Trevor Noah بارگیری نشود در مغلوب ساختن پیشی جستن برای اعتماد به دکتر, شیطان, اسپرم,'

"بدیهی است که آمریکایی ها عادی باید از مصرف این بیماری همه گیر به طور جدی تر" Trevor Noah گفت: شب روزانه نشان

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

"بدیهی است که آمریکایی ها عادی باید از مصرف این بیماری همه گیر به طور جدی تر" Trevor Noah گفت: شب روزانه نشان می دهد. "اما در دفاع از خود, آن را سخت به انجام این کار زمانی که این است که تنظیم تن از بالا."

که با نوح شد اولین بار در اواخر شب میزبان به حفر کردن به این جنون است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اخلال در آغوش یک توطئه-پخش كردن, دکتر, که, علاوه بر هل دادن هیدروکسی کلروکین به عنوان سحر و جادو COVID درمان نیز معتقد است برخی از مصیبت ها ناشی از دیو اسپرم به عنوان اولین گزارش روزانه وحش خواهد Sommer.

پس از بازی یک تعداد انگشت شماری از دکتر استلا امانوئل's greatest hits یک حیرت زده کرد (نوح) گفت: "بله با وجود داشتن برتر جهان پزشکان در اختیار او تهمت تصمیم گرفته است به جای اعتماد به دکتر که معتقد است که افراد بیمار به دلیل آنها و که واکسن ساخته شده از DNA بیگانه."

"و هر آنچه که شما انجام دهید, لطفا همین حالا شروع به در حال اجرا در اطراف کرد و گفت که پزشکان آفریقایی در حال دیوانه" میزبان اضافه شده از امانوئل که متولد کامرون و موفق به دریافت مدرک پزشکی در نیجریه. "این دکتر که از آفریقا اتفاق می افتد به دیوانه. شما نمی توانید او را به قاضی آفریقایی, پزشکان, راه همان شما می خواهم جهان به قضاوت جمهور آمریکا بر اساس یک پسر می خواهید؟"

نوح خود را به پایان رسید بخش با توضیح که امریکا "دو انتخاب در حال حاضر است." ما می توانیم "محدود کردن گسترش تاج پس از علم" یا "گوش دادن به توصیه های اینترنت randos مانند دکتر شیطان است."

رئیس جمهور به وضوح در حال حاضر تصمیم خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب