به Lana Del Rey, آلیسون روم و بقیه از "کارن" جمعی

وجود دارد یک بخش از زنان سفید پوست که نمی توانند از دیدن سیاه و قهوه ای زنان رشد. چیزی در مورد دستاوردهای زنان

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

وجود دارد یک بخش از زنان سفید پوست که نمی توانند از دیدن سیاه و قهوه ای زنان رشد. چیزی در مورد دستاوردهای زنان از رنگ می لرزد ممتاز و نا امنی مردم را به هسته. نگاهی به عنوان مثال خواننده Lana Del Rey و نیویورک تایمز مواد غذایی نویس آلیسون روم دو نفر که به تازگی نامیده شده است برای انتقاد از موفقیت زنان اقلیت.

بیش از کمی بیش از یک هفته چهره های عمومی خود را در اینترنت طوفان باعث پاسخ خود را به زنان رنگ و... موفقیت. و نه فقط موفق خواهد بود که بی پروا به اندازه کافی اما موفق در زمینه های است که آنها را در رقابت مستقیم با روم و دلم رعی.

این جفت ارز در زمان بی عکس در دستاوردهای زنان چند رنگ از Beyoncé به Chrissy Teigen. و انجام آنها را به دست آورده که "کارن" تاج جایزه مادی و معنوی تنها برای pettiest و بدبختی و بی ارزش ناراحت سفید زنانی که نمی تواند ایستاده به دیدن یک فرد از رنگ انجام هر کاری آنها بر این باورند تعدی امتیازات آنها احساس می کنید باید محفوظ است تنها به صورت (سفید) مردم آنها را دوست دارم.

"Karens" همیشه باعث آگاهانه نژادی یا کلاس تعصب. خشم اغلب منصفانه از ناخودآگاه جایی که اگر مغز خود را می رود, "من نمی دانم چرا این خاص [درج نژاد یا کلاس] کسی مرا اذیت, اما من باید با قرار دادن یک توقف به آن" در حالی که سفید و/یا ممتاز مردم گناه از همان اتهامات در بدون موضوع است. به عنوان آنها به نظر می رسد به آن را ببینید این ارائه می دهد آنها را به نفع deniability قابل قبول و حذف نیاز به آنها را به خود به خود تعصب و اعتراف به تقصیر آنها است.

به عنوان "Karens" دل ری و روم هر دو در حال حاضر اقامت در اعماق عمومی در کنار امثال کباب بکی اجازه پتی, Cornerstore کارولین و بسیاری دیگر.

بر خلاف آنچه برخی ممکن است فکر می کنم "کارن" است نه یک لکه دار کردن. و به کسانی که این برچسب باعث به من پیشنهاد یکی از مورد علاقه من, عبارات: "یک ضربه سگ را holler."

نه همه زنان سفید پوست هستند "Karens" اما "کارن" یک نام مورد الهام امتیاز سفید و ضد سیاهی/نژاد پرستی. Birthed در الگوی رفتاری-فرهنگ نام مظهر ذات حق و بی دلیل خشم زیاد آن را همتای مرد "چاد." آن را ساده و در دو هجا گرفتن همه که فورا فریاد می زند "من می خواهم به صحبت می کنند به مدیر خود را!" "کارن" را بازجویی و یا با پلیس تماس بگیرید در هر فرد سیاه و سفید او بداند مشکوک به سادگی برای موجود.

و آخرین چیزی که "کارن" می خواهد برای دیدن سیاه و قهوه ای مردم بهتر از او است ،

پس چگونه یک زن را تا پایان در "کارن" جمعی?

برای رومی آن آغاز شده و با مصاحبه در مصرف کننده جدید که در آن او به ضرب گلوله خودش را در پای هنگامی که او اعلام کرد که Chrissy Teigen هدف خط از لوازم آشپزخانه و محبوب Instagram حساب که رومی به نام "محتوای مزرعه" "horrifies" و چیزی است که او می خواهم "هرگز آرزوی به انجام." او سپس در زمان خفیف ادب سازماندهی مشاور ماری کوندو برای آنچه او تعبیر به فروش است. (Kondo عرضه یک خط از سازمان لوازم جانبی در اوایل این سال است.)

روم تصمیم به تماس دو رنگ برای انجام دقیقا چه تعداد بی شماری از زنان سفید (مانند گوک بنیانگذار Gwyneth Paltrow) انجام داده اند و به راحتی هرگز ذکر آن سفید زنان در همان نور منفی. که به احتمال زیاد به دلیل, در, درست, "کارن" فرم خشم نیست در مورد عمل خود را, اما در مورد کسی که ارتکاب آن است. آیا آشکارا یا ناخودآگاه این پیام این است: چگونه جرات این غیر سفید زنان انجام آنچه روم نشده است قادر به? و یا چگونه جرات آنها دریافت شناخت از طریق تاکتیک های است که تنها زنان سفید باید پر رونق ،

"بر خلاف آنچه برخی ممکن است فکر می کنم 'کارن" است نه یک لکه دار کردن. و به کسانی که این برچسب باعث به من پیشنهاد یکی از عبارات مورد علاقه من: 'آمار سگ را holler.'"

روم پس از آن عذرخواهی کرد (و Teigen پذیرفته شده است که معذرت) اما نه قبل از توییتر برای آمد که ،

در روز پنج شنبه, Del Rey در یک Instagram پست که اتفاق افتاده است برای مطابقت با زمان های اخیر آلبوم اعلام نام *تخلیه گلو* "دوجا گربه آریانا [گراند] Camila [Cabello], Cardi, B, Kehlani و Nicki Minaj و بیانسه" ذکر خود را چگونه تحریک آمیز موسیقی دریافت ستایش در حالی که او شده است lambasted برای "glamorizing" سوء استفاده. (او اذعان کرده است که او آهنگ "کولا" بود که تا حدی الهام گرفته شده توسط Harvey Weinstein.)

فراتر از این واقعیت است که "Summertime Sadness" خواننده پست آغاز شده و با عبارت "انسان فرهنگ"—دختر که فرهنگ ؟ لطفا stop—نقطه Del Rey به ظاهر تلاش کردند تا در مورد ترک اتاق را برای موفقیت زنان از تمام گوشه و کنار فمینیستی طیف سقوط کرد ،

چرا نمی تواند "کارن Del Rey" همان بیانیه بدون تماس از زنان از رنگ است که تا به حال به مبارزه برای حق برای به دست آوردن حتی یک خرده از شناخت افراد در صنعت موسیقی دریافت کرده اند هنوز که هنوز قادر به رسیدن به قلل اصلی موفقیت است ؟ (به یاد داشته باشید سال Beyoncé از دست داده آلبوم سال برای لیموناد به Adele به دلیل گرمی خدایان اعتقاد داشت بهترین شهری معاصر آلبوم غنیمت بود خوب به اندازه کافی برای مسلما یکی از بهترین هنرمندان دوران مدرن? پس از آن بود screwed تا حتی Adele به نام آن است.)

مطمئن شوید که شما می توانید آن را یک "تصادف" که اکثریت مردم Del Rey ذکر شد زنان از رنگ اما او فقط به عنوان به راحتی می تواند ذکر کرده اند هر متعدد سفید هنرمندانی که همچنین با استفاده از تمایلات جنسی خود را به عنوان یک دارایی در موسیقی خود را. (چه چیزی بدتر از زنان او را نام نیست حتی نوازندگان در نوع خود.) اما پیروزی خود را به نحوی نیست افزایش به سطح فاحش به اندازه کافی در خط مقدم از ذهن او زمانی که او نوشت که بد درک پست.

در یک تلاش ناموفق برای نجات خودش Del Rey پاسخ به پست خود در Instagram, روشن است که او در لیست نوازندگان نبود انگیزه های نژاد (ما شنیده ایم که یکی قبل) و این که "وجود دارد برخی از زنان که فرهنگ نمی خواهند به صدا..."

منظور شما فقط مانند زنان از رنگ که موفقیت شما نگران بودند زیرا آنها outshone خود را ؟ که دیگر چیزی در مورد "کارن": او مشکوک است از زنان از رنگ هنگامی که موفقیت های خود را تحت الشعاع قرار دادن خود و او به نظر می رسد هرگز به طور کامل درک که در آن سیاه و سفید و قهوه ای مردم نظرات خود را صدمه دیده اند در حال آمدن از. و اگر او آن را طول می کشد خشم یک هزار توییتهایی قبل از او حتی شروع به درک. (قربانی شما کارت نمی خواهد در اینجا کار می کنند،)

در یک عاطفی گردباد او را از بند باز کردن خشم است که disregards احساسات و تاریخ از مردم از رنگ. اما هنگامی که او را به نام شده است از آن به طور ناگهانی "در مورد نژاد" و او واقعا می خواهد شما را به می دانم که این مورد جدا شده و او را مانند آن.

برو بیرون اینجا کارن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب