'او انداخت زیر اتوبوس': نیویورک تایمز ناشر A. G. Sulzberger ابراز تاسف بنت ایران

Sometimes حتی خفیف ادب گیاهی مانند آرتور گرگ Sulzberger می توانید احساس موظف به نشت خون.برای Sulzberger بهتر ش

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

Sometimes حتی خفیف ادب گیاهی مانند آرتور گرگ Sulzberger می توانید احساس موظف به نشت خون.

برای Sulzberger بهتر شناخته شده به عنوان A. G., از 10 روز گذشته—که در آن او تلاش برای سرکوب بی سابقه ای کارکنان شورش در نیویورک تایمز بیش از یک bellicose نواخته سمی op-ed by ایالت آرکانزاس تام پنبه و اساسا اخراج سرمقاله خود را به صفحه ویرایشگر جیمز بنت—را به مبلغ هر دو سوزاننده بوته و تعریف لحظه از زمان تصدی به عنوان ناشر 169-سال-روزنامه قدیمی.

"من واقعا زاری از دست دادن یک استعداد است که من احترام و تحسین بیش از شما می دانید" Sulzberger 39 گفت: Daily Beast در مورد بنت ناگهانی استعفای اجباری این یکشنبه گذشته—تنها چهار روز پس از بنت معاون جیم دائو و تاریخ و سردبیر سابق هفته استاندارد کارمند آدم Rubenstein منتشر شده پنبه آنلاین درد دل. آن jarringly با عنوان "ارسال نیروهای" یک polemic که در آن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن-محبت خواه خواستار آن شدند که ارتش ایالات متحده مستقر شود و در پاسخ به اعتراضات گسترده علیه خشونت پلیس.

"اما در پایان روز, مهم ترین چیز هنگامی که شما به این بحران است که می تواند به شما نشان می دهد تا در صبح روز دوشنبه و رهبری تیم را از آن" Sulzberger اضافه شده است. "من واقعا متاسفم که جواب همه ما رو [برای بنت] بود:" نه.""

Sulzberger ارائه شده بیشتر بر روی ثبت نظر در مورد یک افتضاح است که پرسش های مطرح شده در میان روزنامه نگاران در داخل و خارج از زمان خود را در مورد رهبری, کاغذ باعث اعتراض عمومی و بزرگتر از حد معمول تعداد اشتراک لغو و به چالش بارتعهد به انتشار منفور و حتی ناخوشایند نظرات.

"من واقعا زاری از دست دادن یک استعداد است که من احترام و تحسین بیش از شما می دانید."

A. G. Sulzberger در جیمز بنت

بنت را اخراج حتی نگران—همه مردم—چوب زیر گهواره شان اونو لنون. "این پایان کار است برای شما بچه ها" جان لنون پسر جوان توییتی در آنچه ممکن است unkindest برش از همه. "شلیک کسی برای اجازه دادن به نظرات مختلف در مقاله خود بدان معنی است که شما دیگر یک کاغذ اخبار [sic]. آن را سرگرم کننده است. شما تا به حال یک اجرای خوب. بهترین ها در واقعیت. R. I. P."

منتقدان A. G. Sulzberger دست زدن به بحران خود را ذکر گیج کننده پاسخ به داد و بیداد. صبح روز بعد از پنبه مقاله آنلاین رفت ژوئن 3rd و باعث کارکنان شورش او با ارسال نامه ای به کارکنان که به نظر می رسید به پشتیبانی بنت اولیه دفاع از قطعه—یعنی به عنوان بنت نوشت: در ژوئن 4, که "عمومی بهتر خواهد بود مجهز به عقب براند اگر آن را شنیده استدلال و تا به حال فرصتی برای پاسخ به این استدلال... خوانندگان که ممکن است تمایل به مخالفت با پنبه موقعیت باید به طور کامل از آن آگاه و از روی چیزی حساب کردن با آن در صورتی که امید به شکست آن است."

در خود نامه که صبح A. G. نوشت: "من معتقدم که در اصل باز بودن به طیف وسیعی از نظرات حتی کسانی که ممکن است ما اختلاف نظر دارند و این قطعه منتشر شد که در روح است."

در عین حال به سختی پنج ساعت بعد Sulzberger و بار whipsawed کارکنان با یک سر نخ ریسی در مورد چهره.

"ما به بررسی قطعه و این روند منجر به انتشار" کاغذ را سخنگوی آیلین مورفی در بیانیه ای گفت. "این بررسی روشن ساخته است که عجله سرمقاله روند منجر به انتشار یک Op-Ed که نمی دیدار با استانداردهای ما. به عنوان یک نتیجه, ما در حال برنامه ریزی برای بررسی هر دو کوتاه مدت و بلند مدت تغییرات شامل حال گسترش ما از واقعیت-بررسی عملیات و کاهش تعداد Op-Eds, منتشر می کنیم."

در داخلی شل پیام Sulzberger اعلام کرد: "با توجه به این که این اولین بار نیست گذشت"—مرجع مختلف ناخواسته و شرم آور مجادلات در بنت دیده بان—"نظر گروه نیز مصرف می شود چندین گام های اولیه برای کاهش احتمال چیزی شبیه به این اتفاق می افتد دوباره."

با بسیاری از حساب در زمان او نوشت اولیه خود را آشکار دفاع A. G. شده بود غافل از—برای بسیاری تعجب آور گذشت که بنت به حال موفق به خواندن پنبه مقاله قبل از آن منتشر شد.

در طول یک مجازی تاون هال در روز جمعه—آنلاین انجام شده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس—Sulzberger استدلال کرد که اولیه خود را دفاع بود به سادگی به معنای "placeholder" تا زمانی که او می تواند یاد بگیرند که جزئیات چگونه به بار آمد به انتشار op-ed.

"از آن شده است یک لحظه از بسیاری از درد و اندوه گفت:" کارکنان در سالن شهر. "و من شنیده ام از بسیاری از شما چگونه این op-ed و این لحظه اضافه شده به آن است."

توسط برخی از حساب های جنجال نیز در معرض یک شکاف عمیقی در داخل بار در طول نسل های فرهنگی و ایدئولوژیک خطوط.

در یک سری از به طور گسترده ای مورد انتقاد رسانه های اجتماعی پست—ظاهرا زنده-توییتی در طول یک جلسه خصوصی بین بنت و سرمقاله خود را و نظر کارکنان—حق-تکیه نظر سردبیر باری ویس caricatured این تقسیم به عنوان یک "جنگ داخلی" بین "(عمدتا جوان) 'wokes' " که گفته می شود به دنبال سرکوب ناراحت کننده ایده ها و "(بیشتر از 40+) لیبرال" که احترام به ارزش های آزادی بیان است. (در طول مبارز تاون هال جمعه گذشته یک پرسشنامه پرسید: اگر ویس اخراج خواهد شد; پاسخ این بود که هیچ اگر چه کارفرمایان گفته شد به بررسی رسانه های اجتماعی خود را انجام.)

A. G. Sulzberger که در پیوست این بار به عنوان یک مترو خبرنگار در سال 2009 پس از کار برای مجله پراویدنس و به usf footballشد سردبیر در اوایل سال 2016 زمانی که پدرش ناشر سابق و فعلی شرکت نیویورک تایمز. رئیس آرتور Ochs Sulzberger جونیور اخراج دیرین سرمقاله مدیر اندرو روزنتال و استخدام بنت به سکان بار' با نفوذ به نظر بخش.

بنت—که تا به حال مشغول به کار در این زمان به عنوان یک کاخ سفید و خبرنگار خارجی و با موفقیت زد اقیانوس اطلس مجله برای یک دهه متصلب قطعا مخلوط ثبت بیش از چهار سال گذشته.

با A. G. مشتاق پشتوانه او در ولگردی و قانونی شکنی استخدام برای هر دو هیئت تحریریه—که تنظیم این بار' مواضع رسمی در مورد مسائل روز و Op-Ed بخش و پایدار از روزنامه, استخدام چنین متفاوت صداهای به عنوان محافظه کار contrarians ویس و برت استفنز (که در یک جمعه, ستون تاسف است که مقاله "غارنوردی" به "اراذل و اوباش" تنها بیشتر قدرت پنبه) و لیبرال نویسندگان میشل گلدبرگ Jamelle Bouie و مارا گی.

در طول تاریخ و زمان آخرین جمعه شهر در سالن به وضوح متزلزل بنت افتاد شمشیر خود را و عذرخواهی کرد بارها و بارها برای پنبه ستون—که باعث شده بود بیش از 800 بار روزنامه نگاران به امضای نامه سرگشاده ای به مدیریت این استدلال که آن را تا به حال در معرض خطر زندگی از کاغذ سیاه و خبرنگاران; او نشان داد که بار بوده است, چاپ و نشر, آنلاین و در چاپ های شگفت آور 120 نظر قطعات در هر هفته. Sulzberger گفت: کارکنان این تعداد خواهد بود به طور قابل توجهی کاهش می یابد به عنوان بخشی از یک "reimagining" از نظر وزارت.

"آنها در پرورش فرهنگ نوآوری و گسترش طیف وسیعی از صداهای منتشر می کنیم و تحت فشار قرار دادند و ما را به فرمت های جدید مانند ویدئو گرافیک و صوتی" A. G. نوشت: در روز شنبه یادداشتی اعلام بنت را به استعفا و خروج از جیم دائو به undefined نقش در اتاق خبر. "من سپاسگزار برای کمک های بسیاری."

اما بنت همچنین ریاست یک سری از وقایع ناگوار—به ویژه فوریه 2018 استخدام و فوری شلیک روزنامه نگار تکنولوژی کوین نورتون (پس از رسانه های اجتماعی منتقدان اشاره کرد که او تا به حال توییتی متعصب و نژادپرست تهمت و بگیرید و یاد دهید با یک نئو نازی ها) و مداوم افترا شکایت از سابق آلاسکا فرماندار سارا پیلین بیش از یک ماه ژوئن 2017 سرمقاله که در آن بنت حال درج عبارات که نادرست مربوط به سال 2011 به جرم تیراندازی که زخمی و سپس-در کنگره ایالات متحده Gabby Giffords آریزونا.

"هفته گذشته ما شاهد قابل تفکیک در ویرایش فرآیندهای اول نیست ما تجربه کرده ایم در سال های اخیر" A. G. نوشت: در این یادداشت. "جیمز و من موافقت کرد که آن را به یک تیم جدید به رهبری گروه را از طریق یک دوره قابل توجهی تغییر."

بنت کاهش یافته است به بحث در مورد خود defenestration. "من فقط صحبت کردن در مورد این" او پیامک روزانه وحش. تا زمانی که به تازگی 54 ساله بنت بود که به طور گسترده ای به عنوان یک نامزد برای موفقیت اجرایی ویرایشگر دین Baquet—که اگر سنت غالب را کنار سپتامبر 2022 زمانی که او تبدیل 66. "من هنوز در تلاش برای مرتب سازی از طریق تمام چیزی که خودم به عنوان شما ممکن است انتظار" بنت اضافه شده است.

در حالی که بنت بود دوست خوب در زمان و به طور گسترده ای به عنوان یک روزنامه نگار با استعداد و یک "مرد خوب" به عنوان یک خودی قرار داده و آن را یک عضو از نظر ستاد گفت: Daily Beast: "این بسیار دردناک و هیچ یک از این تا به حال چیزی برای انجام با شخصی عناد نسبت به جیمز. این بدان معنا نیست که آن را درست انجام"—یعنی استعفای خود را—"اما هیچ شادی است."

"من شوکه شده بود که A. G. نمی پذیرفتن هر گونه مسئولیت خود را برای شرایطی که احاطه خاص این بحث."

برجسته نگار و از دوستان بنت را

در عین حال A. G., که می آید در سراسر به عنوان یک همدلانه رئیس, تلاش, تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر ساخته شده توسط دیگران باید برگزار شود تا حد زیادی پاسخگو برای شرایطی که منجر به آخرین مشکلات به خصوص کسب و کار ضروری به بوسیله اسباب گردنده از مقادیر عظیم از محتوای تحت خواستار فشار زمان به نگه داشتن خوانندگان مشغول به گفته یک روزنامه نگار ترک کرده بود به بیشتر شناخته شده است.

"من شوکه شده بود که A. G. نمی پذیرفتن هر گونه مسئولیت خود را برای شرایطی که احاطه خاص این جنجال" این فرد گفت: روزانه وحش. "سرمقاله صفحات و op-ed صفحات گزارش به طور سنتی به ناشر... ناشر قرار است به شکل گیری استراتژی تحریریه و نظر صفحات. که همیشه سرگرم کننده از داشتن یک روزنامه."

تحت Sulzberger "شده است وجود دارد یک سرمایه گذاری سنگین در رشد افکار در زمان" این روزنامه نگار ادامه داد و اشاره کرد که بنت است ، "این چیزی بود که A. G. خواست و تایید شده چرا که این دیسک های خود را به اشتراک استراتژی است. نیویورک تایمز خوانندگان می خواهم به خواندن نظرات—به خصوص نظرات که چین با خود—و آنها به طور فزاینده ای نمی خواهم به عنوان خوانده شده نظرات که نمی همسو با خود را دارند."

این ناشر و نه ویرایشگر که مجموعه اهداف برای اشتراک علامت یو پی اس های نگار اشاره کرد. "است که یک استراتژی کسب و کار. این چیزی است که مشترک حلقه بازخورد است که گفتن آنها. این فوق العاده است که آنها به دست آورده ام این پایداری در حال حرکت به دور از تبلیغات به اشتراک"—حدود شش میلیون بار مشترکین به تاریخ از جمله تقریبا یک میلیون که پرداخت برای جوهر بر روی کاغذ چاپ—"اما اجازه دهید روشن است آنها پس مخاطبان خود و به دنبال چه مخاطبان خود می خواند طولانی ترین و جایی که آنها احساس عاطفی متصل به بار فایل. و نظر یکی از مناطق که در آن است که داده های چراغ...

"پس به تماس روحانی op-ed به عنوان احمقانه و توهین آمیز آن را به عنوان ممکن است به عنوان نوعی از گذشت قضاوت آن را فقط را اضافه کنید. شما انتظار می رود یک رهبر مانند A. G. برای به اشتراک گذاشتن برخی از مسئولیت برای این. به جای او انداخت James زیر اتوبوس."

زمانی که جوانتر Sulzberger پدر و تحویل ناشر وظایف در ژانویه 2018, A. G. شد ششمين عضو خانواده خود را به نگه داشتن شغل خود را از بزرگ و پدر بزرگ آدولف Ochs خرید کنترل بهره در روزنامه برای 75000 دلار در سال 1896 او به احتمال زیاد به باقی می ماند ناشر برای بعد از ربع قرن. در چند سال آینده او را چنین بسیار مهم تصمیم گیری به پرسنل به عنوان انتخاب بنت جایگزینی (او را به نام کتی Kingsbury موقت به عنوان نظر رئیس از طریق انتخابات نوامبر) و چیدن بعدی سردبیر اجرایی منجر به بار newsroom.

در میان نامزدها تبلیغ برای موفقیت دین Baquet در حال A. G. پسر عموی دستیار سردبیر سام Dolnick (که نظارت این بار' گسترش به تصویری و صوتی سخنرانی) و Baquet شماره 2 مدیریت ویرایشگر Joseph Kahn.

با توجه به بار کارکنان, A. G. تحت تاثیر قرار همکاران و کارکنان با عدم وجود خود را از دعا و, اشتها خود را برای کار سخت و لغو احکام صادره ی روزنامه نگاری. "او بهتر خبرنگار از پدر یا پدر بزرگ او" گفت: دیرین بار خودی با اشاره به اواخر آرتور "پانچ" Sulzberger سختی سابق دریایی بود که ناشر از سال 1963 تا سال 1992.

A. G. نیز ثابت شده است تمایل خود را به سر و صدا قفس و ناراحت سنت با معروف خود را در سال 2014 در خانه و نوآوری گزارش—که به نحوی به دست آمده BuzzFeed منتشر شده و در آن به این نتیجه رسیدند که این بار بود و به شدت عقب مانده در پشت صنعت رسانه در آن دیجیتال و قابلیت های ویدیویی. "این بیش از 100 صفحه است. من به سرعت متوجه شدم آن یافته ها و انتقادات بودند ویرانگر" و سپس سردبیر اجرایی جیل آبرامسون نوشت تجار حقیقتیک کتاب در مورد—در میان مسائل دیگر—او شلیک از باریک تیتر-ساخت آشغال آتش اختلاف هماهنگ توسط A. G. پدر.

هفت ماه بعد از او ناشر در ماه جولای 2018, Sulzberger نشان ستون فقرات هنگامی که او در سخنرانی رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد خطرات خود را ضد, اخبار رسانه های بلاغت در طول یک جلسه در کاخ سفید است.

آن حادثه را یک پیروزی بود; در حال حاضر کمتر.

توسط یکی آگاه حساب Sulzberger موافق با بینش سابق BuzzFeed ویرایشگر بن اسمیت در حال حاضر بار رسانه ای و مقاله نویس است که آن را خوب به مردم را عصبانی فقط آن را انجام نمی شده توسط حادثه.

به عبارت دیگر این یک چیز را انتخاب کنید به گشاد گشاد راه رفتن به جنجال با چشمان باز, اما آن را کاملا دیگری به تلو تلو خوردن به آن است. پنبه ستون یک مثال از دومی است. این چنین انفجاری لحظه و نظر تیم بود تا دچار آسیب های روانی, Sulzberger بر این باور است که آن را دشوار است به درک چگونه بنت قادر خواهد بود برای پروژه اعتماد به نفس لازم به تجمع خود کارکنان منجر شود و آنها را از طریق طوفان آنها را با خیال راحت بازگشت دوباره و پس از آن ریاست تغییرات لازم برای رفع آنچه شکسته شد در op-ed روند.

در حالی که برخی در آن زمان ادعا می کنند که Sulzberger تا به حال در واکنش به جنجال به دنبال بنت استعفای برای دلجویی از اراذل و اوباش از وحشت مکرر تفسیر از هر گونه تصمیم گیری سریع ساخته شده تحت, سوراخ کردن بدن, موشکافی و اعتراض عمومی—کسانی که آشنا با تفکر گفت: Sulzberger خود می بالد در یک خط از معاندت که باعث می شود او مخالف به رکوع به فشارهای خارجی; در عوض, او سعی کرد در گفتگو با بنت و دیگران به متد تجزیه و تحلیل وضعیت و کشف کردن راه به جلو.

در میان کسانی که توصیه A. G. به قطع بنت سست برخی از حساب بود newsroom رهبر Baquet که نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر.

"در طول هفته گذشته او تبرئه خودش واقعا خوب" Times Co. مدیر اجرایی مارک تامپسون گفت: روزانه وحش. "او قاطع است بلکه متفکر و او به دقت گوش به مشاوره قبل از رسیدن به یک نتیجه گیری. او همچنین یک مشتری دشوار—او بارها و بارها ایستاده بود تا به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و من فکر کردم که هفته گذشته با وجود شرایط سخت و شرایط دردناک او با آرامش و متد رو به پایین چه اتفاقی افتاده است."

تامپسون افزود: "من نمی توانستم بیشتر احساس حقارت از دست دادن James بنت است که چنین اصلی و خلاق ویرایشگر. تا جایی که ما به پایان رسید تا فوق العاده غمگین. با این وجود من فکر می کنم روند A. G. رفت و از طریق سخت است به گسل. آن منجر به عواقب دردناک بود اما روشن نیست. که به من چیزی است که یک ناشر به انجام است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب