بالا متحده مربیان شنا ساشا گری آغشته آنها تحت پوشش آن تا دهه: دعاوی

به عنوان یک دختر 11 ساله انتخاب شده برای آموزش تحت افسانه ای شنا مربی اندرو شاه دبرا Grodensky اعتقاد او به مق

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

به عنوان یک دختر 11 ساله انتخاب شده برای آموزش تحت افسانه ای شنا مربی اندرو شاه دبرا Grodensky اعتقاد او به مقصد برای تبدیل شدن به یک ستاره المپیک. اما 15, او تا به حال ترک این ورزش از ترس سال های پس از اخلال اتهام تجاوز جنسی توسط شاه به اوج خود رسید که در او مربی و سپس 37 درخواست او را به ازدواج با او.

"من سوء استفاده شد و 100 درصد قابل پیشگیری" Grodensky, 51 روز چهارشنبه گفت: به عنوان او طرح دعوی در دادگاه در برابر ایالات متحده آمریکا شنا. "من باور دارم من زندگی سیر شده اند به شدت متفاوت است اگر ایالات متحده آمریکا شنا نیست یک فرهنگ است که فعال مربیگری سوء استفاده جنسی. آن بود که فرهنگ است که اجازه اندی پادشاه به سوء استفاده از من برای سال بدون نتیجه است."

Grodensky یکی از شش زن به فایل یک سری از پرونده های حقوقی علیه ایالات متحده آمریکا شنا روز چهارشنبه ادعا بدن حاکم نادیده گرفته شود نشانه هایی از سوء استفاده جنسی توسط سابق ایالات متحده المپیک مربی میچ Ivey و دیگر کارکنان در تصمیم گیری است که کشت یک فرهنگ سوء استفاده برای چندین دهه است.

سه پرونده های حقوقی ثبت در Alameda County Superior Court و اورنج کانتی تحت کالیفرنیا جدید سوء استفاده جنسی قربانیان قانون مدعی سوء استفاده توسط Ivey سابق سن خوزه مربی شنا اندرو کینگ و تیم ملی مدیر اورت Uchiyama قدمت آن به سال 1980.

زنان محرمانه ایالات متحده آمریکا شنا می دانستم که این مربیان بودند شکارچیان جنسی, اما هنوز هم ارائه دسترسی به ده ها تن از شناگران در یک تصمیم است که از بالا به پایین—از مدیر اجرایی سابق چاک Wielgus به انجمن های محلی و باشگاه است.

سیستماتیک پوشش این زنان ادعا شده یک فرهنگ است که هنوز هم وجود دارد با ایالات متحده آمریکا شنا.

Grodensky مدعی پادشاه با نزدیک شدن به پدر و مادر خود را در مورد مربیگری او در سال 1980. در ابتدا هیجان زده در مورد چشم انداز همکاری با شنا افسانه Grodensky مدعی پادشاه شروع به نظافت او در مدت کوتاهی پس از در San Ramon Valley آبزیان—و در نهایت تجاوز جنسی او هنگامی که او 12 در ایالات متحده آمریکا شنا تحریم کرد.

پادشاه نیز انجام روغن داغ پاک در زن شناگران ران و پشت و حتی اصلاح پاهای خود را کت و شلوار مدعی. Grodensky گفت: هنگامی که پادشاه به او گفت: "او شنا حرفه ای پایان خواهد بود اگر او گفت: هر کسی که در مورد خود امر" اما او گفت که مربی سوء استفاده نیز به نظر می رسید به یک راز در شنا. در شنا ملاقات او "رقبای خود را در بالا بردن موضوع" پادشاه سوء استفاده ،

Grodensky گفت: پادشاه بود و ناخواسته با او برای اولین بار در سال 1984 آمریکا قهرمانی در فورت Lauderdale زمانی که او 15. یک سال بعد از طرح دعوی در دادگاه مدعی, پادشاه, پس از آن 37 خواست با او ازدواج. بنابراین احساس خطر Grodensky گفت: او را ترک کنید.

Grodensky یکی از سه نفر در طرح دعوی در دادگاه برای متهم شاه از آزار آنها. ایالات متحده آمریکا شنا و اقیانوس آرام شنا را فعال کنید او را "به استفاده از موقعیت خود را از قدرت به دستکاری و حمله جنسی به بیش از یک دوجین جزئی زن شناگران بیش از 30 سال-دوره" طرح دعوی در دادگاه می افزاید.

"هر دو سازمان می تواند اقدام به توقف این سریال پدوفیلیا مربی از آسیب رساندن به کودکان اما تصمیم به دنبال راه های دیگر" طرح دعوی در دادگاه متحده و افزود که آنها "خود قرار می گیرد سود و شهرت سازمان خود را بالاتر از ایمنی خود را جوان آسیب پذیر ورزشکاران زن."

اتهامات علیه پادشاه بازگشت به دهه 1980 و او را استخدام کرد تا با وجود قبلی تجاوز جنسی اتهامات. در سال 2009 او محکوم به 40 سال زندان برای مزاحم و اشباع یک 14 ساله شناگر.

Suzette موران که او نیز مربی توسط پادشاه مدعی در دعوی او بود 16 زمانی که ایالات متحده در المپیک مربی میچ Ivey اول ساخته شده است پیشرفت های جنسی نسبت به او. Ivey دو بار مدال المپیک که مربی در کنکورد پلیزنت هیل شنا باشگاه در آن زمان گفته رفت و به اتاق هتل خود را کرده بود و ناخواسته با او در طول سال 1983 آمریکا قهرمانی در ایندیاناپولیس در یک سفر chaperoned توسط پادشاه.

"ایالات متحده آمریکا شنا باید خانه تمیز و پاک از مربیان و مدیران که ایجاد این فرهنگ است که اغماض سوء استفاده جنسی توسط مربیان و که هنوز هم وجود دارد امروز" مورن 53 ساله گفت. "اگر من باید شجاعت به داستان من در مرحله ملی ایالات متحده آمریکا شنا باید شجاعت را به تمیز کردن خانه و این ورزش امن تر برای همه کودکان است."

شنا باشگاه "می دانستم که تا به حال دلیلی برای دانستن و یا در غیر این صورت در که متوجه Ivey مشغول بود در یک رابطه صمیمی با [مورن]" طرح دعوی در دادگاه می گوید. باشگاه چیزی برای محافظت از مورن و نمی اطلاع مقامات که Ivey مشغول بود در یک رابطه صمیمی با یک جزئی آن می افزاید.

مورن می گوید که در اطراف دسامبر سال 1983 Ivey او را آغشته. فقط 17 در زمان مورن ادعا Ivey به او گفت: "این مشکل خود را برای مقابله با"—و او را مجبور به سقط جنین. طرح دعوی در دادگاه می گوید که به عنوان یک نتیجه, موران قادر به شنا کردن به مدت هشت هفته, ساختن آن دشوار برای او را به قطار برای سال 1984 بازی های المپیک تابستانی.

در طول رابطه خود را Ivey نوشت مورگان چندین دست نوشته یادداشت ها عشق از جمله یکی توجه داشته باشید که مایل شانس او در اتباع—قبل از یادآوری او "تو را دوست می دارد." "من عاشق امید این روشن روز خود را. من شده فکر کردن در مورد شما بدون توقف. تمام وقت شما نیاز دارید" Ivey نوشت: در یکی دیگر از توجه داشته باشید. "من در اینجا برای شما."

پس از مورن آیا واجد شرایط برای بازی های المپیک با او درگیر شد به Ivey در 17 طرح دعوی در دادگاه می گوید. زمانی که مورن شد و در کالج او "قطع تعامل با Ivey در بخشی از آنجا که او به دروغ خود را در مورد داشتن رابطه با یکی دیگر از" underaged زن شناگر.

"من هنوز هم رنج می برند از تروما امروز" مورن اضافه شده بیان کرد که سوء استفاده از سمت چپ او را با افسردگی و اضطراب و PTSD.

او افزود که Ivey بود تنها مربی او را دیدم سوء استفاده از قدرت خود را—او اغلب شاهد دختران جوان نشسته در دامان مربی استیو Morselli (تصویر بالا با مورن). "آن را به من داد سرخی و من احساس ناراحت کننده در اطراف او," او گفت:. "متاسفانه او در ادامه به مربی در منطقه خلیج است."

در سال 1988 Ivey ترویج شد به دستیار مربی برای 1988 المپیک تابستانی شنا تیم. پنج سال بعد او از کار اخراج شد پس از اتهامات ظاهر او از نظر جنسی درگیر با چند نوجوان شناگران بودند و از اذیت و آزار ورزشکاران از 1970s. او در نهایت ممنوع برای زندگی توسط ایالات متحده آمریکا شنا در سال 2013.

تریسی Palmero زن دیگر به نام در طرح دعوی در دادگاه گفت که او فقط 14 زمانی که تیم ملی مدیر اورت Uchiyama شروع به داماد خود برای سوء استفاده جنسی در سال 1990. دو سال پس از شروع مربیگری او در شیراز آبزیان Palmero گفت Uchiyama تا به حال با او. او به نام او را "درنده" با یک "برنامه بلند مدت."

"16-year-old تریسی به حال رویاهای. من از داشتن معمولی زندگی دوستیابی و ملاقات مرد من که قرار بود به ازدواج و داشتن فرزند با. اورت در زمان دور آن رویاها" پالرمو, 47 روز چهارشنبه گفت:. او اضافه کرد که زمانی که او سرانجام به شرایط با یک قربانی سوء استفاده جنسی "آن دنیا را تکان داد"

Uchiyama که بعدها به ایالات متحده آمریکا, تیم ملی شد و در نهایت ممنوع برای زندگی برای سوء رفتار جنسی در سال 2008 نگهداری می شوند اما این تصمیم یک راز را به مدت چهار سال. در آن زمان او را استخدام کرد تا به عنوان یک مربی شنا در نزدیکی یک باشگاه های کشور در بخش با توجه به توصیه های از ایالات متحده آمریکا شنا رسمی.

در کنار او وکیل رابرت Allard و Mark J. Boskovich سه زن گفت: این طرح دعوی در دادگاه خواهد نیروی ایالات متحده آمریکا شنا به مسئولیت برای اقدامات خود و نیاز به تمام اعضای تحت آموزش جامع برنامه در سوء استفاده جنسی.

"آن ایالات متحده آمریکا شنا کار...برای قرار دادن بهداشت و ایمنی و سلامت کودکان در خط مقدم همه چیز آنها" پالرمو گفت. "من می خواهم برای دیدن یک بررسی به وضعیت خاص در نظر چه کس دیگری می دانستند و به هیچ چیز نیست و باید آنها را دریافت برخی از عواقب آن است. اما برای من بیشتر از این است که به تغییر آب و هوا به صورت فعلی ورزشکاران است."

"16-year-old تریسی به حال رویاهای... اورت در زمان دور آن رویاها."

تریسی Palmero

Allard اضافه شده که فرهنگ سوء استفاده شد و هنوز هم رایج در ایالات متحده آمریکا شنا و دفتر او "هنوز هم می شود در مورد آن."

"همه از این قربانیان در حال آمدن به جلو 30 سال بعد به نگه داشتن ایالات متحده آمریکا شنا پاسخگو برای صدها نفر از زنان و دختران جوان شده اند که از نظر جنسی مورد آزار قرار گرفته توسط یک فرهنگ است که اغماض درنده رفتار مربیان," او گفت:. "همه این زنان مورد آزار قرار گرفته بودند توسط مربیان که فعال شد توسط بسیاری از مردم هنوز هم در نقش های رهبری با سازمان است. این زنان می خواهند تمام عیار رسیدگی به پرونده های آنها و یک عمر بان برای کسانی که تحت پوشش برای مربیان است."

پرونده های حقوقی چهارشنبه اعلام کرد برای اولین بار عمده براده تحت یک جدید در کالیفرنیا قانون است که اجازه می دهد تا سوء استفاده جنسی قربانیان برای مقابله با معتادان خود در دادگاه—ایجاد یک پنجره به فایل ادعا می کند که تا به حال تمام شده تحت دولت اساسنامه محدودیت ها.

با توجه به اورنج کانتی ثبت نام, ایالات متحده آمریکا شنا پرداخت کالیفرنیا شرکت $77,627 در سال های 2013 و 2014 به لابی در برابر قانون مشابه—اما سابق رژیم صهیونیستی. جری براون در نهایت رد این لایحه است.

در حال حاضر ایالات متحده آمریکا شنا, USA Gymnastics و ایالات متحده آمریکا در المپیک و پارالمپیک کمیته در دست بررسی توسط وزارت دادگستری ایالات متحده و نمایندگان پس از یک یورش از سوء استفاده جنسی ادعا از اعضای سابق. در اورنج کانتی ثبت نام گزارش تحقیقات فدرال است که به دنبال چگونه این سازمان به کار گرفته سوء استفاده, موارد, از جمله هر گونه پرداخت های ساخته شده در پاسخ به این اتهامات.

پرونده های حقوقی آینه 2018 اورنج کانتی ثبت نام بررسی است که ایالات متحده آمریکا شنا بارها و بارها فرصت های از دست رفته به تعمیرات اساسی فرهنگ سوء استفاده جنسی. تحقیقات نشان داده است که سوء استفاده از زیر سن قانونی swimmings توسط مربیان و یا دیگر اعضای هیات امری متداول بود و نادیده گرفته شد توسط مقامات بالا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن