هزاران نفر در خیابان های بلاروس به مناسبت روز پیروزی با وجود همه گیر

روسیه و دیگر کشورهای شوروی سابق مشخص شده اند از 75 سال پس از پایان جنگ جهانی دوم است. مراسم تسخیر کرده بودند —

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

روسیه و دیگر کشورهای شوروی سابق مشخص شده اند از 75 سال پس از پایان جنگ جهانی دوم است. مراسم تسخیر کرده بودند — با یک استثنا است. بلاروس تحت فشار قرار دادند به جلو با یک رژه نظامی در مینسک است.

دهها هزار نفر از مردم به صف ایستادند مینسک در بلاروس در روز شنبه با وجود جهانی coronavirus همه گیر به مناسبت این کشور رژه روز پیروزی مارک 75 سال پس از پایان جنگ جهانی دوم است.

با بسیاری از جهان در نوعی از مستند اجتماعی از جمله فاصله اقدامات بلاروس است که رهبری خودکامه رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو برای بیش از 25 سال, سازمان رژه بیش از 3000 نفر از اعضای نیروهای مسلح در پایتخت آن است.

Belarusian soldiers take part in the Victory Day parade (Reuters/V. Fedosenko)

برخی از 5000 بلاروس سربازان در این کشور رژه روز پیروزی

لوکاشنکو رد کرده است coronavirus به عنوان یک "بیماری روانی است." در واقع بلاروس یکی از کشورهای اروپایی به قرار دادن هر گونه محدودیت در زندگی عمومی و در محل و در این هفته اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد صرف نظر از این بیماری همه گیر.

هزاران نفر از تماشاگران از جمله سالمندان و جانبازان جنگ جهانی دوم صف رژه مسیر در مینسک با چند ماسک صورت دیده می شود.

پیش از آن در هفته سخنگوی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ابراز نگرانی کرد که شوروی سابق وزارت امور خارجه و متحد نزدیک به روسیه برنامه ریزی شده به جلو بروید با رژه.

Belarusian President Alexander Lukashenko (Reuters/V. Fedosenko)

رئیس جمهور بلاروس الکساندر لوکاشنکو گرفته است یک رویکرد آرام تر به این بیماری همه گیر کوروناویروس

"ما امیدواریم که آن را نمی خواهد منجر به نوعی از مواد منفجره افزایش در تعداد از آلوده" Smitry Peskov گفت. بلاروس رسما ثبت 21,101 موارد و 121 مرگ و میر ناشی از COVID-19.

پوتین: 'شکست ناپذیر زمانی که ما با هم ایستاده'

در همین حال رئیس جمهور پوتین به نام برای روس ها به ایستادگی در کنار هم در طول رام بزرگداشت روز پیروزی در مسکو.

برنامه ای برای یک رژه نظامی در پایتخت روسیه شد و به تعویق افتاد با توجه به coronavirus بیماری همه گیر. اما یک نمایش هوایی تماشا بود توسط گروه های کوچک از مردم است.

"ما می دانیم و بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که ما شکست ناپذیر زمانی که ما با هم ایستاده" پوتین گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی.

"ما جانبازان مبارزه برای زندگی در برابر مرگ است. و ما همیشه سعی کنید به زندگی می کنند تا به وحدت و استقامت" او اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: جنگ جهانی دوم و نبرد بر حافظه جمعی در شرق اروپا

پوتین بود که با توجه به حضور بیش از 15000 نیروهای نظامی در میدان سرخ مسکو با مقامات خارجی و جانبازان نیز دعوت شده است. به جای پوتین برش یک شکل انفرادی به عنوان او گذاشته رز در آرامگاه سرباز گمنام جنگ یادبود اختصاص داده شده به سربازان شوروی کشته شده در طول جنگ جهانی دوم است.

Putin takes part in a flower-laying ceremony (Reuters/A. Druzhinin)

مراسم بزرگداشت به مناسبت پیروزی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم شد و باب روز پایین

روسیه گزارش کرده است بیش از 10 ، 000 مورد جدید از coronavirus هر روز برای آخرین هفته از دیدن تعدادی از عفونت شاید به 200 ، 000.

ادامه مطلب: رئیس جمهور از علامت 'تنهایی' جنگ جهانی دوم سالگرد 75

کشورهای شوروی سابق بزرگداشت پایان جنگ جهانی دوم در اروپا یک روز پس از کشورهای اروپای غربی چون آلمان تسلیم شد و رسما امضا در 11 p. m. در 8 مه 1945 که در آن زمان آن بود که پس از نیمه شب در مسکو.

اد jsi/mm (AFP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن