ترس بیش از حد برای رفتن به فیلم ؟ در اینجا برخی از کشور بهترین Drive-Ins

یکs یک کودک در حال رشد در دهه 60 در ایندیانا چند چیز به عنوان شیرین به عنوان یک شنبه شب در درایو در. آن را ارز

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

یکs یک کودک در حال رشد در دهه 60 در ایندیانا چند چیز به عنوان شیرین به عنوان یک شنبه شب در درایو در. آن را ارزان فرار و کیفیت هم خانواده است. شما لازم نیست به نگرانی در مورد آنچه را می پوشند. در واقع کوچکترین آنهایی که اغلب در سهامی خاص به طوری که به عنوان به زودی به عنوان ما به خانه آنها بلافاصله می تواند قرار داده می شود-d. وجود دارد چیزی در مورد ستون به حد مرگ با خواهر دنج و راحت به تماشای صفحه نمایش بزرگ بود که راه بهتر از تلویزیون است. هنوز هم بهتر, اگر آن را یک هفته پرداخت و ما به آمار امتیازی ایستاده است. اگر نه کوزه Kool-Aid و در خانه پاپ کورن شد فقط به عنوان خوب.

با coronavirus که تکه آمریکا بسیار محبوب در 50s و 60s گشت. "همه چیز قدیمی است جدید دوباره می گوید:" مایکل کیلگور که اجرا می شود Carload.com و نویسنده Drive-Ins از مسیر 66.

در اوج خود وجود دارد برخی از 4000 drive-ins. به عنوان از اکتبر 2019 وجود دارد 305 با توجه به ایالات رانندگی در تئاتر انجمن صاحبان. گسترده فضاهای باز هستند ایده آل برای اجتماعی فاصله. جاذبه نیست, فقط, فیلم, اما drive-ins نیز تبدیل به سالن برای کنسرت فارغ التحصیلی و وقایع کسب و کار.

در حال حاضر وجود دارد یک رونق در pop-up drive-ins. این تابستان استادیوم یانکی را به پارکینگ تبدیل خواهد شد به بالای شهر رانندگی در تجربه با اجرای زنده با استعداد محلی ماشین سمت شام خدمات از فروشندگان خیابانی, نوشیدنی, فیلم, بازی, بخت آزمایی و جالب. بلیط آنلاین به فروش می رسد در اول بیا اول خدمت اساس. این است که زاییده افکار MASC مهمان نوازی ، راک, ورزشگاه, صفحه اصلی, NFL میامی دلفین ها به تازگی اعلام کرد که آن را به نوبه خود زمینه خود را به یک درایو در تابستان. آن را نمایش خواهد Miami Dolphins محتوا از تیم, تاریخ, کلاسیک, فیلم, میزبان شروع مراسم و رویدادهای دیگر. کارآفرینان خلاق مانند کریستوفر Escobar که تا به حال برای به میدان تئاتر در آتلانتا اواسط ماه مارس به دلیل COVID-19, خود را تبدیل تئاتر پارکینگ و که از یک تریک تئاتر را که بسته بود به دلیل بیماری همه گیر به drive-ins.

بنابراین تجدید حیات درایو به احتمال زیاد به محو شدن را به عنوان به زودی به عنوان همه گیر می شود ، Brynne Moseley که همراه با پدر خود کمک می کند تا اجرا تعطیلات رانندگی در راکپرت ایندیانا که مادر بزرگ خود را صاحب می گوید: "نه وجود دارد بسیاری از drive-ins چپ در کشور است. من معتقدم سرگرم کننده و منحصر به فرد از درایو ها همیشه باقی می ماند. حتی زمانی که مردم حق انتخاب بیشتر از همه چیز برای انجام این درایو هنوز هم در فهرست خود را از گزینه."

در اینجا یک نگاه ببینید در زشتی در برخی از درایو ها در سراسر ایالات متحده

Snowmass رانندگی در کنسرت, Snowmass, کلرادو

نگه داشتن روح Snowmass رایگان سری کنسرت زنده درایو به Snowmass شهر پارک برای Snowmass جدید ماهانه رانندگی در کنسرت. در جولای 23, 20 آگوست و سپتامبر 17, یک موبایل مرحله فعال خواهد شد در Snowmass شهر پارک شامل موسیقی زنده از انواع ژانرها و گروههای موسیقی است. دوستداران موسیقی را برای حفظ اجتماعی فاصله باقی مانده در درون خود فضای پارکینگ.

پلازا تئاتر کلیبرن تگزاس

پس از آن وجود دارد "درایو" زندگی در تئاتر تجربه است. در کلیبرن تگزاس "drive-in سرگرمی" و "خودرو رازک" بازگشت en vogue. پلازا گروه بسته شد و در دور زنده تئاتر محل برگزاری به دلیل COVID-19. آنها راه اندازی یک سری جدید از "درایو" اجرای تئاتر. هر شنبه شب یک گروه از (اجتماعی فاصله) نوازندگان صحنه را بنا بر تسهیلات پارکینگ برای زنده موسیقی revue. مهمانان دیده بان از اتومبیل های خود را به گوش دادن به صوتی از طریق وسیله نقلیه خود را و رادیو. هر هفته یک های مختلف نشان می دهد. گرسنه ؟ هیچ مشکل مردمی در نزدیکی سیاه گوسفند بع بع & Grill تحویل شام به ماشین خود را. پذیرش رایگان کمک های مالی مینماید.

تری گاومیش کوهان دار امریکایی تگزاس رانندگی در شب فیلم Cheyenne, وایومینگ

مزرعه به تازگی راه اندازی یک درایو در شب فیلم که همچنین ویژگی های موسیقی زنده در 7 تا زمانی که خورشید پایین می رود. قیمت 25 دلار برای یک نقطه پارکینگ. شما می توانید انتخاب کنید به "پرداخت یک نقطه پارکینگ به جلو" برای یک عضو از خدمات و صنعت مهمان نوازی منفی نهفته COVID-19. خرید گراب از طریق همراه خود را و آن را به ماشین خود را.

Quasar رانندگی در تئاتر دره نبراسکا

داستان می رود جف و جنی Karls محبت drive-ins و ماه عسل خود را حتی شامل یک شب در یک درایو در. آنها زندگی رویا و باز خواهد شد تنها رانندگی در تئاتر در اوماها منطقه در ماه جولای. پشت پا زدن زیر ستاره ها در سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل و در اولین اجرای فیلم در روز جمعه و شنبه پنج شنبه شب است همه چیز در مورد نكن.

رانندگی در سایر متری هوستون تگزاس

این اخیرا علاوه بر پشت بام سینما باشگاه (یک گروه از رانندگی در تئاتر) نقد مدرن و کلاسیک فیلم. فکر می کنم مدرسه جدیدخود را دریافت کنید برگر مرغ کبابی یا گیاهی ساندویچ و سیب زمینی سرخ کرده از یک کامیون مواد غذایی و یا فیلم کرایه مانند پاپ کورن و نبات از تماس با ما نوار اسنک سفارش و پرداخت آنلاین و انتخاب کنید تا در کیوسک. گرفتن یک آبجو از بوفالو بایو Brewing Co. در محل.

Falconwood پارک Bellevue, نبراسکا

در طول تابستان خیس خوردن در مناظر, تپه, در حالی که دلسرد کننده ای در رانندگی-در کنسرت. قطع در اتومبیل خود را و چک کردن استعداد های محلی. شما خود را به ارمغان بیاورد موضوعات است. سرگرم کننده را می توان برای $20 یک فرد است.

تعطیلات دوقلو رانندگی در فورت کالینز کلرادو

هر شب از هفته باد راه خود را به تعطیلات دوقلو در بر داشت در نزدیکی Horsetooth مخزن. چگونه است که برای تنظیم پرنیان? این درایو در اطراف بوده است در اواخر دهه 1960 و تنها درایو در سمت چپ در این شهرستان است. به تازگی به کسب و کار پررونق است مانند دوران اوج خود را. نگاه به جلو به رویدادهای خاص مانند دو روز Beanstalk جشنواره موسیقی ژوئن 26 و 27هفتم. سازمان دیده بان اجرا بازی بر روی دو صفحه نمایش و گوش دادن به موسیقی در ماشین خود را از طریق یک برد کوتاه رادیویی FM.

توپی 30A جنوبی والتون فلوریدا

آن را دریافت نمی کند بیشتر, دلتنگ تر از توپی در 30A, گسترده, هوای آزاد, سرگرمی پلازا ارائه می دهد که فیلم در فضای باز در یک مگا LED Jumbotron. در حالی که نه یک درایو در هر سه این فیلم در فضای باز محل با مقدار زیادی از فضای. شما پیدا کردن نسخه های بالا از همه آمریکایی مورد علاقه های شما مانند همبرگر, milk shakes, توپ های برفی و پنی آب نبات برای بازگرداندن خاطرات شیرین زمان. برای رشد سرگرم کننده وجود دارد دو میله در خدمت صنعت کوکتل و آبجو.

رفتن به مدرسه

موبرلی پنج & Drive موبرلی میسوری

برای 70 سال این بوده است که نقطه به گرفتن یک تلنگر. این طراحی شده است جمعیت زیادی در طول همه گیر و صاحبان می گویند برخی از افراد در حال رانندگی از یک ساعت دور برای یک شب بیرون از خانه. شما می توانید همه چیز را در راه خود. نمی شود شگفت زده اگر شما نقطه یک بچه در آغوش کشیدن یک کیسه خواب در سقف خانواده ،

غروب آفتاب-الیس درایو Shinnston, West Virginia

در حالی که رانندگی در جشن آن 73rd فصل. این تغییر با زمان; گسترش آن فراتر از تعطیلات آخر هفته و در حال حاضر شامل چهار شنبه شب. شما دو ویژگی از اولین اجرا ، آن را به میزبان خود اول عروسی و کشور کنسرت موسیقی در این تابستان.

راه هوایی درایو در تئاتر, ماهی کریک ویسکانسین

یکی دیگر از مو, اماتور, لاتین است راه هوایی درایو که باز هفت دهه پیش. اگر آن را در تابستان و پس از این فیلم در زمان طولانی به طور مداوم در حال اجرا از درایو در ویسکانسین. این متعلق به خانواده تئاتر افتخارات گذشته با آن سال 1950 کلاسیک بلندگو در چهار ردیف و همچنین صدای خود را از طریق ماشین رادیو FM. برای کمی تفریح وجود دارد کارتون قدیمی تبلیغات نشان داده شده است قبل از این فیلم است.

دریاچه نقره ای دوقلو Drive-In, Perry, نیویورک

شبانه شما پیدا کردن دو فیلم در حال پخش بر روی هر صفحه نمایش در تئاتر شده است که در اطراف از سال 1949. وجود دارد بیش از فیلم برای سرگرمی شما. یک بار به طور کامل بازگشایی وجود دارد یک سالن بستنی, پیتزا فروشی, بازی, زمین بازی و 18 سوراخ گلف مینیاتوری.

حمل و نقل رانندگی در Lockport نیویورک

Lockport شناخته شده بودن این خانه معروف پرواز از پنج قفل بر روی کانال ایری یک پله قفل ساخته شده برای بلند کردن یا پایین تر از یک کانال قایق بیش از پرتگاه نیاگارا در پنج مرحله. پس از 1950s درایو بوده است بخشی از جامعه است. امروز قبل از شروع هر فیلم Transit درایو در نشان می دهد که 30 ثانیه بزرگداشت کلیپ به مناسبت خط مقدم پاسخ و ضروری کارگران که مشغول به کار خستگی ناپذیر برای جامعه است. آنها همچنین درخواست مشتریان به صدای خوک یا گراز شاخ آنها با صدای بلند و افتخار به عنوان یک راه به می گویند با تشکر از شما. فیلم اجرای شبانه.

دایره رانندگی در تئاتر اسکرانتون پنسیلوانیا

این یکی از طولانی ترین در حال اجرا drive-ins در امریکا است. در حالی که در اطراف از سال 1949 تئاتر است که چیزی جز منسوخ شده است. آن را دارای دو فوت مربع 5000 صفحه نمایش, دولت از هنر دیجیتال طرح و صوتی. تئاتر ویژگی های معاصر, فیلم آوریل – نوامبر روز جمعه-شب سه شنبه. در علاوه بر این به فیلم فضایی همچنین به عنوان یک فضای باز در بازار. محلی و کشاورزان و صنعتگران و crafters ارائه انواع محصولات تازه و محصولات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب