ترانس زن Aimee است. ممکن است مرد قبل از دیوان عالی در نقطه عطفی تجاوز به حقوق مورد

منt ناشناخته است اگر دیوان عالی کشور در نهایت صدور حکم در روز پنج شنبه در مورد این که آیا آن است که قانونی برا

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

منt ناشناخته است اگر دیوان عالی کشور در نهایت صدور حکم در روز پنج شنبه در مورد این که آیا آن است که قانونی برای آتش تجاوز افراد بر اساس گرایش جنسی و یا هویت جنسیتی. همچنین مشخص نیست اگر Aimee استفن زنده خواهد بود برای شنیدن تصمیم خود را.

Stephens, 59 است و در حال حاضر دریافت پایان زندگی آسایشگاه مراقبت در خانه در میشیگان همسر او دانا در کنار او.

استفانز' یکی از سه مورد قبل از دادگاه خریداری شده از طرف سه نفر از تجاوز مردم—Stephens, خانواده دونالد Zarda و جرالد Bostock—کسانی که ادعا می کنند آنها از کار اخراج شدند به دلیل هویت جنسیتی یا گرایش های جنسی. خود وکلا استدلال می کنند که عنوان هفتم از سال 1964 حقوق مدنی, قانون ممنوع است که محل کار تبعیض بر اساس جنسیت نیز به اعمال تبعیض علیه تجاوز مردم است.

کارفرمایان سابق خود را و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اختلاف نظر دارند. مورد تست اینکه آیا یک راست کج SCOTUS خواهد تسلیم شدن برابری برای تجاوز آمریکایی ها و یا به دنبال—در روح حاضر دولت به تضعیف آن است.

حدود پنج سال پیش Stephens توسعه بیماری کلیوی که نیاز به دیالیز مکرر. یک GoFundMe کمپین راه اندازی شد برای حمایت از دانا و Stephens' دیگر عزیزان برای پوشش هزینه های مراقبت از او و احتمالی مراسم تشییع جنازه می گوید: "سلامت او رو به وخامت گذاشته است و او در حال حاضر در چهار مرحله نارسایی کلیوی. او قطع دیالیز... متاسفانه به نظر می رسد که Aimee هرگز نتیجه را ببینید از او شجاع و دشوار مبارزه برای فراجنسیتی حقوق."

در بیانیه صادر شده دوشنبه, Donna استفن گفت: "با تشکر از شما از ته قلب ما برای مهربانی و سخاوت و نگه داشتن بهترین دوست من و دلبر در افکار و دعاهای خود را. Aimee است الهام بخش است. او بسیاری از امید برای آینده برابری برای جامعه و مردم در کشور ما و او بازنویسی تاریخ است. فوران عشق و حمایت ما است قدرت و الهام بخش در حال حاضر."

تعقیب Strangio معاون مدیر برای ترانس دادگستری و عضو Aimee Stephens' تیم حقوقی با آیتالله سیستانی را همجنسگرایان & HIV پروژه گفت: "از آن شده است ویرانگر برای یادگیری در مورد Aimee کاهش سلامت. کل ACLU خانواده است به فکر هر دو Aimee و همسر دانا. ما ادامه خواهد داد به دنبال راهنمایی های خود را در نوع حمایت از آنها می خواهند و نیاز.

"یک فرصت برای به اشتراک گذاشتن یک پیام مثبت با Aimee—زنی که الهام بخش میلیون ها نفر—باید به زودی اعلام خواهد شد. بدون توجه به آنچه در دادگاه عالی تصمیم می گیرد, Aimee به دست آورده است در تاریخ. من شده اند با افتخار به تیم او و از او یاد بگیرند و باور نکردنی او وکالت است."

یک ویدئو با پیام حمایت از Stephens هواداران (از جمله شناخته شده طرفداران مانند Laverne Cox) منتشر خواهد شد imminently بعد از اینکه بازی برای Stephens خودش را در خانه گفت: Jay کاپلان Stephens' دوست و کارکنان وکیل برای آیتالله سیستانی از میشیگان همجنسگرایان پروژه.

کاپلان گفت: روزانه وحش که Stephens بود "ابراز تعداد بار" که او امیدوار به زندگی به شنیدن SCOTUS " تصمیم بود اما "بسیاری از عوارض" و به تازگی دچار یک زن و شوهر از سقوط.

کاپلان آخرین صحبت به Stephens دو هفته پیش به بحث در مورد کار خود را برای تجاوز سالمند گروه حمایت حکیم مترو دیترویت که هیئت مدیره است. به تازگی پیوست. "او بسیار به دنبال به جلو به کار برای تغییر جنسیت افراد مسن گفت:" کاپلان.

استفن گفت کاپلان که کارکنان از آسایشگاه شد و مورد بازدید از خانه. "او احساسی در مورد آن طبعا" Kaplan به یاد می آورد. "Aimee است که در حال حاضر در حال استراحت بیشتر از زمان. پرستاران باید گفت این می تواند هر روز در حال حاضر و باید گفت که در حال حاضر ممکن است بهترین زمان برای عزیزان و اعضای خانواده برای خداحافظی. آنها احتمالا افزایش دارو درد بیش از چند روز آینده."

"به نظر او بوده است: 'با قرار دادن یک مبارزه عادلانه. اگر دادگاه عالی نیست ما مبارزه خواهد کرد در.'"

کاپلان گفت که هر چه SCOTUS' تصمیم Stephens مصمم است که مبارزه برای تغییر جنسیت برابری و تجاوز برابری به طور کلی ادامه خواهد داد. "او خواندن خلاصه پرونده حقوقی و فکر موارد ارائه شده هست. به نظر او بوده است: 'با قرار دادن یک مبارزه عادلانه. اگر دادگاه عالی نیست ما مبارزه خواهد کرد در, و مطمئن شوید که دیگر اطلاعرسانی لازم نیست برای رفتن از طریق آنچه که او انجام داد و اخراج می شود که آنها هستند."

قبل از SCOTUS شنیدن این سه مورد در اکتبر. 8 سال گذشته Stephens توصیف آنچه اتفاق افتاده بود برای او در قدرتمند مصاحبه با Daily Beast.

پس از نظر خودکشی در نوامبر 2012, Stephens اطلاع بود رئیس خود را از طریق نامه ای که او همجنسگرا بود و از این پس بود پانسمان با توجه به شرکت زن حجاب است.

او دیگر حاضر نیست او گفت: روزانه وحش به رهبری "دو زندگی متفاوت یکی برای کار و یکی برای صفحه اصلی."

قبلی شش سال است. تا به حال مشغول به کار به عنوان یک مدیر مراسم تشییع جنازه برای R. G. G. R. Harris خانه های مراسم تشییع جنازه در میشیگان. استفن ادعا کرد او از کار اخراج شد و پس از او رئیس این نامه را خوانده.

در مارس 2018, مدار ششم دادگاه تجدید نظر حکم داد که Stephens—که مورد پشتیبانی توسط آیتالله سیستانی و کمیسیون فرصت های شغلی برابر (EEOC)—شد غیرقانونی اخراج و فدرال قوانین تبعیض جنسی محافظت از نما مردم است. خانه جنازه چالش برانگیز است که حکم در دیوان عالی کشور است.

"نامطلوب درمان یک گی یا لزبین کارمند به عنوان چنین است نتیجه ای که فرد جنسیت" وزارت دادگستری معتقد است "اما به جای آن از یک کارفرما در مورد سیاست های مختلف صفت—گرایش جنسی—که عنوان هفتم محافظت نمی کند."

وزارت دادگستری نیز در زمینه کوتاهی amicus در حمایت از Stephens' کارفرما به این معنی است که دولت فدرال و همچنین استدلال باید آن را قانونی به آتش و تبعیض در برابر کسی که فقط به خاطر اینکه آنها فراجنسیتی—به طور موثر در برابر استدلال خود را به عنوان EEOC در Stephens " طرف.

قبل از SCTOUS شنوایی مورد ریا Tabacco Mar کارکنان ارشد وکیل با آیتالله سیستانی لزبین, گی, Bisexual, Transgender, & HIV پروژه گفت: Daily Beast: "من قطعا می دانم که بهتر از پیش بینی آنچه که در دیوان عالی کشور در حال رفتن به انجام, اما من فکر می کنم همجنسگرایان مردمی که دلیلی برای خوشبینی در اینجا. من فکر می کنم ما حق در قانون است. عنوان هفتم از حقوق مدنی به قانون منع تبعیض به خاطر جنسیت و من فکر می کنم به عنوان دادگاه های پایین تر به درستی به رسمیت شناخته شده آن است که غیر ممکن است برای باز کردن تبعیض به خاطر جنسیت و تبعیض به خاطر گرایش جنسی."

بیش از 200 آمریکایی شناخته شده کسب و کار را ارائه شهادت به دیوان عالی کشور استدلال در تجاوز کارکنان به نفع خود موارد است.

هنگامی که ما صحبت در سپتامبر گذشته است. به من گفت که او "دار زدن در آن وجود دارد." او تا به حال وحشتناک سرفه و استراحت بود پس از یکی از منظم دیالیز درمان او کلیه ها پس از شکست در سال 2014. "من تا به حال چند روز خوب در هفته گذشته پس همه در همه, من OK" گفت: Stephens. "این بسیار تخلیه. من به خانه می آیند خسته و چرت زدن پس از هر درمان است. من حدس می زنم من خواهد بود در دیالیز زمانی که من زندگی می کنند."

"من تا به حال انجام شده است و انجام آن را به خوبی و من نمی فهمم که چرا آنچه اتفاق می افتد تا به حال هر اثر بر روی عملکرد شغلی. در واقع آنها از کار اخراج من چون من نما."

اخراج شدن از تشییع جنازه صفحه اصلی "زحمت زیادی به من گفت:" استفنز "از آنجا که من تا به حال انجام شده است و انجام آن را به خوبی و من نمی فهمم که چرا آنچه اتفاق می افتد تا به حال هر اثر بر روی عملکرد شغلی. در واقع آنها از کار اخراج من چون من نما."

در دادگاه بدوی Stephens کشف کارفرما او را در حال استفاده از استدلال است که او را پایبند به حجاب است.

"من کاملا مایل به پایبندی به زنان ، مشکل او بود و او را نمی بینم من به عنوان یک زن. او را دیدم من به عنوان یک انسان و در نتیجه اگر من نمی پوشیدن یک کت و کراوات من نبود پیوستن به او لباس. او هرگز به من به عنوان یک زن است."

"Aimee می دانستند چه نمی عادلانه است. او شلیک اشتباه بود که نیاز به righted"

روز دوشنبه کاپلان به یاد می آورد به یک خبرنگار ترک دیوان عالی کشور پس از ارائه استدلال گذشته Oct. 8.

"شگفت انگیز ترین چیز برای Aimee—و آن را به حال شده است از چند روز از چیزهای باور نکردنی و تجارب—ترک شد که ساختمان و با داشتن هزاران نفر از مردم برای تشویق او و نشان دادن حمایت خود را" کاپلان گفت: روزانه وحش. "آن را لمس او بسیار است. من از او پرسیدم چه برجسته از چند روز گذشته بوده است که تا به حال بسیاری او را نقل مکان کرد."

استفن نیز منتقل شده است گفت: کاپلان توسط بسیاری خوبی wishers که به او نوشته بود و یا ساخته شده فیلم ها برای او ضمن تشکر از او را برای او ایستاده بود.

"از طریق کل فرایند Aimee احساس این بود که نه تنها او داستان اما داستان از بسیاری دیگر از نما مردم است. کار او در این مورد در نظر او بود به نفع کل جامعه است. برای شنیدن پشتیبانی از بسیاری از مردم بسیار معنی دار و حرکت برای او. او یک فرد خجالتی اما واقعا شکوفا به عنوان سخنگوی."

کاپلان متوجه داشتن نشسته با Stephens از طریق بسیاری از رسانه ها مصاحبه است که او نه تنها تکرار همان به نقل از بیش و بیش از دوباره. "او همیشه چیزی کمی متفاوت می گویند به هر خبرنگار" کاپلان گفت. "او به من خاطر نشان کرد که او در ابتدا مورد مطالعه به یک وزیر انجام این خطبه به طور طبیعی آمد به او."

روز قبل از دادگاه عالی شنوایی کاپلان به یاد می آورد Stephens دادن 10 back-to-back مصاحبه قبل از احساس بیش از حد بیمار به انجام. "Aimee احضار هر چه قدرت و انرژی او بود چرا که تعهد و انرژی او احساس نسبت به این مورد. او می دانست چه چیزی درست نبود. Aimee می دانستند چه نمی عادلانه است. او شلیک اشتباه بود که نیاز به righted.

"او کار خود را به خوبی و به او افتخار چگونه او آن را انجام داد. آن را بخشی از هویت خود را. این بخشی از ماموریت خود را عزادار آسان تر برای خانواده ها. این SCOTUS مورد دیگری بود ماموریت—به حق یک اشتباه است و همه چیز را بهتر برای جامعه فراجنسیتی. که کاملا یک میراث."

در این لحظه کاپلان گفت: Stephens اتحاد "برگزار شد" تا زمانی که او می تواند در انتظار کلمه از SCOTUS. "من امیدوارم که او در صلح و آرامش استراحت به راحتی و در زمانی که او احساس می کند آماده به اجازه رفتن به شما اجازه رفتن."

"Aimee بسیار معنوی فرد" گفت: کاپلان. "او می داند که در مورد دین و دیده است که بسیاری از مرگ بیش از حد. من فکر می کنم او یک چشم انداز سالم در این است که لزوما یک ترس برای او. یک زمان ما بحث در مورد آن او به ذکر این موضوع که قادر به پرداخت برای او مراسم تشییع جنازه. من فکر می کنم او می دانست این بود که همیشه یک احتمال است.

"از تعامل با او که من پیدا کردم او بسیار آرام فرد یک فرد چه کسی می دانست که او بود و آنچه او در مورد. پس از بیرون آمدن و زندگی او زندگی واقعی 24/7 وجود دارد یک حس اعتماد به نفس در مورد او بیش از حد."

"ما انسان هستیم. ما سزاوار همان حقوق اساسی بشر به عنوان هر کس دیگری. که همه ما برای پرسیدن."

که اعتماد به نفس روشن بود در طول مکالمه ما سپتامبر گذشته. استفن به من گفت که او امیدوار است که قضات دیوان عالی کشور خواهد نگاهی به تاریخچه مطلوب پایین تر احکام دادگاه رعایت آن احکام و "یک بار و برای همه می گویند وجود دارد برای حمایت از تجاوز مردم است. من امیدوارم که آنها تشخیص حمایت وجود دارد که فراجنسیتی است که جدید نیست. ما همیشه اینجا بوده است. آن است که فقط در حال حاضر وجود دارد به اندازه کافی از ما به جلو آمده و آن را باز برای بحث و گفتگو.

"ما انسان هستیم. ما سزاوار همان حقوق اساسی بشر به عنوان هر کس دیگری. که همه ما برای پرسیدن. ما در حال درخواست برای هر چیزی خاص است. ما فقط می خواهیم از حقوق اساسی بشر است که ما باید در حال حاضر به هر حال."

"اگر من تا به حال به آن را انجام دهد همه را دوباره و دوباره, من می خواهم" استفن به من گفت. "و به دیگر مردم تغییر جنسیت در آستانه بیرون آمدن بدانم چه چیزی را و چگونه به آن را انجام دهد من می خواهم بگویم بیش از هر چیز دیگری شما باید به خودتان درست شود. اگر شما نمی توانید خودتان درست, شما نه تنها نمی خواهید به توان واقعی خود را, شما نمی خواهید به توان واقعی هر کسی و یا هر چیز دیگری. این آسان نیست آن را هرگز خواهد بود, اما این چیزی است که ارزش آن در پایان."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب