به موقع کتاب "کشف" می شود بهترین فروشنده

پرفروشترین نویسنده اریک Seversen انتشار کتاب برجسته از قدرت بشر خواهد شد و پاداش از روابط انسان با مردم متفاوت

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

پرفروشترین نویسنده اریک Seversen انتشار کتاب برجسته از قدرت بشر خواهد شد و پاداش از روابط انسان با مردم متفاوت از خودمان است. به کتاب در دسترس همگان آن ذکر شده است برای $0.99 در کتاب راه اندازی ژوئن 24-30, 2020.
 
در کتاب "عادی به فوق العاده" (نازک برگ مطبوعات 2018) آقای Seversen نوشت: در مورد درست ماجراهای سفر را از طریق آفریقا زندگی با هند از راه دور و قبیله در آمازون و بیشتر. آقای Seversen به چالش کشیده فرضیات ما از معنی است. برجسته مکان های عجیب و غریب و نشست قابل توجه مردم در سراسر جهان "عادی به فوق العاده ای" نشان می دهد که چگونه همه ما می توانید انتخاب کنید که فوق العاده است.
 
در حال حاضر او در دوم کتاب "کاوش: ماجراهای فوق العاده از آسیب پذیری و قدرت" آقای Seversen همچنان به گرفتن درس از تعامل با مردم بسیار متفاوت از خود را در "کاوش" او در حال حاضر با چالش های مشترک ما مفروضات فرهنگی از شادی و موفقیت.
 
"خواندن این کتاب نه تنها حمل و نقل شما را به جنگل های آمازون و بیابان آلاسکا اما به مرکز جستجوی خود را برای زندگی در شرایط خود می گوید:" آدم کارول نویسنده "ساخت یک زندگی بزرگتر مانیفست." "من الهام می شود انسان بهتر و تجربه همه که زندگی به ما وعده داده (اما تضمین نمی کند)."
 
به گفته آقای Seversen آن است مهم تر از همیشه به آغوش تفاوت و تلاش برای درک ناخودآگاه الگوهای شباهت به جای تفاوت با دیگر مردم است. او امیدوار است که "کشف" مردم را به جستجو در ظاهر و باطن به کشف چگونه هر دو شادی و موفقیت در درون خود ما کنترل و هیچ کس دیگری را.
 
درباره نویسنده:
اریک Seversen دارای مدرک کارشناسی ارشد در انسان شناسی و گواهی پزشک مغز و اعصاب زبانی برنامه نویسی. او شده است به بیش از 80 کشور و تمام 50 ایالت در ایالات متحده آمریکا است. اریک از سال تدریس در سطح دانشگاه ها و سال ها از تجربه زندگی واقعی به ایجاد انگیزه در مردم برای اقدام است. اریک زندگی با همسر و دو پسر در لس آنجلس ،

ErikSeversen.com
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن