Trevor Noah بسیار نگران Kanye West: کسی خود را Mic دور'

پس از ادای احترام به اواخر Congressman John Lewis دوشنبه شب Trevor Noah نقل مکان کرد به یک "افسانه ای کمتر شخص

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

پس از ادای احترام به اواخر Congressman John Lewis دوشنبه شب Trevor Noah نقل مکان کرد به یک "افسانه ای کمتر شخصیت سیاسی: Kanye West هیپ هاپ سوپراستار و کیم کارداشیان را فرزند ارشد."

"Kanye ترویج شده است آلبوم جدید-slash-انتخابات ریاست جمهوری" نمایش روزانه میزبان گفت. "و از آن شده است خود را." (و این ضبط شد و قبل از خود را اواخر شب tweetstorm.)

از آنجا نوح ایفا مونتاژ کلیپ از غرب 2020 کمپین راه اندازی رویداد در کارولینای جنوبی بیش از آخر هفته که در طی آن او آشکارا گریستم مورد تقریبا سقط اول خود دختر و انتقاد Harriet Tubman برای کمک به آمریکایی های سیاه و سفید بیشتر است.

"این است که رسما عجیب ترین hip-hop گوشت گاو در تمام دوران" میزبان گفت: در پاسخ. "شما در حال رفتن به رفتن پس از Harriet Tubman برای گرفتن بردگان بهتر شغل ؟ آنچه که او قرار است به انجام, اجرای راه آهن زیرزمینی و لینکداین؟"

سپس او تبریک گفت غرب برای پیدا کردن یک شعار انتخاباتی است که مردم سیاه و سفید "هستند حتی کمتر احتمال دارد" برای پوشیدن دارم از یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن را امریکا بزرگ دوباره کلاه: "Harriet Tubman نبود که بزرگ است."

"راستش من نمی دانم چه چیزی را از این" نوح گفت. "از آنجا که من غذای آماده از این رویداد است که Kanye West به نظر نمی رسد به خوبی. من احساس می کنم مثل کسی که مراقبت در مورد او نیاز به میکروفون خود را دور. اگر چه جالب اینجاست که بهترین فرد برای آن کار کنی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب