Tiananmen فعالان قفل شده است و از زوم

آمریکا و هنگ کنگ مبتنی بر فعالان باید گزارش خود را به حال زوم حساب به طور موقت به حالت تعلیق در زیر تیان آن من

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

آمریکا و هنگ کنگ مبتنی بر فعالان باید گزارش خود را به حال زوم حساب به طور موقت به حالت تعلیق در زیر تیان آن من شد. زوم گفت: شرکت کنندگان ملزم به پیروی مربوطه قوانین محلی است.

زوم تصویری ارتباطات به طور موقت به حالت تعلیق حساب کاربری متعلق به یک گروه از ما مبتنی بر چینی فعالان پس از آنها برگزار می شود یک رویداد به مناسبت 31 سالگرد چین در میدان تیان آن من تظاهرات بشردوستانه چین گفت: در روز پنج شنبه.

با توجه به گروه خود پرداخت ویدئو کنفرانس زوم حساب بسته شد در ماه ژوئن 7.

قبل از حساب خود را تعطیل فعالان میزبانی یک رویداد در مارس 31, که با بیش از 250 نفر در سراسر جهان در حالی که بیش از 4000 جریان آن را در رسانه های اجتماعی بسیاری از آنها از چین است.

بشردوستانه چین بنیانگذار ژو Fengsuo گفت که زوم شد و حیاتی برای رسیدن به چینی مخاطبان و "به یاد و بزرگداشت کشتار تیان آن من در طول coronavirus بیماری همه گیر."

زوم تایید ما مبتنی بر حساب معلق شده بود اما در حال حاضر فعال شده است.

ادامه مطلب: نظر: تیان آن من همواره در خدمت به عنوان یک اخلاقی برای یادگیری از

"هنگامی که یک جلسه برگزار می شود در سراسر کشورهای مختلف شرکت کنندگان در آن کشورها ملزم به پیروی مربوطه قوانین محلی گفته اند که در قالب یک ایمیل در بیانیه ای. "هدف ما برای محدود کردن اقدامات ما را به کسانی که لازم است مطابق با قانون محلی و به طور مداوم بررسی و بهبود روند ما در این مسائل است."

هنگ کنگ فعال مسدود شده

این سازمان از هنگ کنگ سالانه افروزی برای قربانیان چین تیان آن من كردم گفت فرانسه آژانس خبری AFP که او has been locked out, Zoom پس از 22 ماه مه هنگامی که خود را از داد و سعی کرد به میزبان آنلاین بحث در مورد پکن نفوذ جهانی.

"حساب های معلق قبل از بحث آغاز شده است. من خواسته ام زوم چند بار این است که آیا سانسور سیاسی اما آن را هرگز در پاسخ به من گفت:" لی Cheuk-یان گفت.

اخبار تولید شده تا نگرانی هایی است که این شرکت مستقر در کالیفرنیا است که به دنبال دلجویی از پکن است.

در ضمن زوم کرده است گفت: این کار به رفع اشکالات امنیتی به عنوان کاربر شماره های سر به فلک کشید زیر را در سراسر جهان coronavirus محدودیت. برخی از مدارس و کسب و کار را متوقف کرده اند با استفاده از ویدئو کنفرانس پلت فرم با استناد به نگرانی های حریم خصوصی.

در ماه مه زوم گفت که تعلیق رایگان ثبت نام کاربر در چین که تحلیلگران گفت: با هدف کاهش قرار گرفتن در معرض شرکت به چین است.

mvb/rt (AFP "رویترز" dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب