سه مجروح به عنوان رقیب شبه نظامیان مسلح همگرا در لوییویل

عکس زنگ زد از در لوئیزویل کنتاکی در روز شنبه به عنوان صدها نفر از اعضای مسلح گروههای شبه نظامی همگرا در شهر بر

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

عکس زنگ زد از در لوئیزویل کنتاکی در روز شنبه به عنوان صدها نفر از اعضای مسلح گروههای شبه نظامی همگرا در شهر برای اعتراض به خشونت پلیس.

لویی پلیس تایید سه نفر مجروح شدند که یک تفنگ تخلیه به عنوان اعضای "نه لعنتی اطراف ائتلاف" همه سیاه و شبه نظامی جمع آوری شده در باکستر پارک در مدت کوتاهی قبل از 1 بعد از ظهر

یک سخنگوی اداره پلیس توصیف تیراندازی به The Daily Beast به عنوان "غفلت" و گفته بودند "بدون اتهام در این زمان" و بدون برجسته مظنون است.

قربانیان همه آنها اعضای NFAC بودند منتقل شده به دانشگاه از لوئیزویل بیمارستان با غیر تهدید کننده زندگی جراحات کشته شده است.

این NFAC بنیانگذار مستقر در آتلانتا رپ و DJ جان "جی" جانسون گفت: در یک ویدیو یوتیوب که در ماه مارس بود که در واکنش به مرگ Breonna تیلور 26 ساله سیاه زن بود که به ضرب گلوله توسط لویی مترو اداره پلیس افسران خدمت بدون دست کشیدن حکم در آپارتمان او در ماه مارس است. مرگ او و دیگر آمریکایی های سیاه و سفید موجب اعتراضات گسترده در تابستان امسال بیش از نژادپرستی و خشونت پلیس.

"سه Percenter" راست گروه شبه نظامی نیز نامیده می شود در اعضای حاضر در روز شنبه برای عمل به عنوان یک ad-hoc نیروی امنیتی در این تجمع موجب ترس در میان ساکنان درگیری بین دو شبه نظامیان.

این گروه شناخته شده است برای حمایت از حقوق تفنگ و مخالفت با دولت "استبداد" و برای حضور آن در supremacist تظاهرات مانند متحد حق در شارلوتزویل. یک کنتاکی مبتنی بر سه Percenter گروه برگزار شد تجمع در ماه مه بیش از حقوق تفنگ که در آن آنها آویزان یک تمثال از اندی رژیم صهیونیستی است. Beshear از یک درخت با طناب دار.

این NFAC تشکیل شد در این تابستان توسط جانسون, که اشاره به خود را به عنوان "رسمی استاد بزرگ جی." او قبلا مونتاژ حدود 1000 شبه نظامی از اعضای مارس از طریق گرجستان, سنگ, کوه, پارک, در اعتراض به confederate monument وجود دارد. برای روز شنبه تجمع او از اعضای وارد مسلح و با لباس سیاه.

حدود 500 NFAC اعضای برخی از عنوان دور به عنوان اورگان—دعوت به گفته خبرنگاران بر روی زمین جمع آوری باکستر در پارک صبح روز شنبه قبل از راهپیمایی به جفرسون میدان پارک.

ده ها تن از سه Percenters همچنین نشان داد تا در استتار و حمل اسلحه. آنها تا به حال قابل ملاحظه ای کوچکتر مشارکت با برخی از شرکت کنندگان با اشاره به آنها به عنوان یکی از Percenters به دلیل کوچک خود را نشان می دهد از زور.

Black Lives Matter معترضان کارش با هر دو گروه نیز نشان داد تا اعتراض. 11:30 صبح قبل از NFAC تا به حال حتی شروع به راهپیمایی خود را از پلیس ضد شورش ساخته بود یک مانع برای جدا کردن سه Percenters از زندگی ماده معترضان که متوقف نمی شود طرف مخالف از شعار و فریاد در هر یک از دیگر.

یکی از سیاه زندگی ماده از معترضان که سعی کردم به راه رفتن را از طریق پلیس مانع دستگیر شد, با توجه به فیلم ها ارسال شده در توییتر توسط پیک-مجله خبرنگار هیز گاردنر.

عکس زنگ زد به عنوان NFAC جمع آوری شده در باکستر پارک در مدت کوتاهی قبل از 1 بعد از ظهر و پزشکان وارد در صحنه دقیقه بعد. این NFAC دستور داد تا کاربران را به زانو به وضعیت توسعه یافته است. سرهنگ سرهنگ بروس Himes از لویی آتش نشانی بعد از ایشان تشکر معترضان در یک کنفرانس مطبوعاتی برای اجازه دادن به پزشکان دسترسی قربانیان به سرعت.

لویی Metropolitan Police Department گفت: رسیدگی به این حادثه شد و ادامه دارد.

"این یک وضعیت غم انگیز است که می توانست بسیار بدتر" رئیس رابرت شرودر در بیانیه ای گفت. "من هر کسی را تشویق به ورزش خود را متمم دوم حقوق به انجام این کار مسئولانه است."

بقیه از این رویداد همچنان مسالمت آمیز است. این NFAC ادامه داد: با برنامه ریزی مارس به جفرسون مربع پارک حدود 2:30 p. m. و پراکنده حدود دو ساعت بعد. معاون رئیس پلیس LaVita Chavous گفت: در کنفرانس مطبوعاتی که وجود دارد "هیچ نمونه از خشونت و آسیب امروز" علاوه بر تیراندازی, اما همچنین گفت که پنج نفر دستگیر شده بود برای رفتار آشوبگرانه انسداد بزرگراه و شوم.

هانا دریک محلی فعال, شاعر و نویسنده گفت: در بعد صلح آمیز بود و در آنجا بود حداقل مردم در انتخابات توسط سه Percenters.

"این بسیار آسان است برای گفتن چیزهایی که در پشت یک صفحه نمایش اما زمانی که لاستیک با جاده آنها را نشان نمی دهد," او گفت: روزانه وحش.

تنش در لوئیزویل در حال حاضر بالا پس از 27 سال عکاس ضرب گلوله کشته شد در ماه گذشته در اعتراض به تیلور مرگ است. (مقامات می گویند یکی دیگر از معترضان می گوید ناخواسته عکاسی, عکاس, Tyler Gerth طی یک اختلال در اعتراض. مرد التماس کرد گناه نیست به اتهام قتل و درجه اول گستاخ خطر افتادن.) به گفته کارشناسان میگیرد شبه نظامیان به احتمال زیاد این وضعیت را تشدید کند.

"من مرگ می ترسم از خیابان جنگ" افراط گرایی متخصص J. J. MacNab قبلا گفته WFPL اخبار. "ما باید بیش از حد بسیاری از گروه های مخالف که همه بیش از حد به شدت مسلح است."

تیلور EMT که کار را برای دو بیمارستان های محلی و دوست پسر او شد در خواب در آپارتمان خود در مارس 13 هنگامی که سه افسران اعدام "بدون دست کشیدن از" حکم جستجو به دنبال یک مظنون فروشنده مواد مخدر زندگی می کردند که در بخش های مختلف شهر. دوست پسر او را اخراج یک هشدار به عنوان او فکر کرد که آنها در حال burglarized. این باعث شد ماموران به آتش بازگشت حداقل ده بار.

مقامات به دست آمده حکم به حمله تیلور خانه چون آنها ادعا کردند که او استفاده می شود به تاریخ مشکوک فروشنده مواد مخدر و دریافت ایمیل از طرف او. با این حال خانواده او استدلال کرده اند در یک طرح دعوی در دادگاه است که وجود دارد و شواهد نشان می دهد تیلور یا دوست پسر او تا به حال هر گونه لینک به خرید و فروش مواد مخدر و یا هر گونه سابقه کیفری از مواد مخدر از خشونت است.

یک افسر اخراج شده برای نقش خود را در به دست آوردن حکم و لویی مترو پلیس می گوید این دیگر با استفاده از "بدون دست کشیدن از" حکم. اما معترضان خواستار هر سه افسران شارژ می شود.

در یک صدای جیر جیر شنبه, کنتاکی, دادستان کل دانیل کامرون گفت که او درک میل به حقیقت و خواست که—نه با خشونت—به تمرکز کردند.

"ما همچنان به کار پشتکار در تعقیب حقیقت با انجام یک تحقیقات مستقل به مرگ خانم تیلور," او نوشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن