'واقعا نگران کننده': سوم NY کودک می میرد از نادر سندرم مرتبط COVID-19

سه نیویورک کودکان فوت کرده اند از اطفال چند علامت سندرم التهابی وابسته به COVID-19 پس از همه گیر شروع رژیم صهی

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

سه نیویورک کودکان فوت کرده اند از اطفال چند علامت سندرم التهابی وابسته به COVID-19 پس از همه گیر شروع رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت شنبه.

7 سال از Westchester County درگذشت اواخر هفته گذشته این شهرستان در روز جمعه تایید کرد. 5-year-old boy درگذشت قبلا در این هفته از همان سندرم در کوه سینا در بیمارستان کودکان Kravis در شهر نیویورک است. کومو انجام نمی دهد هر گونه اطلاعات در مورد سوم نیویورک کودک در روز شنبه.

"ما هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد این ویروس و هر روز یکی دیگر چشم باز وضعیت," او گفت:, و اضافه کرد که ظهور بیماری بود "واقعا نگران کننده است."

دوران کودکی بیماری تحت تاثیر حداقل 73 کودکان در ایالت نیویورک و مقامات در حال حاضر به دنبال دیگر موارد بالقوه در سراسر کشور است. موارد همچنین گزارش شده است در واشنگتن, d. C., کالیفرنیا,, دلاور, لوئیزیانا, ماساچوست, پنسیلوانیا, ایالت نیوجرسی که در آن 4 سال درگذشت با علائم ماه گذشته.

آن را به حال شده است که قبلا تصور بر این است که کودکان کمتر به احتمال زیاد به رنج می برند هر گونه عوارض جدی از coronavirus.

"ما تا مطمئن شوید که است این واقعیت دیگر" کومو گفت.

کودکان مبتلا به این COVID-19 ویروس می تواند تبدیل به بیمار با نشانه ها "شبیه به بيماری کاوازاکی یا شوک سمی مانند سندرم که به معنای واقعی کلمه باعث التهاب در رگ های خونی," او گفت:. ممکن است این سندرم شده است "در هفته" و نه تشخیص داده شده است, او اضافه شده است.

نیویورک در حال همکاری با مراکز کنترل و پیشگیری بیماری به توسعه ملی معیار برای شناسایی و پاسخگویی به این بیماری است.

دکتر شماره گیری Hewlett از Westchester County وزارت بهداشت گفت: در کومو را در کنفرانس خبری روز جمعه که به این بیماری شده است رایج ترین در خانواده که در آن پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ آزمایش مثبت برای COVID-19 اما کودکان نشان نداد علائم در ابتدا قبل از تبدیل شدن به طور جدی بیمار است. "ما باید تاکید است که بر اساس آنچه ما می دانیم تا کنون به نظر می رسد به یک بیماری بسیار نادر," هیولت گفت.

کودکان آسیب دیده اند COVID-19 آنتی بادی یا باید آزمایش مثبت برای COVID-19 اما نشان نمی دهد معمولی COVID-19 علائم کومو گفت.

"این بسیار جدی" شهرستان اجرایی جورج Latimer گفت: در روز جمعه در کنفرانس خبری. "این بیماری می تواند کشنده باشد و ما می خواهیم به مطمئن شوید که هر کس در Westchester County آگاه است به در مواظب برای علائم است که ممکن است منجر به این."

این علائم شامل تب طولانی بیش از پنج روز و دشواری در تغذیه برای نوزادان و یا نوشیدن مایعات در کودکان بزرگتر است. درد شدید شکمی و اسهال و یا استفراغ و تغییر در رنگ پوست—یا تبدیل شدن به رنگ پریده و تکه تکه یا آبی نیز شایع در بسیاری از بیماران جوان. کودکان نیز در این نمایشگاه تنفس مشکل و یا یک مسابقه ضربان قلب در علاوه بر این به تغییرات خلق و خوی بی حالی و گیجی.

کومو خواست پدر و مادر به دنبال توجه پزشکی اگر فرزندان خود را در نمایشگاه هر یک از علائم این که آیا آنها در حال زندگی در یک خانه با COVID-19 بیماران یا نه. "پس این کابوس هر پدر و مادر مناسب است؟" کومو گفت. "که فرزند خود را در واقع ممکن است تحت تاثیر این ویروس. اما این چیزی است که ما باید به در نظر گرفتن به طور جدی در حال حاضر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن