Tig Notaro تلاش برای هشدار دادن به ما در مورد Louis C. K. در حال حاضر او 'مبارک را به حرکت در را از او.

بefore تمام جهان می دانستند چه Louis C. K. شد تا در پشت درهای بسته Tig Notaro سعی کردم به ما هشدار می دهند. یک

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

بefore تمام جهان می دانستند چه Louis C. K. شد تا در پشت درهای بسته Tig Notaro سعی کردم به ما هشدار می دهند.

یک داستان از فصل دوم از آمازون سری یک, می سی سی پی , ویژه, یک skeevy رئیس در مقابل یک کارمند زن در برابر او خواهد شد. این بود که در ماه قبل از نیویورک تایمز منتشر شده نوامبر 2017 معرض شامل حساب های پنج زنانی که گفت: Louis C. K. انجام داده بود همان چیزی که به آنها است.

زمانی که از من خواسته Notaro در ماه اوت آن سال در مورد چه بود, پس از آن فقط شایعات اطراف این مرد که نام او هنوز هم به نظر می رسد به عنوان یک تهیه کننده اجرایی در او نشان می دهد—با وجود قوی اصرار که او "هرگز درگیر" در پروژه—Notaro در زمان طولانی مکث قبل از پاسخ دقت کنید.

"من فکر می کنم این مهم است که به مراقبت از که برای رسیدگی به این دلیل آن را جدی به حمله," او گفت:. "این جدی بود مورد آزار و اذیت. آن را جدی آن جدی آن جدی است."

که فصل دوم از یکی می سی سی پی به پایان رسید که آخرین آن پس از آمازون بدون تشریفات لغو آن را به همراه Jill Soloway را به طور مشابه معشوق فمینیستی کمدی من عاشق دیک. این تصمیم با برخی از ناامیدی برای Notaro بلکه یک دوز سالم از امداد.

"نیز وجود دارد که بخشی از من است که احساس وجود یک عنصر منفی که گره خورده بود به نشان می دهد از طریق خاص تولید کننده" Notaro به من می گوید در این هفته قسمت آخر خنده , پادکست تمایلی به حتی می گویند کمدین نام با صدای بلند. "بخشی از من هیجان زده بود فقط کلمه ای که OK آن لغو شده است و مانند همه حق اجازه بسته که فصل من آماده برای حرکت در زندگی است."

هر زمان که او می خواهد به بحث در مورد نشان می دهد Notaro می گوید آن را مانند Louis C. K. بود "در اتاق" به خصوص پس نام خود را به نظر می رسد در اعتبارات برای هر قسمت. "بنابراین من خوشحال هستم به حرکت در, از, که," او می گوید.

این یک شبیه مخمصه گرفتار شده است که قبلی آخر خنده مهمان Pamela Adlon که co-ایجاد FX نشان می دهد بهتر است همه چیز با Louis C. K. نام او هنوز هم به نظر می رسد در هر قسمت از نشان می دهد که با وجود این واقعیت است که او تا به حال هیچ دخالت در آن را پس از FX رسما قطع روابط با او را در سال 2017. Adlon به من گفت که او هنوز هم "افتخار" از کار او با او در هر دو لویی و همه چیز بهتراست به نام آیات در مورد رفتار خود را "ویرانگر است."

پس Notaro به تازگی راه اندازی مشاوره پادکست به نام نپرس Tigمن از او بپرسید در طول مکالمه ما در مورد بهترین مشاوره شغلی او تا کنون دریافت کرده است.

"من به یاد داشته باشید سارا سیلورمن به من گفتن سال پیش است که آن را خوب به عنوان یک پایه برای نگه داشتن گزینه های باز به گسترش افق دید خود را," او می گوید: "از آنجا که گاهی اوقات در جاده ها می شود نوع باریک زمانی که شما فقط در حال ایستاده." Notaro اضافه می کند که با تلاش از هر خیابان از کمدی "من چه من نمی خواهم به انجام است فقط به عنوان مهم به عنوان پیدا کردن آنچه که من می خواهم به انجام. آن را می سازد آنچه من می خواهم به انجام حتی بیشتر مهم است و بیشتر سرگرم کننده است."

چه Notaro می گوید او آموخته شده در طول دوره ساخت یکی می سی سی پی بود که او را دوست ندارد "پوشیدن تمام کلاه در یک بار" که آن را به showrunning و بازیگران در خود نشان می دهد.

"من نمی خواهم به انجام یک نمایش توسط خودم دوباره," او می گوید. در حالی که او تقریبا در هر صحنه از فصل اول او شروع به یک گام به عقب در فصل دو به منظور اجازه می دهد شخصیت های دیگر در این نمایش را بیشتر از املاک و مستغلات بر روی صفحه نمایش.

"اجازه دهید بگویم احمقانه ترین چیزی که در جهان اتفاق می افتد و کسی به ارمغان می آورد 'یکی می سی سی پی' بازگشت. من شرط می بندم آن را به عقب خواهد آمد و بدون [Louis C. K. s] نام در آن است."

"من هرگز واقعا با شناسایی بودن یک بازیگر," او می گوید: "حتی اگر من لذت بردم اقدام کنسرتهایی که من دریافت کردم از جمله یکی می سی سی پی و در حال حاضر ستاره بازحمت حرکت کردن. اما با فصل دوم یکی می سی سی پی, من به ارمغان آورد تا به تولید کنندگان است که من نمی خواهم آن را می شود تا بر من متمرکز کنه. من احساس مانند وجود دارد به اندازه کافی که در آن شما می توانید حرکت را از من دور. و من نمی باید در هر صحنه. من هنوز ستاره نشان می دهد اما آن را نمی کند به من علاقه به انجام یک نمایش شبیه است که در آن راه."

است که می گویند او نبود نا امید زمانی که او این خبر که آن را پایان دادن به.

"من هنوز هم می خواستم نشان می دهد," او می گوید. "من می خواستم برای انجام نشان می دهد و ما تا به حال یک میلیون داستان برای فصل سه. شما می دانید اگر برخی از دیوانه جهان اتفاق افتاده است که در آمازون و یا FX بود: "ما باید بازگرداندن این نشان می دهد راه اندازی مجدد یکی می سی سی پی"من با خوشحالی آن را انجام دهد و من می خواهم که یک میلیون چیز می گویند. و من هم احساس می کردم که در آن ما به پایان رسید در فصل دو بود—حتی اگر آن را در پایان نشان می دهد—آن را احساس مانند یک محل مناسب برای پایان دادن به اگر این باید لغو شود."

اگر نشان می دهد آیا دوباره در برخی دیگر از شبکه Notaro پیش بینی کرد که Louis C. K. نام دیگر نمی خواهد به نظر می رسد در اعتبارات است.

"اجازه دهید بگویم احمقانه ترین چیزی که در جهان اتفاق می افتد و کسی به ارمغان می آورد یکی می سی سی پی بازگشت," او می گوید: "من شرط می بندم آن را به عقب خواهد آمد که بدون نام در آن است."

هفته آینده در آخرین خنده پادکست: Monty Python بنیانگذاران John Cleese



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن