تویوتا خدمات مالی (TFS) مسائل پنجم تنوع و شمول Bond; ترویج تنوع در وال استریت

تویوتا خدمات مالی (TFS) یک رهبر دیرین در مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR) صادر پنجم آن تنوع و شمول (D&I) اورا

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

تویوتا خدمات مالی (TFS) یک رهبر دیرین در مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR) صادر پنجم آن تنوع و شمول (D&I) اوراق قرضه به مبلغ 750 میلیون. را قادر می سازد متنوع اختصاصی شرکت توانایی خود را برای تقویت تجربه کار در مشخصات بالا معاملات این دو سال ثابت نرخ D&I باند نه تنها به عنوان یک جزء جدایی ناپذیر از تویوتا جامع برنامه بودجه, اما همچنین افزایش تویوتا پلت فرم برای تنوع با قرار دادن یک نور افکن در با کیفیت بالا اقلیت و زنان متعلق به کسب و کار سازمانی (MWBE) گواهی شرکت.

TFS' پنجم D&I Bond پیوند ایجاد شده بر آن روابط دیرینه با MWBE کارگزاران با بالا بردن قد و قامت خود را در معامله ارائه آنها را یک فرصت برای به دست گرفتن رهبری اختصاصی نقش در اوراق قرضه است. همچنین تقویت ارتباط این شرکت با سرمایه گذاران خود را با گسترش دسترسی به اولیه اوراق قرضه ارائه شده است.

سرب کتاب-ساختمان مدیران در این معامله شامل به طور کامل از آفریقایی-آمریکایی-ایالات متحده-و زنان متعلق به کارگزار نمایندگی هر های تویوتا تعهد به دادن به جامعه. آنها شامل Blaylock, ون, LLC; CastleOak اوراق بهادار, L. P.; Great Pacific اوراق بهادار; Ramirez & Co., Inc.; و Siebert ویلیامز Shank. بعلاوه این شرکت کار کرده اند و از نزدیک با TFS به عنوان طرفداران برای تنوع و شمول در صنعت از طریق مشارکت در صنعت, حوادث, پنل ارائه و قبلا صادر شده D&I اوراق قرضه.

"شرکت های بزرگ رهبری تویوتا خدمات مالی نشان داده است با تعهد خود را به D&I صدور بی نظیر است" به گفته دیوید جونز, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت CastleOak اوراق بهادار. "این ارائه نمرات خود را پنجم D&I صدور بالغ بر 3 میلیارد و ایستادگی نه تنها به دلیل استفاده از اقلیت متعلق به شرکت به عنوان bookrunners بلکه برای قیمت گذاری با کمترین دو سال ثابت نرخ کوپن به تاریخ. این نکات برجسته این واقعیت است که اولویت تنوع می تواند منجر به عملکرد قابل توجه."

"Siebert ویلیامز Shank قدردانی این فرصت را به بخشی از تویوتا پنجم D&I معامله گفت:" سوزان Shank, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت Siebert ویلیامز Shank. "ما گنجاندن در یک کتاب مشترک در حال اجرا مدیریت نقش یک عهد به تویوتا رهبری و ادامه داد: تعهد به تنوع در شرکت های بزرگ بازار سرمایه و توانایی ما برای کمک به طور معنی داری به موفقیت مالی."

Citigroup Global Markets Inc. (سیتی) به عنوان سرب ثبات بانک در معامله است و انجام می شود بنابراین برای TFS قبل از D&I باند ارائه شده به عنوان به خوبی. از طریق رابطه دیرینه و برابر تعهد به تنوع برنامه های TFS و سیتی باید گسترش تلاش های خود را برای ترویج تنوع در بازار است.

"سیتی هیجان زده است به رهبری این باند ارائه تویوتا خدمات مالی" گفت: پاتریس Altongy سیتی مدیر عامل شرکت و رئیس درجه سرمایه گذاری موسسات مالی در شمال امریکا است. "تنوع و شمول مشترک هستند ارزش های اصلی و اگر چه ما می دانیم که هنوز کارهای زیادی باید انجام شود ما در صنایع مربوطه منجر به درست نژادی و جنسیتی سهام ما تحسین تویوتا برای ادامه سرمایه گذاری در تامین کننده تنوع از طریق این معامله و طرح های دیگر."

BurgherGray LLP یک اقلیت متعلق به شرکت قانون عمل کرده و به عنوان شرکت صادر کننده مشاور همراه با Davis پولک & Wardwell, LLP. O'Melveny & Myers, LLP, عمل به عنوان پذیره' مشاور.

"تویوتا خدمات مالی موفقیت بزرگ دیده می شود با آن تنوع و شمول اوراق قرضه پس ما تاسیس صدور این پلت فرم در سال 2013 گفت:" مارک تمپلین, TFS, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت. "اجرای یکی دیگر از D&I معامله بیشتر diversifies ما سرمایه پایه افزایش عمق و حالت ارتجاعی ایالات متحده ما ثبت نام bond برنامه. و مهمتر از آن نشان می دهد تویوتا تعهد مداوم به تنوع ورود و برابری به عنوان ارزش های اصلی است."

علاوه بر گرفتن متنوع تر سرمایه گذار پایه از اولویت های کلیدی برای TFS' بازار سرمایه برنامه های شرکت D&I پلت فرم همچنین شامل:

  • تنوع هیئت مشورتی متشکل از افراد مجرب از دولت و شرکت همکاران
  • تنوع و شمول آموزش و پرورش برای همه همکاران
  • تعهد به حفظ کامل, '100' نمره از کمپین حقوق بشر
  • تامین امنیت یک نقطه در DiversityInc بالا 50 شرکت فهرست سالانه

طی شش سال متوالی TFS نیز نام یکی از نقاط نور بنیاد مدنی 50 ترین جامعه فکر شرکت در کشور و به رسمیت شناخته شده و برای آن طرح های مسئولیت اجتماعی و تعهد به حمایت و توانمند سازی جوامع است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تویوتا تعهد به تنوع و شمول لطفا www.toyota.com/usa/diversity/index.

در مورد تویوتا خدمات مالی

تویوتا خدمات مالی (TFS) امور مالی و بیمه با نام تجاری تویوتا در ایالات متحده ارائه خرده فروشی خودرو تامین مالی و لیزینگ از طریق Toyota Motor Credit Corporation (TMCC) و تویوتا اجاره اعتماد. TFS نیز ارائه می دهد نقلیه و حفاظت از پرداخت محصولات از طریق تویوتا موتور بیمه خدمات (TMIS). شرکت خدمات لکسوس نمایندگی مجاز و فروش و مشتریان با استفاده از لکسوس خدمات مالی و تجاری است. به عنوان در مارس 31, 2020, TFS شاغل حدود 3,300 اعضای تیم در سراسر کشور و دارایی در مجموع نزدیک به 126 میلیارد دلار. این بخشی از یک شبکه در سراسر جهان از جامع خدمات مالی ارائه شده توسط تویوتا خدمات مالی شرکت, یک شرکت تابعه تماما متعلق به شرکت Toyota Motor Corporation. ما اعلام مواد اطلاعات مالی با استفاده از روابط سرمایه گذار بخش از وب سایت ما (www.toyotafinancial.com) و براده SEC. ما با استفاده از این کانال های منتشر شده در مطبوعات و رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط به ما در مورد شرکت ما و خدمات و مسائل دیگر. در حالی که همه اطلاعات ما در پست در رسانه های اجتماعی است که از یک ماده و طبیعت برخی از اطلاعات می تواند مواد. ما را تشویق کسانی که علاقه مند به شرکت ما به نقد و بررسی پست های ما در توییتر در www.twitter.com/toyotafinancial.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب