مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان می کند او هرگز ذکر نعمت به پوتین چرا که او فکر می کند آن را "جعلی اخبار'

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان کرده است که او نتوانست به ذکر اطلاعاتی ایالات متحده که نشان می د

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان کرده است که او نتوانست به ذکر اطلاعاتی ایالات متحده که نشان می دهد روسیه پرداخت طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی در طول یک تماس با ولادیمیر پوتین هفته گذشته است. در واقع مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید که او "هرگز" به ارمغان آورد تا این موضوع را با رئیس جمهور روسیه ظاهرا چون او را باور نمی کند سازمان سیا است.

به نیویورک تایمز گزارش داد در ماه ژوئن که مقامات اطلاعاتی ایالات متحده به این نتیجه رسیدند "چند ماه پیش" که یک نظامی روسیه واحد اطلاعات پرداخت برای هر ایالات متحده و یا متفقین سرباز کشته شدند. وجود برخی از اختلاف نظر در جامعه اطلاعاتی—آژانس امنیت ملی گزارش مخالفت با سیا یافته است.

اما از آنجا که او تا به حال پوتین در گوشی شما ممکن است انتظار می رود رئیس جمهور ایالات متحده به حداقل سوال در مورد هوش نشان می دهد که روسیه تا به حال incentivised طالبان به قتل سربازان آمریکایی. در مصاحبه با Axios در HBO مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او زحمت نیست.

پرسید که چرا او skirted این موضوع را با پوتین هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد: "این بود که یک تماس تلفنی به بحث در مورد چیزهای دیگر و رک و پوست کنده که مسئله ای است که بسیاری از مردم گفت: خبر جعلی."

ماه گذشته بار گزارش شد و به دنبال آن تب و تاب از سردرگمی در مورد اینکه آیا تهمت بود در واقع جریان مورد محکم هوش. کاخ سفید اصرار تهمت هرگز دادهایم اما سپس آن را بعد از آن گزارش شد که در آن گنجانده شده است در رئیس جمهور روزانه مختصر در فوریه—و او ممکن است به سادگی موفق به آن را بخوانید.

پرسید که آیا این مورد تهمت و گفت Axios که او را بخوانید PDB, remarking "آنها به من می گویند نمی خواند من خواندن بسیاری" و در ادامه می گویند: "من درک فوق العاده هست. احتمالا بهتر از هر کسی که با شما مصاحبه کردم در یک زمان طولانی است."

مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به تکرار این ادعا که هوش "هرگز رسیده [خود] میز."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب