TRUFF سس داغ درمان من قرنطینه پخت و پز خستگی

من پخت و پز شده است خیلی بیشتر از حد معمول اما من تبدیل شده اند به طور فزاینده ای راحت تر سفارش را. برای من را

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

من پخت و پز شده است خیلی بیشتر از حد معمول اما من تبدیل شده اند به طور فزاینده ای راحت تر سفارش را. برای من را ندارد همان رفتن به یک رستوران — شما از دست جو — اما آن را به عنوان نزدیک که من مایل به راست در حال حاضر. با که گفت, آن را سخت به احساس مانند مواد غذایی, معدن و یا رستوران ها واقعا همان طعم. من خستگی, که برای اطمینان حاصل کنید. خوشبختانه من به تازگی کشف قارچ دنبلان-حاوی سس داغ به نام TRUFF که به من می دهد کار ضربه چیزهایی تا درجه یک. Bam!

آن را با ساخته شده رسیده فلفل قرمز, فلفل سیاه, روغن ترافل و شهد آگاو و آن ارائه یک عطر و طعم پر از پانچ به هر غذایی که شما آن را قرار داده است. زمانی که من اول فکر کردم در مورد تلاش آن برای من کمی شک و تردید است. در حالی که قارچ صدا خوب, من نمی خواهم آن را به فوق العاده truffely. خوشبختانه سس تند کار می کند واقعا به خوبی به تعادل ترافل عطر و طعم. آن را نه خیلی گرم و نه خیلی truffel — به جای هر دو ترکیب به اضافه کردن گرما و عطر و طعم اومامی به هر ظرف شما دسته علف و غیره از آن را بر روی. برای من این راه مناسب به موسیقی جاز تا هر چیزی من خوردن از پیتزا به tacos به همبرگر.. TRUFF همچنین دارای یک "داغتر سس تند" اگر شما به یک سفید قارچ دنبلان انواع.

اما من می خواهم به چوب با اصلی است. چرا که من نمی خواهم TRUFF به فوق العاده تند و یا بیش از حد truffely. در عوض من می خواهم با استفاده از آن به عنوان راهی برای ارائه لطیف و در عین حال مواد منفجره طعم است که دشوار است به امروزه. با TRUFF در یخچال کسانی که طعم در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر مکرر و چشایی نمی تواند شادتر.

TRUFF سس تند

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب