست های ما."

تپه اعتراض سازمان توضیح داد که پیشرفت اعتراض شد ، "خواسته های ما شنیده شده است," او گفت: روزانه وحش. "در حال حاضر ما در حال رفتن به فکر می کنم در مورد چگونه به نفوذ به سیستم و آن را با محبت و مسالمت آمیز راه است."

تظاهرات مسالمت آمیز ادامه داد: در کلمبیا در طول هفته های گذشته است. وجود دارد هیچ دستگیری در تظاهرات اگر چه پلیس به دستگیری چند مرد با اتهام جناح راست که روابط مقامات مشکوک بودند در تحریک خشونت در طول اولیه درگیری.

روز پنجشنبه راهپیمایی معترضان به مقر پلیس. روز جمعه صدها نفر از تظاهرکنندگان به رهبری ناتانیل جمع آوری شده در این عمارت از رژیم صهیونیستی است. هنری مک مستر. به عنوان ماموران دولتی peered در آنها بیش از این عمارت و دیوار تظاهرکنندگان خواندن یک لیست از خواسته های اضافی.

آنها می خواستند اصلاحات به دولت آزادی اطلاعات قوانین و الزامات سختگیرانه تر در مورد پلیس-دوربین بیشتر نژادی-حساسیت های آموزشی برای پلیس و پایان دادن به دولت های محلی و دستیابی به تجهیزات نظامی برای اجرای قانون اهداف است. وجود دارد, البته به مراتب رادیکال تر خواسته های وجود دارد خارج وجود دارد, از جمله تماس, پال خواستار قطع بودجه دولت بین بردن و لغو ادارات پلیس.

اما در کلمبیا معترضان تکرار خواسته های خود را در کنگره مراحل و رادرفورد وجود دارد به آنها را دریافت.

پرسید: اگر او موافقت با لیست رادرفورد لبخند زد.

"آن را باید دیگر," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن