Trevor Noah انتقاد نانسی پلوسی برای شرمندگی مغلوب ساختن پیشی جستن: 'عکس اخراج'

Trevor Noah, وحشت است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و ظاهرا مصرف هیدروکسی کلروکین در برابر تو

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

Trevor Noah, وحشت است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و ظاهرا مصرف هیدروکسی کلروکین در برابر توصیه FDA. اما او به نظر می رسید به همان اندازه وحشت زده شنبه شب در مجلس نانسی پلوسی واکنش به این خبر.

"من می خواهم به جای او نمی تواند چیزی را که نه تایید شده توسط دانشمندان" پلوسی گفت: در سی ان ان در این هفته "به خصوص در گروه سنی خود و در خود باید ما می گویند وزن, گروهی, چاق, آنها می گویند. بنابراین من فکر می کنم آن را یک ایده خوب نیست."

"اوه نه نانسی،" نمایش روزانه میزبان گفت: با سر خود را در دست های خود را پس از بازی کلیپ. "'چاق?' که قطعا عکس از کار اخراج شدند." او در ادامه به مسخره راه او شروع به او را نقطه "دیپلماتیک" اما در پایان حکم او خواستار شد رئیس جمهور "بیش از حد چربی به زندگی می کنند."

در حالی که وجود دارد "است که هیچ انکار که تهمت نیست دقیقا در شکل" نوح به نظر می رسید واقعا نگران آن است که "تمسخر رئیس جمهور وزن نیز باعث می شود بسیاری از افرادی که نمی مغلوب ساختن پیشی جستن احساس گه بیش از حد."

"پس لطفا فقط به یاد داشته باشید: تهمت نیست, سراخ کون, از آنجا که از آنچه می رود به دهان خود را," او گفت:. "او یک احمق به دلیل آنچه که از آن بیرون می آید." اگر شما "وزن-شرم" مغلوب ساختن پیشی جستن نوح گفت که "یعنی شما وزن شرمندگی همه است."

میزبان گفت: او را نگه دارید که این ایده در ذهن دفعه بعد او باعث سرگرم کننده از اریک مغلوب ساختن پیشی جستن. "از آنجا که بسیاری از مردم خوب وجود دارد که مانند خون آشام ها که پدران مسدود کرده اند و تعداد آنها," او گفت: "و من باید حساسیت بیشتری نسبت به آن است."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب