تهم Tillis' کمپین به معنای واقعی کلمه آسانسور اد Gillespie استراتژی یادداشت

سناتور. تهم Tillis' (R-N. C.) کمپین سخنگوی اذعان کرد در روز جمعه است که او تا به حال کپی شده و بخش های زیادی ا

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

سناتور. تهم Tillis' (R-N. C.) کمپین سخنگوی اذعان کرد در روز جمعه است که او تا به حال کپی شده و بخش های زیادی از انتخابات مجلس استراتژی یادداشت از یک شبیه سند او تا به حال با هم قرار داده در حالی که کار در اد گیلیسپی را تا سال 2017 پیشنهاد به فرماندار ویرجینیا.

این یادداشت که منتشر شد این گذشته ماه مارس گذاشته خوشبین مورد Tillis' شانس مجدد انتخابات در کارولینای شمالی پس دولت سابق سناتور کال کانینگهام ظهور از مقدماتی حزب دموکرات. اما بسیاری از استدلال با استفاده از همان زبان به عنوان یک ژوئن 2017 یادداشت که Gillespie انتخاباتی فرستاده پس از در حال حاضر رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم آمده از ابتدایی خود را در مبارزات انتخاباتی.

"همانطور که ما شروع انتخابات عمومی فاز 2017 مسابقه Gillespie کمپین است که در یک موقعیت قوی داخلی از نظر سازمان و منابع و خارجی در شرایط نامزدها مواضع در مسائل روبرو مشترک المنافع" را بخوانید Gillespie یادداشتی که در ادامه به مشتری جلب کردن کمپین "قوی زمین بازی" و اسلم خود را ظاهرا چپ حریف.

"همانطور که ما شروع انتخابات عمومی فاز 2020 کارولینای شمالی به مسابقه Tillis کمپین است که در یک موقعیت قوی داخلی از نظر سازمان و منابع و خارجی در شرایط نامزدها مواضع در مسائل مهم که به مردم کارولینای شمالی" به Tillis یادداشت را بخوانید که در ادامه به مشتری جلب کردن کمپین "قوی زمین بازی" و اسلم خود را ظاهرا چپ حریف.

که فقط یک بخش که در آن یادداشت آینه هر یک از دیگر. Tillis' کمپین یادداشت همچنین دارای چندین بخش است که یکسان به گیلیسپی را درست به همان تبدیل می شود از عبارت سیاسی و کلیشه. با توجه به مربوطه یادداشت هر دو نامزد "آغاز انتخابات عمومی سمت راست جایی که آنها می خواهند به... بصورتی پایدار و محکم در مرکز-راست" و به رخ کشیدن "ارتش از هواداران که در حال آماده را به نفع خود در ماه نوامبر و که آماده به کار را که اتفاق می افتد." و برای هر نامزد دموکرات مخالفان خود را "اصلی پیروزی بود و هزینه یک... هم از نظر مالی و سیاسی است."

در بیانیه ای به The Daily Beast, Tillis سخنگوی اندرو رومئو اذعان کرد که او گردد هر دو یادداشت و گفت: انجام این کار بود "یک اشتباه است."

"من مشغول به کار در Gillespie کمپین" رومئو گفت. "مسابقه روایت برای هر دو کمپین های مشابه بودند. در تجربه من, کمپین یادداشت تمایل به دنبال یک ساختار مشابه و فرمت. اما که نمی تواند بهانه ای چگونه از نزدیک من گردد Tillis یادداشت به Gillespie یکی. این اشتباه من و معدن به تنهایی به عنوان هیچ کس دیگری از Tillis مبارزات انتخاباتی دانست و در مورد Gillespie یادداشت. آن را نمی خواهد دوباره اتفاق می افتد و من قبول هر گونه اقدام انضباطی از مبارزات انتخاباتی."

سیاسی محیط رو Tillis و Gillespie متفاوت در جهات مهم است. 2017, ویرجینیا حال تبدیل شدن به یک دولت است که مورد علاقه دموکراتیک نامزدها در حالی که در کارولینای شمالی از سال 2020 است به شدت مبارزه میدان نبرد که در آن جمهوری خواهان به مدت طولانی تحت سلطه. Tillis است استفاده از تصدی بیش از یک حریف که در حال حاضر ندارد دفتر گیلیسپی در حالی که در حال اجرا بود در برابر نشسته معاون فرماندار.

با این وجود استفاده از گیلیسپی یادداشت به عنوان یک boilerplate برای Tillis مبارزات انتخاباتی خود در انتخابات چشم انداز دعوت نامطلوب برخی از شباهتها. دیرین ایران عمل Gillespie به پایان رسید تا اینکه در میان به طور فزاینده ای لیبرال رای دهندگان و به طور فزاینده ای مغلوب ساختن پیشی جستن-loving پایه. او در نهایت تصمیم به تمرکز بر روی دومی بسته شدن مبارزه با هشدار در مورد MS-13 باندهای مصرف بیش از ویرجینیا است. که آغوش Trumpism منجر به یک انتخابات عمومی دست دادن نه امتیاز—بدترین نمایش برای یک جمهوری خواه نامزد ریاست فرماندار در ویرجینیا در 30 سال.

یک شبیه چشم انداز سیاسی در حال حاضر چهره Tillis: دموکرات ها بیشتر خوش بینانه در مورد شانس خود را در کارولینای شمالی و سناتور پیشنهاد برای دور دوم به احتمال زیاد یکی از سخت ترین مبارزه رقابت های انتخاباتی سنای آمریکا در این کشور در ماه نوامبر. که به علاوه این واقعیت است که هر دو دموکرات نامزد رو بیشتر لیبرال اولیه رقبای ساخته اند می تواند این پیوند از گیلیسپی انتخاباتی منطق بر روی Tillis' به نظر می رسد معقول.

هر دو یادداشت تجزیه و تحلیل مخالفان خود را در همان راه اعلام کرد که حزب دموکرات مقدماتی "تبدیل عقل متعارف... بر سر آن است."

"قبل از ورود [مترقی چلنجر] تام Perriello به نژاد آن را به طور گسترده ای به عهده گرفت که حزب جمهوری خواه را شدید عصبانی و بسیار ایدئولوژیک اولیه در حالی که [نرتهم] به سادگی صرف زمان خود را با جمع آوری پول و بازی سیاسی میانه" می خواند گیلیسپی را یادداشت. "چه تفاوت یک سال و نیم می سازد."

نیز Tillis یادداشت آمده است: "این به طور گسترده ای به عهده گرفت که سناتور Tillis را دشوار اولیه که خواهد او را بکشد به سمت راست در حالی که کال کانینگهام خواهد به سادگی صرف زمان خود را با جمع آوری پول و pandering سیاسی ، چه تفاوت شش ماه می سازد."

در حالی که دموکرات ها بودند "مشغول دیدن که می تواند"—و یا "نژاد"—"دورترین چپ" هر اوباما در مبارزات انتخاباتی یادداشت theorizes آنها قادر به "متحد" خود به خود احزاب است.

یادداشت ها مانند این است که در درجه اول برای مصرف عمومی و نمی اغلب ارائه صادقانه بازتاب داخلی کمپین طرز فکر. در مورد Gillspie این یادداشت نیست انتقال واقعی, واقعیت های مسابقه. سابق بالا بوش دستیار مبارزه را در انتخابات عمومی با توجه به عدم توانایی خود را برای متحد کردن حزب خود را. در اولیه او به سختی خود را شکست داد خبرگزاری رقیب کوری استوارت که در نهایت هرگز تایید او. نرتهم در ضمن قادر به تحکیم دموکراتیک پشتیبانی پس از شکست Perriello که بی درنگ تایید او.

هر چند Tillis موفق به ترساندن کردن جدی چالش اصلی از حق او مواجه انتقاد پس از اعلام او می خواهم رای به بلوک رئیس جمهور حرکت جنجالی به استفاده از بودجه اضطراری برای ساخت این مرز دیوار -- یک موقعیت Tillis بعد معکوس زیر آتش. پس از کارولینای شمالی جمهوریخواه سوال چرا Tillis نه بیشتر و صریحتر در دفاع از همکارش دیابت ریچارد بورر که تحت تحقیقات فدرال بر معاملات سهام و فعالیت در میان شیوع کروناویروس.

آن را در پایان گیلیسپی را شکنجه رابطه با دستگیری چند پایه که به پایان رسید تا با متقاعد کردن او را به حرکت در طول زمان به افراط و حزب خود—چیزی که او اذعان کرد پس از او از دست داده است. در یک postmortem مصاحبه با دیوید اکسلراد اوباما استراتژیست او گفت: مبارزات انتخاباتی خود مشاوران گفتن او را برای اجرای MS-13 تبلیغات به جای تبلیغات در آنچه او می خواست به تمرکز بر روی: ظاهرا کسانی که شعار عدالت کیفری اصلاحات.

"واضح است [MS-13 تبلیغات] کار نمی کند. آن را ایجاد یک واکنش شدید؟" "من فکر نمی کنم. اما من نمی دانم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن