Trevor Noah عاطفی دادخواستی به پلیس پس از Rayshard بروکس کشتار: 'هنگامی که آن را به اندازه کافی است؟'

در مصاحبه با نیویورک تایمز, جان استوارت اصرار داشت که او را از دست ندهید میزبانی روزانه نشان می دهد. "اگر شما

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

در مصاحبه با نیویورک تایمز, جان استوارت اصرار داشت که او را از دست ندهید میزبانی روزانه نشان می دهد. "اگر شما در حال پرسیدن آیا می خواهید شما تا به حال نشان می دهد ؟ گاهی من," او گفت:. "اما یکی که من تا به حال. یکی که من تا به حال در است فوق العاده دست و همچنان به بالا بردن در راه است که من نمی توانستم."

بیانیه ای که هرگز واقعی تر از ما در زمان سیاسی حاضر است.

به عنوان تنها سیاه و سفید میزبان در جریان اصلی اواخر شب تلویزیون, Trevor Noah ملاقات لحظه ای که آن را می آید به سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس. و در دوشنبه شب او تا به حال به یک نقطه شکستن.

"چه مدت ؟ چه مقدار ؟ هنگامی که آن را به اندازه کافی است؟" نمایش روزانه میزبان پرسید: رو و در عین حال یکی دیگر از پلیس کشتن. این زمان آن را Rayshard بروکس که داشت در ماشین خود را در یک آتلانتا وندی شد و در نهایت به ضرب گلوله در پشت توسط پلیس به عنوان او تلاش برای فرار.

پس از در حال اجرا کردن جزئیات تیراندازی نوح اذعان کرد که وضعیت "لعنتی کثیف" سهوا انعکاس بن کارسون که او اضافه کرد: "این یک داستان کامل." اما از آنجا که آن را یک "داستان کامل" او گفت که همه به این دلیل بیشتر به بررسی آن برای پیدا کردن که چرا آن را به پایان رسید در مرگ دیگری در امریکا است.

"چرا مسلح پلیس در برخورد با مردی که در خواب در ماشین خود را؟" نوح پرسید. "این سوال ما نیاز به درخواست. چرا, چرا, چرا, چرا؟" به خصوص در حال حاضر, او گفت: ماموران باید با توجه به بروکس "نفع شک."

"این کشور به آتش کشیدن آنجا که از راه مردم سیاه و سفید در حال رسیدگی توسط پلیس, بنابراین اجازه دهید ما به شما نشان می دهد فقط در یک لحظه که آن را همیشه باید به پایان راه شما فکر می کنم آن را برای پایان دادن به" او تصور افسران گفتن بروکس. "من نمی گویم که آنها تا به حال به انجام این کار, اما آن را خوب است."

به سوی پایان خود را افتتاح بخش نوح گفت که در حالی که برخی از مردم سریع می گویند: "اگر شما نیست که شما می خواهم هنوز هم می شود زنده" به "حقیقت این است که این "اگرها" نگه دارید در حال تغییر است."

"اگر شما نمی مقاومت در برابر بازداشت و سپس شما می خواهم هنوز هم زنده باشد," او گفت:. "یا اگر شما نمی فرار از دست پلیس, شما می خواهم هنوز هم زنده است. اگر شما یک تفنگ اسباب بازی و 12 ساله بودند در وسط یک پارک و سپس شما می خواهم هنوز هم زنده است. اگر شما نمی پوشیدن گرمکن پوش فراهم و سپس شما می خواهم هنوز هم زنده است. اگر شما صحبت نمی بازگشت به پلیس شما می خواهم هنوز هم زنده است."

با اشاره به مورد Breonna تیلور (نوح) گفت: "اگر شما نیست, خواب در تخت خود را به عنوان یک زن سیاه و سفید شما می خواهم هنوز هم زنده است."

"وجود دارد یک موضوع مشترک فراتر از همه "ifs" او ادامه داد. "اگر شما نمی, سیاه, شاید شما می خواهم هنوز هم زنده است."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن