تویوتا سرمایه گذاری استرالیا انتخاب Wolters کتاب ذیل OneSumX برای تنظیم گزارش

تویوتا سرمایه گذاری استرالیا انتخاب کرده Wolters کتاب ذیل OneSumX برای تنظیم گزارش خود را به عنوان تنظیم گزارش

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

تویوتا سرمایه گذاری استرالیا انتخاب کرده Wolters کتاب ذیل OneSumX برای تنظیم گزارش خود را به عنوان تنظیم گزارش از نرم افزار به منظور دیدار با تنظیم گزارش مورد نیاز استرالیا مقررات احتیاطی قدرت (اپرا).

OneSumX برای تنظیم گزارش ترکیبی از داده های بانک به یک منبع داده ها برای اطمینان از ثبات و آشتی دقت و شامل Wolters کتاب ذیل تنظیم مقررات به روز رسانی خدمات. این سرویس منحصر به فرد است که توسط Wolters کتاب ذیل کارشناسان که به طور فعال نظارت بر قوانین و مقررات در 30 کشور جهان است.

"پس از بررسی دقیق از تمام گزینه های در دسترس به ما, ما تصمیم گرفتند به استفاده از Wolters کتاب ذیل با توجه به آن برنده جایزه فن آوری غنی از محتوا تنظیم مقررات ارائه و پلت فرم را در اضافه کردن ویژگی های" اظهار نظر جهاد Hawli, امور مالی, سیستم مدیریت تویوتا در امور مالی استرالیا. "جلسه اپرا الزامات حیاتی است و پس از آن به همان اندازه مهم است که کارشناسان در تنظیم گزارش زمینه ارائه فن آوری دانش" اضافه شده Pasquale Guerrera CFO در تویوتا سرمایه گذاری استرالیا.

"ما خوشحال هستیم که تویوتا را انتخاب کرده است برای اجرای ما OneSumX نظارتی نرم افزار" گفت: Rainer Fuchsluger مدیر عامل Wolters کتاب ذیل سرمایه گذاری, ریسک و تنظیم گزارش (FRR) کسب و کار در APAC. "ما همچنان به جذب طیف گسترده ای از خدمات مالی مشتریان در سراسر استرالیا و فراتر از آن و نگاه به جلو به کار با تویوتا تیم در این پروژه مهم."

در مورد WOLTERS کتاب ذیل

Wolters کتاب ذیل (WKL) یک رهبر جهانی در حرفه ای اطلاعات راه حل های نرم افزار و خدمات برای سلامت, مالیات و حسابداری, حکومت, risk & compliance و حقوقی و تنظیم مقررات بخش است. ما کمک به مشتریان ما را بحرانی تصمیمات هر روز با ارائه راه حل های تخصصی است که ترکیب عمیق و دامنه دانش تخصصی و فن آوری و خدمات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب