توشیبا را بدست آورده برای خرید گروه سازمان قرارداد

توشیبا امریکا کسب و کار راه حل های برنده یک قرارداد با لامپ هاي بخارسديم یک گروه خرید سازمان (GPO) حمایت از مد

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

توشیبا امریکا کسب و کار راه حل های برنده یک قرارداد با لامپ هاي بخارسديم یک گروه خرید سازمان (GPO) حمایت از مدارس, بهداشت و درمان و زندگی ارشد سازمان در سراسر 26 متحده است.

HPS قرارداد شماره 570 اجازه می دهد تا GPO را 4,100 به علاوه کاربران برای بهبود گردش کار سند و شوی مدیریت از طریق توشیبا مجموعه از e-STUDIO™ چاپگرهای چندکاره (MFPs), single-عملکرد پرینتر چاپگر برچسب و شامل چاپ به عنوان یک سرویس مدیریت خدمات چاپ برنامه.

HPS دقت مذاکره بهترین قیمت ممکن برای ارائه حق بیمه قیمتگذاری محصولات و خدمات به اعضای آن است. HPS در خدمت بیمارستان ها و گروه های پزشکی ارشد امکانات زندگی و مدارس و گروه های آموزشی ارشد تغذیه ای, تغذیه, برنامه, شهرستان, دولت, سازمان های مذهبی, اردوگاه زندان و همچنین دیگر سازمان های دولتی و خصوصی.

"توشیبا شهرت قوی برای خدمات و تکنولوژی پیشرو از جمله چندکاره پرینتر و لیبل پرینتر همراه با شرکت مدیریت خدمات چاپ که اهرم سازمان دارایی های جاری را قادر می سازد آنها را به کار بیشتر مقرون به صرفه و مولد است منحصر به فرد مناسب برای اعضای ما گفت:" HPS معاون رئیس جمهور از قرارداد جدید و توسعه کسب و کار Kevin کرامپتون. "به عنوان یک عضو متعلق به GPO ما غرور خودمان را در ارزش اضافه می کنیم برای اعضای ما و این همکاری جدید انجام خواهد شد که در مستقیم ترین راه ممکن است."

توشیبا صنعت به رسمیت شناخته e-STUDIO™ MFPs ترکیب نخبگان عملکرد با پیشرو سهولت استفاده و امنیت عناصر آموزش و پرورش, بهداشت و درمان و زندگی ارشد بازار میل. توشیبا سیستم ها و راه حل های به خصوص کمک به اطمینان از انطباق با گسترده مقررات دولت از جمله بهداشت و درمان بیمه حمل و پاسخگویی به قانون (HIPAA) و خانواده, آموزشی, حقوق و قانون حفاظت (FERPA).

ویژگی منحصر به فرد دستگاه دسترسی به سند و ناوگان قابلیت های امنیتی از جمله فن آوری های اختصاصی خود رمزنگاری هارد دیسک با پاک کردن فن آوری Toshiba MFPs حفاظت از اطلاعات شخصی (PII) و حفاظت اطلاعات بهداشتی درمانی (فی). این دستگاه ها علاوه بر حفاظت از مشخصات به صورت رقومي دستگاه (HCD-PP) با گواهی اختیاری فدرال پردازش اطلاعات استاندارد (FIPS) 140-2 اعتبار هارد دیسک جلسه جدی دولت استانداردهای امنیتی. سازمان ها نیز ممکن است از راه دور نظارت و مدیریت سیاست های امنیتی در تمام توشیبا MFPs از طریق شرکت e-پل™ CloudConnect پلت فرم.

جفت گسترده گزینه های اتصال با برتر سرعت چاپ توشیبا ناهموار چاپگر برچسب suite در خدمت به عنوان یک پرینتر ایده آل برای لامپ هاي بخارسديم اعضا به دنبال تحقق برنامه های منحصر به فرد از جمله تقاضای نمونه و دارویی, برچسب زدن به عنوان به خوبی به عنوان دست بند ایجاد شده است.

بعلاوه شامل فرود بر روی نیوزویک بهترین ابزارهای کسب و کار 2019 لیست – پشتیبانی از توشیبا چاپگر برچسب و MFPs به عنوان به خوبی به عنوان دیگر نصب شده A4 MFP دستگاه. با این چند فروشنده رویکرد شامل بیشتر را قادر می سازد بهره وری و بهره وری در حالی که به حداقل رساندن هزینه برای HPS اعضای.

"توشیبا مفتخر به کسب HPS قرارداد و از این فرصت برای حمایت از مدارس, بهداشت و درمان و زندگی ارشد گروه گفت:" توشیبا امریکا کسب و کار راه حل های افسر ارشد عامل لری سفید. "تیم ما خواهد مجدانه کار side-by-side با HPS عضو سازمان برای اطمینان از دریافت آنها لازم, محصولات, خدمات و راه حل های به درستی آدرس و ساده خود سند گردش کار و برچسب زدن برنامه های کاربردی."

در مورد لامپ هاي بخارسديم

HPS یک گروه خرید سازمان است که در خدمت نیازهای بیش از 4100 نفر در 26 متحده است. عضو متعلق به و عمل از سال 1949 هسته عضویت پایه ساخته شده است تا از سازمان است که تاثیر مستقیم بر جوامع آنها خدمت از بيمارستان به زندگی ارشد امکانات به مدارس به اردوگاه ها و بسیاری دیگر.

HPS ارائه می دهد اعضای آن دسترسی به حدود 150 قرارداد با تولید کنندگان و توزیع کنندگان اساسا همه چیز آنها نیاز به اجرای سازمان خود را به عنوان به خوبی به عنوان نمایندگی قیمت گذاری بر روی مبلمان و پس از اتمام و تجهیزات است که تکمیل خدمات طراحی داخلی. بازدید www.hpsgpo.com.

در مورد ال ای دی امریکا, Business Solutions, Inc.

توشیبا امریکا کسب و کار راه حل های ارائه چاپگرهای چندکاره موفق سند خدمات نقطه فروش و چاپگر برچسب و همچنین علامت های دیجیتال برای کسب و کار از تمام اندازه ها در سراسر ایالات متحده و مکزیک و آمریکای مرکزی و جنوبی. این شرکت برنده جایزه e-STUDIO™ چاپگرهای چندکاره ترکیب عملکرد کیفیت با امنیت کسب و کار نیاز است.

زبانه ها را فراهم می کند نمایش محتوا ایجاد یکپارچه سازی و نصب و راه اندازی و خدمات مدیریت پروژه و همچنین تامین مالی برای راه حل های مختلف از یک صفحه نمایش تک به بزرگترین عرصه و استادیوم. برای اطلاعات بیشتر, مراجعه کنید business.toshiba.com. دنبال زبانه ها در Facebook, Twitter, LinkedIn و یوتیوب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب