تبدیل شور و شوق خود را به هنر: LEGO گروه قرار می دهد pop-هنر در تصویر برای بزرگسالان سازندگان.

LEGO گروه در حال راه اندازی یک بوم جدید برای بیان خلاق در کنار یک سری از بسیار دوست داشتنی همکاران. برای بزرگس

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

LEGO گروه در حال راه اندازی یک بوم جدید برای بیان خلاق در کنار یک سری از بسیار دوست داشتنی همکاران. برای بزرگسالان طراحی شده است که غرور خود را در عشق خود را از فرهنگ پاپ چهار جدید LEGO® هنر مجموعه را خلاق بزرگسالان راه های مختلف برای تبدیل علاقه خود را به هنر است.

کسانی که عشق وارهول یا Marilyn Monroe, The Beatles یا شخصیت های نمادین از جهان آگهی متنی و Star Wars™ کهکشان می تواند ادای احترام به بت های خود را با ایجاد خود بسیار خود لگو آثار هنری پرتره به افتخار نمایش خود را در خانه ها و دفاتر و یا هر کجا که آنها لذت بردن از موسیقی خود فیلم یا هنر.

LEGO® هنر مجموعه ارائه بزرگسالان جدید تجربه خلاق برای کمک به آنها استراحت و شارژ مجدد آنها به عنوان تبدیل یک بوم خالی (یا در این مورد متصل کردن صفحات پایه) با استفاده از لگو کاشی. هر مجموعه ای می تواند reimagined در تعدادی از راه های مختلف به بیان شخصیت های مختلف سازنده و به آن را آسان و ساده برای فرهنگ پاپ عاشقان به روز کردن لگو قطعه هنری بر روی صفحه نمایش در خانه خود را. تمام چهار مجموعه با امضای کاشی منحصر به فرد به مجموعه ای است که شایسته است از هر کار درست از هنر و حلق آویز عنصر را به آنها را آسان به قطع و تبدیل به اطراف.

با تحقیقات جدید از گروه LEGO پیدا کردن که 73 درصد از بزرگسالان اغلب تحقیقات راه های جدید برای کمک به آنها استراحت* هر لگو هنر مجموعه همراه با یک قرار دادی موسیقی متن فیلم است که باعث می شود کامل ساختمان همراه است. های جذاب حکایات از سازندگان از آهن و *ستارگان* و یا کسانی که نزدیک به داستان از اندی وارهول و بیتلز, موسیقی متن شیرجه رفتن به عمق الهام بخش در پشت هر طراحی به کمک به بزرگسالان به طور کامل خود را غوطه ور در ساختمان تجربه و باز کردن از پیچ در حالی که کشف آنها عشق خود را از موسیقی و هنر یا فیلم در یک راه جدید است.

LEGO® Marvel Studios Iron Man مجموعه در دسترس خواهد بود به طور انحصاری از لگو فروشگاه های خرده فروشی و LEGO.com در حالی که سه تن دیگر از مجموعه های در دسترس خواهد بود از خرده فروشان از 1 اوت سال 2020 و یا از 1 سپتامبر در ایالات متحده است. محصولات ممکن است در دسترس برای قبل از سفارش از 1 جولای از انتخاب خرده فروشان در برخی کشورها.

  • LEGO® اندی وارهول را مرلین مونرو – هنر پاپ تحسین هم اکنون می توانید از نو خلق اندی وارهول معروف صورتی روشن screenprint از مرلین مونرو از سال 1967 یا reimagine آن در سه رنگ مختلف با استفاده از لگو کاشی. به عنوان هنر و دوستداران طراحی خیاط تن از قطعه خود را به کت و شلوار هنری خود را خلق و خوی آنها می توانید لحن در به بینش های جدید و جزئیات بیشتر در مورد وارهول از کسانی که می دانم که او بهترین است.

  • LEGO® The Beatles – دوستداران موسیقی می تواند Beatle-fandom به خانه با یک لگو پرتره از گروه های مورد علاقه خود عضو آن است که آیا جان لنون Sir Paul McCartney, George Harrison یا آقا رینگو استار. هر مجموعه می تواند مورد استفاده برای ایجاد چهار پرتره منحصر به فرد و یا جمع آوری چهار و نمایش کامل باند جانبی توسط سمت. طرفداران می توانند با کمک کمی از دوستان از بیتلز به عنوان آنها سوئیچ خود هدفون به همراه موسیقی متن به گوش دادن به موسیقی و داستان درباره گروه به عنوان آنها ساخت.

  • LEGO® Marvel Studios مرد آهن – سوپر قهرمان طرفداران می توانند تصمیم گیری بین تأمین قهرمان خود را با علامت سوم HULKBUSTER من علامت یا علامت LXXXV با این 3 در 1 تنظیم شده است. پس از تصمیم دشوار ساخته شده است و سازندگان شارژ می تواند با گوش دادن به سرد جزئیات بیشتر در مورد این مجموعه و داستان از تعجب کارشناسان به عنوان بخشی از همراه موسیقی متن فیلم. طرفداران که می خواهند به کانال تونی استارک و اجرا قبل از اینکه شما راه رفتن' می توانید ترکیب سه از همان مجموعه را به یکی از به ایجاد نهایی Iron Man آثار هنری است.

  • LEGO® Star Wars™ The Sith™ - جشن نمادین خائنانی از یک کهکشان دور با این 3-در-1 پرتره تنظیم کنید. را انتخاب کنید بین پرتره که ادای احترام به Sith با Darth Vader™ Darth چکش زدن یا کوبیدن™ و یا Kylo رن™ و یا آثار هنری را به سطح بعدی با ترکیب سه مجموعه به نهایی Darth Vader™ قطعه دیوار. موسیقی متن فیلم به معنی زور خواهد بود با طرفداران آنها به عنوان ایجاد خود را بسیار خود را قطعه ای از دیوار هنر در حالی که مثال به موسیقی از فیلم ها و داستان های سرگرم کننده از Star Wars™. علاوه بر این ،

لوئیس الیزابت Bontoft ارشد, مدیر طراحی در لگو گروه اظهار داشت: "ما می دانیم بزرگسالان همیشه در تلاش برای destress پس از یک روز در محل کار, و ما فکر کردیم چه بهتر از راه برای کمک به آنها را خاموش از طریق تشویق آنها به کاوش خود را مورد علاقه و شور جدید در راه خلاق?

با این گسترده تر در محدوده طرح ما اعتقاد داریم که ما می تواند الهام بخش فیلم, طرفداران و دوستداران موسیقی و هنر و طراحی هنردوستان را به خود را غرق در دنیای هنر و خلاقیت مرتبط به بت های خود را. از طریق این تجربه جدید ما معتقدیم بزرگسالان می تواند باز کردن از پیچ شرکت در آگاه سازی فعالیت ها و در نهایت ایجاد یک قطعه زیبا از هنر دیوار که کاملا نشان دهنده شخصیت خود را."

این دیوار جدید هنر مجموعه دوم 2D کاشی و خلاق به مفهوم بود اعلام شده توسط LEGO گروه در این سال پس از راه اندازی از LEGO® نقطه یک تم جدید که کودکان ارائه می دهد یک راه جدید برای بیان خود را با الهام از هنر و صنایع دستی.

اطلاعات بیشتر را می توان با مراجعه به www.LEGO.com/art-pr

*توجه داشته باشید: تحقیقات خواهد بود در دسترس عموم در اواخر سال 2020

بیشتر جزئیات محصول

همه محصولات اندازه گیری بیش از 15.5" (40 سانتی متر) مربع هنگامی که به پایان رسید و باید یک RRP €119,99/ $119,99/ £114.99.

LEGO® اندی وارهول را مرلین مونرو (31197)
  • 3,332 قطعات
  • 4-در-1 کلکسیونی دیوار هنر ساخت کیت برای بزرگسالان
  • همراه با موسیقی متن فیلم شامل مصاحبه با جسیکا بک متصدی در اندی وارهول موزه و داستان از بلیک Gopnik, هنر منتقد و نویسنده "وارهول" جامع بیوگرافی.

LEGO® بیتلز (31198)

  • 2,933 قطعات
  • 4-در-1 کلکسیونی دیوار هنر ساخت کیت برای بزرگسالان
  • همراه با موسیقی متن فیلم شامل مصاحبه با گوینده و Beatles متخصص جف لوید روزنامه نگار انگلیسی و Beatles فن سمیرا احمد و داستان از نیش کومار, کمدین, مجری تلویزیون و Beatles فن.

LEGO® Marvel Studios Iron Man (31199)

  • 3,156 قطعات
  • 3-در-1 کلکسیونی دیوار هنر ساخت کیت برای بزرگسالان
  • سه مجموعه جداگانه ای می تواند در ترکیب برای ایجاد یک نهایی Iron Man پرتره قطعه
  • همراه با موسیقی متن فیلم شامل مصاحبه با روی توماس سابق مارول سردبیر و داستان از الکس بزرگ, تعجب, کارشناس و مجری "کتاب طنز مورخان پادکست".

LEGO® Star Wars™ The Sith™ (31200)

  • 3,395 قطعات
  • 3-در-1 کلکسیونی دیوار هنر ساخت کیت برای بزرگسالان
  • سه مجموعه جداگانه ای می تواند در ترکیب برای ایجاد یک نهایی Darth Vader™ پرتره قطعه
  • همراه با موسیقی متن فیلم شامل مصاحبه با داگ چیانگ VP و اجرایی مدیر خلاق لوکاس فیلم و داستان از Glyn دیلون خالق طراحی برای Kylo رن™ به عنوان دیده می شود در جنگ ستارگان فیلم حماسه.

لوکاس فیلم های Lucasfilm, لوگو جنگ ستارگان و خواص مربوط به علائم تجاری و/یا حق تکثیر در ایالات متحده و کشورهای دیگر از Lucasfilm Ltd. و/یا وابسته به آن است. © & TM Lucasfilm Ltd. تمام حقوق محفوظ است.

در مورد اندی وارهول پایه و اساس هنرهای تجسمی, Inc.

به عنوان برجسته هنرمند آمریکایی قرن 20 اندی وارهول جهان به چالش کشیده برای دیدن هنر متفاوت است. از زمان تاسیس آن در سال 1987 مطابق با وارهول را به اندی وارهول بنیاد تاسیس شده خود را در میان پیشرو تأمین کنندگان مالی از هنر معاصر در ایالات متحده است. بنیاد توزیع بیش از $200,000,000 نقدی و کمک های مالی که حمایت از ایجاد و ارائه مستندات معاصر هنرهای تجسمی به خصوص کار است که تجربی زیر به رسمیت شناخته شده و یا به چالش کشیدن در طبیعت است. این بنیاد تلاش های مداوم برای محافظت و افزایش موسس آن خلاق میراث اطمینان حاصل شود که وارهول را مبتکر روشنفکر روح را تاثیر عمیقی در هنرهای تجسمی برای نسل های آینده. درآمد حاصل از این بنیاد دریافت از صدور مجوز پروژه های مانند این کمک به بنیاد موقوفه است که از این کمک ها توزیع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به www.warholfoundation.org.

در مورد اپل سپاه Ltd.:

اپل سپاه Ltd. تاسیس توسط بیتلز در سال 1968 به نظارت خود باند خلاق و منافع کسب و کار. به عنوان بخشی از مدیریت آن از بیتلز کل مالکیت معنوی کانن لندن با شرکت اداره گروه افسانه ای را ثبت کاتالوگ همراه با فیلم, تئاتر و کتاب های حقوق.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن