تیمبوکتو جنایات جنگی محاکمه مجموعه ای برای شروع در لاهه

اتهام اسلامگرا بازداشت در مالی در سال 2018 به محاکمه این هفته در دادگاه جنایی بین المللی. او متهم است که سازما

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

اتهام اسلامگرا بازداشت در مالی در سال 2018 به محاکمه این هفته در دادگاه جنایی بین المللی. او متهم است که سازماندهی جنایات جنگی از جمله شکنجه و تجاوز به عنف در شهر تیمبوکتو.

در سال 2012 یک ائتلاف از افراط گرایان اسلامی را اشغال شهر باستانی تیمبوکتو در صحرای کویر. آنها اعمال وحشیانه رژیم قتل و تجاوز به آنها در نظر گرفته می شود غیر مؤمنان و از بین بردن صد ساله مقدس است که آنها را دیدم به عنوان کفر آمیز.

دادستان ها در دادگاه جنایی بین المللی (ICC) در لاهه متهم Al Hassan Ag عبدل عزیز Ag محمد Ag محمود دستگیر شد و در سال 2018 بودن یکی از کسانی که افراط گرایان و حتی یک چهره برجسته در میان آنها است. آنها می گویند او یک عضو کلیدی از مغرب ("مدافعان ایمان") یک گروه شبه نظامی است که حکومت شمال مالی بین آوریل 2012 و ژانویه 2013.

Al Hassan شد عملا رئیس اسلامي پلیس و چنین بود که مسئول شکنجه و بدرفتاری از مردم بخصوص زنان, دادستان ها می گویند.

Fatou Bensouda at the ICC

رئیس دادستان در ICC فاتو آغاز می خواهد عدالت برای قربانیان

بلند فروشگاه از اتهامات

"بر اساس شواهد جمع آوری شده از دفتر من مدعی است که آقای آل حسن جنایات علیه بشریت و جنایات جنگی در تیمبوکتو مالی" رئیس دادستان ICC فاتو آغاز اظهار داشت در تصویری پس از بازداشت خود.

"ما همچنین ادعا می کنند که آقای Al Hassan خرس مسئولیت جنایات جنگی بی رحمانه و شکنجه, خشونت بر منزلت شخصی به ویژه تحقیر و بدرفتاری و تجاوز و برده داری جنسی" او ادامه داد.

ادامه مطلب: احمد بابا: تیمبوکتو دانشمند معروف

او گفت: Al Hassan نیز متهم بودن تا حدی مسئول برای تخریب تعدادی از قبور باستانی بر اساس قرار بت پرستی و همچنین برای تعیین مجازات بدون محاکمه.

"ما همچنان به قربانیان قبل از هر چیز در ذهن" گفت: آغاز. "ما در تلاش برای انجام آنچه ما می توانیم به طوری که آنها ممکن است رسیدن به عدالت آنها را به نيكي. من نیز متعهد به این نظر است که مبارزه با مصونیت از مجازات برای چنین جنایات قبر مثبت منجر به تقویت امنیت و ثبات در جامعه است. این بیش از حد من است, تعهد و امید برای Mali."

Destroyed mausoleum of Alfa Moya, an Islamic saint

اسلامگرایان از بین قبور مانند این یکی از سنت آلفا ملا

سوال از قدرت

آزمایشی است که برای شروع در لاهه روز سه شنبه بررسی خواهد کرد چقدر قدرت Al Hassan بود و اینکه آیا او بازیگری خود را و یا دستورالعمل های زیر از مغرب رهبری است.

به گفته توماس شیلر که اجرا می شود Mali دفتر کنراد Adenauer Stiftung یک مخزن فکر می کنم که وابسته به آلمان و حزب دموکرات مسیحی (CDU), Al Hassan تا به حال با مشخصات بالا در تیمبوکتو اما "نه از چهره های برجسته در میان نیروهای اسلامگرا به طور کلی."

"او قطعا نه یک بازیگر اصلی در این شغل که انجام شد مواضع نیروهای" شیلر گفت.

'مروارید کویر نابود شده

واقع در حدود 1000 کیلومتر (621 مایل) در شمال مالی را سرمایه, Bamako, تیمبوکتو بود یک بار با نام مستعار "مروارید کویر" و شناخته شده به عنوان "شهر 333 Saints." یونسکو طبقه بندی شده آن را یک میراث جهانی یونسکو در سال 1988.

پس از اسلامگرا ائتلاف که شامل مغرب و القاعده در مغرب اسلامی (AQMI) به اشغال بخش های بزرگی از شمال مالی از جمله تیمبوکتو در سال 2012 آن را بلافاصله مورد از بین بردن این شهر میراث فرهنگی است.

ICC دادستان همچنین متهم Al Hassan بودن کلام در این تخریب و به طرز وحشیانه ای از اعمال ممنوعیت موسیقی و رقص و هنر و ورزش است.

مالی و نیروهای فرانسوی آزاد این شهر در ژانویه 2013.

People attend a ceremony at a rebuilt mausoleum in Timbuktu

برخی از ساختمان ها در تیمبوکتو مانند این آرامگاه بازسازی شده است

دوم تیمبوکتو محاکمه

شیلر گفت: DW که دادگاه احتمالا نه علاقه ترین Malians از آنجا که اکثر مردم وجود دارد نبوده و متاثر از اسلام گرایان خشونت شمال مالی که بیشتر کم جمعیت.

"بسیاری از مردم در تیمبوکتو می دانیم که آل حسن است. اما بسیاری دیگر از Malians را نه شنیده و او را" او گفت:.

"بیشتر خواهد بود در تلاش برای اطمینان حاصل شود که خود را روزانه وضعیت امنیتی نیست و همچنان به بدتر," او اضافه شده است.

Al Hassan دوم اسلامگرا برای رفتن به دادگاه لاهه در رابطه با جنایات جنگی در ارتباط با تیمبوکتو. در سال 2016 ICC محکوم سابق مغرب رهبر Ahmad Al Faqi Al Mahdi به نه سال حبس پس از او اعتراف کرد برای از بین بردن تاریخی و زیارتگاه ها در شهرستان.

حدس و گمان وجود دارد که او ممکن است به نام تا به شهادت علیه امام حسن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن