Tommy Hilfiger متعهد به پیشبرد اقلیت نمایندگی در سراسر مد و صنایع خلاق

Tommy Hilfiger است که متعلق به PVH Corp. [NYSE: PVH] راه اندازی مردم محل برنامه سه-pillared پلت فرم اولیه تعهد

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

Tommy Hilfiger است که متعلق به PVH Corp. [NYSE: PVH] راه اندازی مردم محل برنامه سه-pillared پلت فرم اولیه تعهد حداقل 5 میلیون دلار در بودجه سالانه برای سه سال آینده است که به دنبال پیشبرد نمایندگی سیاه بومی و مردم از رنگ (BIPOC) در مد و صنایع خلاق ، محور در اطراف مشارکت حرفه ای دسترسی و صنعت, رهبری, این برنامه به دنبال رسیدن به سازگار و دراز مدت تغییر دهید.

مشارکت & نمایندگی:

  • TOMMY HILFIGER افزایش خواهد متنوع آن استعداد خط لوله, تمرکز بر روی هدف-led همکاری است که به طور خاص افزایش اقلیت دید و همکاری با سازمان های خلاق و همسالان که ماموریت است که برای پیشبرد BIPOC نمایندگی و حقوق صاحبان سهام در صنعت مد است.

پشتیبانی حرفه ای و صنایع دسترسی:

  • برای پیشبرد نمایندگی از جوامع اقلیت در مد و صنایع خلاق با نام تجاری را با استفاده از آن دانش و منابع را به اطمینان حاصل شود فرصت های شغلی با ارائه دسترسی به اطلاعات و یا مواد فیزیکی, متخصص, مشاوره, صنعت, معرفی, و بیشتر.

صنعت رهبری:

  • برای افزایش نمایندگی در هر سطح Tommy Hilfiger
    متعهد به مستقل صنعت-تجزیه و تحلیل گسترده ای از تنوع سهام و ورود در صنعت مد و کار در جهت ایجاد بتنی با برنامه عمل برای استفاده داخلی است که همچنین می تواند به اشتراک گذاشته شده با گسترده تر در صنعت مد.

در پایان ممکن است, Tommy Hilfiger مشترک تماس های شخصی به عمل خود اسم کسب و کار در میان سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. این تحریک تغییر به سوی یک فرهنگ بیشتر گوش دادن و یادگیری و تعامل هر دو داخلی و با صنعت مد برای درک بهتر نقش نام تجاری باید به پشتیبانی BIPOC جوامع است. متعاقب آن تعهد قرار می دهد به عمل Tommy Hilfiger را در چشم انداز وسیع تری برای تغییر درایو در سراسر صنعت و تقویت شرکت های اجتماعی و پایداری زیست محیطی ماموریت برای ایجاد مد که زباله هیچ چیز و از همه است.

"چه اتفاق می افتد به جوامع سیاه در ایالات متحده و در سراسر جهان هیچ جایی در جامعه ما" گفت: Tommy Hilfiger. "این واقعیت است که آن را ادامه داده است وجود داشته باشد در صنعت ما – آشکارا و سیستمیک – غیر قابل قبول است. ما دور پشت سر گذاشت که در آن ما باید در دستیابی به متنوع نمایندگی. نباید آن را گرفته اند و ما در این مدت به اذعان کرد که اما ما مصمم و متعهد به تغییر آن جلو می رویم. ما خواهد بود عمدی بی باک و تزلزل در اعمال ما را. از طریق مردم محل برنامه ما استفاده از پلت فرم ما به ایجاد فرصت ها و ایستادن برای آنچه درست است."

این برنامه طول می کشد نام خود را از Tommy Hilfiger اولین فروشگاه که باز در سال 1969 در Hilfiger وطن از المیرا, New York. در تنها 18 سال, Hilfiger ایجاد شده که مردم محل به عنوان یک فضای اختصاص داده شده برای مردم از تمام جنبه های زندگی به گرد هم می آیند برای لذت بردن از هنر و موسیقی و مد و فرهنگ پاپ. شکل انقلاب فرهنگی از دهه 1960 اصلی فروشگاه و پرورش تبادل ایده ها تشویق معتبر خود بیان و به چالش کشیده هنجارهای اجتماعی. در این روح است که افراد جدید را به جای برنامه تاسیس شده است و ادامه خواهد داد به گسترش است.

"به عنوان یک شرکت ما انجام داده اند به اندازه کافی" گفت: Martijn Hagman, مدیر عامل شرکت تامی هیلفیگر جهانی و PVH اروپا است. "اما ما مصمم به انجام بهتر. ما در حال بدست گرفتن اقدام فوری برای اطمینان حاصل شود که BIPOC جوامع در صنعت مد احساس نشان شنیده و به همان اندازه خوش آمدید به صندلی خود را در جدول. مردم محل سفر شروع می شود در حال حاضر با یک گروه اختصاص داده های داخلی ساختار حکومت است که درایو و گزارش به طور منظم در دراز مدت هدف از پلت فرم. این شرکت تعهد و اولین گام در یک سفر طولانی برای آنچه که مردم محل برنامه می تواند رسیدن به."

تامی هیلفیگر در حال ساخت یک ساختار حکومت برای نظارت بر مردم محل برنامه و اطمینان از موفقیت آن است. ارشد رهبری منصوب خواهد شد به طور مستقیم این برنامه سرعت بخشیدن به رشد داخلی و خارجی و حفظ تمرکز بر شفافیت از طریق به طور منظم گزارش پیشرفت و ضربه ساخته شده است. مردم محل برنامه در حال حاضر تیم درگیر شدن در بحث صنعت با همسالان و همکاران که می تواند کمک به پیشبرد پلت فرم ماموریت و به حداکثر رساندن تاثیر در طول مد چشم انداز است.

PVH Corp. و کل آن با نام تجاری نمونه کارها است که مبارزه علیه نژاد پرستی. PVH خواهد شد و استفاده از منابع آن و سیستم عامل برای TOMMY HILFIGER, کالوین کلاین IZOD Van Heusen, پیکان, وارنر, اولگا, True&Co. و عطرهای مردانه برای کمک به پایان نژادی و نابرابری. این PVH بنیاد اهدا $100,000 به هر یک از NAACP دفاع حقوقی و صندوق آموزش و پرورش است که پشتیبانی از نژادی عدالت از طریق وکالت تاثیر دادخواهی و آموزش و پرورش و ملی شهری لیگ یک تاریخی حقوق مدنی سازمان اختصاص داده شده به توانمندسازی اقتصادی و برابری و عدالت اجتماعی است. در ماه ژوئن, PVH بنیاد بیشتر همسان 100 درصد از کمک های خیریه ساخته شده توسط همکاران در سطح جهانی به سازمان حمایت از نژادی عدالت است.

به عنوان بخشی از PVH, خانواده, Tommy Hilfiger نیز ساخت فوری داخلی گام برای تبدیل شدن به بیشتر مطلع کمتر مغرضانه سازمان با احساس تعلق قوی. به آدرس کاستی در آن داخلی BIPOC نمایندگی این شرکت راه اندازی کرده است یک جامع طرح اقدام به عنوان نقطه شروع در سفر خود به آدرس بیشتر تبعیض و بی عدالتی و نابرابری و نژادپرستی. جامع طرح اقدام را شکل خواهد داد که چگونه شرکت حرکت می کند و نزدیک به منعکس کننده تنوع مصرف کننده خود را پایه. این شروع می شود با مراحل زیر:

گوش دادن:

  • ایجاد فرصت های بیشتر برای همه همکاران را به گوش دادن و شنیده می شود.
  • تجهیز رهبران و استخدام مدیران در تمام سطوح با ابزار و منابع به منظور توسعه یک درک عمیق تر از نژادپرستی نظاممند امتیاز و تمایل به تبدیل شدن به قوی تر متحدان و طرفداران برای تغییر.

یادگیری:

  • نورد اجباری مستمر ناخودآگاه تعصب آموزش به همه همکاران.
  • بیرون ساختمان اختصاص داده شده گنجاندن & تنوع منابع دیجیتال کانال های در دسترس به تمام همکاران.
  • راه اندازی یک آموزشی و اطلاعاتی سری رویداد برای همکاران در نژادی عدالت است.

عمل:

  • گسترش کسب و کار منابع گروه (BRGs) شامل منطقه ای فصل اختصاص داده شده به پیشبرد توانمند سازی و تقویت BIPOC صدای در دفاتر ما در سراسر جهان است.
  • جذب بیشتر متنوع استعداد در حال تحول استخدام سیاست ها و شیوه های ریخته گری net گسترده تر و متفکرانه افزایش نمایندگی در تمام سطوح سازمان.

دوستان و پیروان تجاری دعوت به پیوستن به گفتگو در رسانه های اجتماعی با استفاده از #Tommy Hilfiger و @, TommyHilfiger.

در مورد تامی هیلفیگر

با یک نام تجاری مجموعه که شامل TOMMY HILFIGER و تامی لی, Tommy Hilfiger یکی از ترین در جهان به رسمیت شناخته شده حق بیمه طراح شیوه زندگی گروه. تمرکز خود را طراحی و بازاریابی با کیفیت بالا مردان را متناسب با لباس و ورزشی زنان مجموعه پوشاک و ورزشی kidswear جین مجموعه, لباس زیر (از جمله لباس خواب و loungewear) کفش و لوازم جانبی. از طریق انتخاب مجوز Tommy Hilfiger ارائه می دهد مکمل شیوه زندگی, محصولات مانند عینک, ساعت, عطر, شنا, خال کوبی, چرم, کالا, لوازم و چمدان. این تامی لی خط محصول شامل jeanswear و کفش مردانه و زنانه لوازم جانبی و عطر. کالا تحت TOMMY HILFIGER و تامی لی برندهای موجود به مصرف کنندگان در سراسر جهان از طریق یک شبکه گسترده از تامی هیلفیگر و تامی لی فروشگاه های خرده فروشی منجر تخصص و فروشگاه و انتخاب خرده فروشان آنلاین و در تامی.com.

در مورد PVH Corp.

PVH یکی از مهمترین و تحسین مد و سبک زندگی شرکت ها در جهان است. ما قدرت برندها که درایو مد به جلو – برای خوب است. نام تجاری ما نمونه کارها شامل یاد CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, پیکان, وارنر, اولگا و عطرهای مردانه مارک ها و همچنین دیجیتال-محور True&Co. همراز با نام تجاری. ما در بازار انواع کالاهای تحت این و دیگر ملی و بین المللی شناخته شده مالکیت و مجوز علامت های تجاری. PVH دارای بیش از 40 ، 000 همکاران فعال در بیش از 40 کشور و $9.9 میلیارد دلار درآمد سالانه. که قدرت ما است. که قدرت PVH.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب