مغلوب ساختن پیشی جستن Admin حرکت می کند به ربودن تا درآمد حاصل از بولتون کتاب اگر او منتشر طبقه بندی اینتل

از باراک اوباما در واشنگتن به طرح دعوی علیه سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون به دنبال برای جلوگیری از انتشار آی

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

از باراک اوباما در واشنگتن به طرح دعوی علیه سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون به دنبال برای جلوگیری از انتشار آینده خود را بگویید-تمام کتاب اتاق که در آن اتفاق افتاده است.

وکلای ایالات متحده ادعا می کنند این کتاب دارای اطلاعات طبقه بندی شده و انتشار آن خواهد افشای اسرار است که می تواند آسیب به امنیت ملی است. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت وکلا تماس با کتاب "نقض واضح و روشن از اعتماد قرار داده شده در درون او توسط دولت ایالات متحده."

آنها به دنبال یک دستور در مقابل بولتون که در خدمت به عنوان مشاور امنیت ملی از آوریل سال 2018 به سپتامبر سال 2019 که او را مانع از انتشار این کتاب در شکل کنونی آن و یا به دولت ایالات متحده تمام درآمد حاصل از فروش کتاب اگر او پیش می رود و منتشر به هر حال.

وکلا برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت excoriated بولتون در جمعبندی خود را از اتهامات: "قرار داده و متهم زده یک معامله با ایالات متحده به عنوان یک وضعیت اشتغال خود را در یکی از حساس ترین و مهم امنیت ملی موقعیت خود را در دولت ایالات متحده و در حال حاضر می خواهد به دبه در مقرون به صرفه است که توسط یک جانبه تصمیم گیری که prepublication بررسی فرایند کامل است و تصمیم گیری برای خود را که آیا اطلاعات طبقه بندی شده باید ساخته شده است."

بولتون در پاسخ به این کت و شلوار برای اولین بار از طریق توییتر که در آن او را بازتوییت کرد اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و قلم آمریکا پایه و اساس است.

"لطفا برای دیدن @ACLU بیانیه در کتاب آینده آزادی" او نوشت.

A. C. L. U. لعنتی کت و شلوار به عنوان "خلاف قانون اساسی و سازمان ملل-آمریکایی است." قلم آمریکا گفت: همان.

"این تلاش مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای جلوگیری از انتشار از جان بولتون خاطرات محکوم به شکست است" گفت: بن Wizner مدیر ACLU سخنرانی حریم خصوصی و فناوری پروژه است. "نیم قرن پیش دیوان عالی کشور رد مشابه تلاش دولت نیکسون برای جلوگیری از انتشار پنتاگون مقالات و پس از آن شده است بصورتی پایدار و محکم تاسیس شده که قبل از محدودیت در انتشار را خلاف قانون اساسی و سازمان ملل-آمریکایی است."

بولتون گفته می شود پیش نویس 500-صفحه دستنوشته و مذاکره یک کتاب معامله به ارزش 2 میلیون دلار در عرض دو ماه از خروج از دولت. کت و شلوار واصل در واشنگتن دادگاه فدرال مدعی بولتون در ابتدا انطباق با فرایند بررسی لازم از او به عنوان یک عضو سابق شورای امنیت ملی و حذف مقدار زیادی از اطلاعات طبقه بندی شده از نسخه اولیه از این کتاب است. او را مشاهده کنید این کتاب برای نقد و بررسی در ژانویه.

"نه صبر کنید این روند به نتیجه گیری متهم تصمیم به گرفتن امور به دست خود او است." گزارش های مطبوعاتی نشان داد این کتاب را از تاریخ انتشار به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نه بولتون خود را با توجه به کت و شلوار. وکلای آمریکا ادعا می کنند او به اتمام روند بررسی و نقض عدم افشای توافق نامه با به اشتراک گذاشتن برخی از مطالب این کتاب است. این کتاب را انتشارات Simon & Schuster کرده است به خبرنگاران گفت: این کتاب در حال حاضر چاپ شده است, محدود و حمل به انبار پیش از اولین بازی خود را.

چارلز کوپر بولتون وکیل گفت: سابق مشاور امنیت ملی ملاقات تمام الزامات فرایند بررسی و در حال حاضر تغییرات به کتاب "در همکاری با شورای امنیت ملی." او گفت: به او گفته شد در ماه آوریل که امنیت ملی را بررسی کتاب کامل شد.

Simon & Schuster حمایت بولتون در بیانیه ای گفته است که با پیروی از N. S. C. ناشر به نام کت و شلوار "چیزی بیش از در حال اجرا سری از تلاش های دولت برای سرکوب انتشار یک کتاب آن را بداند unflattering به رئیس جمهور."

با وجود این تئاتر از طرح دعوی در دادگاه و بولتون اخبار متعدد حضور در سراسر کشور همزمان اخبار کت و شلوار ممکن است در واقع خنثی سابق مغلوب ساختن پیشی جستن محرم و خواهد بود-مؤلف. برادلی خزه امنیت ملی وکیل با شرکت علامت گذاری به عنوان S. زید P. C. گفت: روزانه وحش "این یک استاندارد نقض قرارداد طرح دعوی در دادگاه است که به طور معمول در برابر کسانی که به نشر کتاب بدون اخذ مناسب prepublication نقد و بررسی تصویب. مگر اینکه آقای بولتون یک خرگوش به بیرون از کلاه خود او هرگز یک سکه از درآمد حاصل از فروش کتاب خود را. البته که ممکن است مربوط به استراتژی خود را از ابتدا."

پس از خروج او از کاخ سفید و بسیار عمومی در حال سقوط با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بولتون بارها و بارها نشانه های او ممکن است bombshells او امیدوار بود برای به اشتراک گذاری به ویژه در مورد برگ برنده را در ارتباط با اوکراین است.

در ماه نوامبر گذشته خود را وکیل قانونگذاران گفت او تا به حال در داخل دانش در مورد "بسیاری مربوطه جلسات و مکالمات" مرتبط با مغلوب ساختن پیشی جستن را فشار مبارزات انتخاباتی در اوکراین رهبران بود که در قلب استیضاح در برابر رئیس جمهور است. او همچنین ادعا کرد که در یک نقطه است که کاخ سفید تا به حال کنترل ضبط از حساب توییتر خود تعمق اگر آن را "ترس از آنچه که من ممکن است می گویند؟"

آخرین مطالب